🍀5🍀

679 10 0
                                    

        🦋Kavga Edersiniz🦋

(Hyung Line)

💫Kim Namjoon

Namjoon aslında kavga yanlısı bir insan hiç bir zaman olmamıştır her seferinde sürtüşmeleri konuşarak çözüyorsunuzdur. Ona sinirliydiniz çünkü hafta sonu birlikte vakit geçirecektiniz ve o eve gelmemişti. Bu gün eve geldiğinden beri onunla konuşmuyor bilgisayardan dizi izliyordunuz.
NJ: Hey neler oluyor ?
....
NJ: Cevap vermeyip öylece oturmaya devam mı edeceksin?
....
Nj: Hadi amaaa~
Derin bir nefes verdi ve önüne gelip bilgisayarı kapattı.
YN: Ne yaptığını zannediyorsun !
NJ: Asıl sen ne yaptığını zannediyorsun ! Neden konuşmak yerine kaçıyorsun ?
YN: Tamam hadi konuşalım. Hafta sonu nasıl geçti, benimle buluşacaktın fakat iki gün boyunca yurt da çocuklar ile içtiniz eğlenmiş olmalısınız öyle değil mi ?
NJ: Gerçekten sorun bu mu sana haber verdim Yoongi 'nin morali bozukdu.
YN: Ya biz seninle bir aydır iki yabancı gibiyiz! Gelicem dedin seni bekledim saatlerce hemde! SENSE GECE YARISI BANA MESAJ ATTIN!! GECE YARISI!!
NJ: Sesini yükseltirsen kavga ederiz ve sende sanırım bunu istiyorsun ama ben istemiyorum!
YN: Bende sevgilim olduğu halde ,yokmuş gibi yaşamak istemiyorum Namjoon! Bir senedir seninle doğru düzgün vakit geçiremiyoruz ,seni anlıyorum işin gereği ama sen boş vaktin olduğun da bile gelmiyorsun bana ama ben burada oturup aptal gibi seni bekliyorum.
NJ: Bak büyütüyorsun bu çözemeyeceğimiz bir şey değil.
YN: Ahaha ben büyütüyorum öyle mi yeter bu kadar biliyor musun git evimden ! HEMEN!
NJ: Öyle mi kusura bakma hanım efendi hayatım senin etrafında dönmediği için!
YN: Git evimden, daha önce nasıl gelmediysen şimdi de öyle yap ve bir daha sakın benim yanıma gelme, hatta beni arama ,mesaj da atma !
Namjoon tam bir şey söyleyecekten susar ve kapıyı çarpıp çıkar.


__________________________________



💫Kim Seokjin

Jin ile kavgalarınız hep boş şeylerden ve inatlaşmalardan çıkardı. Bu gün annesi Jin için bir hediye göndermişti kendisinin yaptığı bir vazo, Jin annesi ile uzun süredir görüşmüyordu ve hediye onun için çok değerliydi. Sen vazoya su ve çiçek koydum ve masanın üzerine koyacaktın fakat ağır olduğu için elinden düşürdün ve kırıldı.
SJ: Hey iyi misin ne oldu ?
Endişe ile sordu. Senin bir şeyin yoktu ama vazonun annesinin hediyesi olduğunu yeni anlamıştı.
SJ: Gerçekten onu mu kırdın? Bir dakika bunun benim için değerli olduğunu biliyordun ve dikkatsizliğin yüzden kırdın öyle mi ?
YN: Bilerek yapmadığımı biliyorsun Jin?
SJ: Daha dikkatli olabilirdin ,en azından özür dileyebilirdin ama onu bile yapmadın?
YN: Konuşmama izin vermiyorsun ve bağırıyorsun, ne yapayım?
SJ: Üste çıkmaya çalışıyorsun!
YN: Özür dilerim oldu mu istediğin. Ben evime gidiyorum!
SJ: Bence de gitmelisin.
Son söylediği biraz zoruna gitmişti çünkü sen blörf yapıyordun ama buradan da dönemezdin. Eşyalarını aldın ve evden çıktın.



___________________________________





💫Min Yoongi

Yoongi her zaman sakindir kaglarınız iğnelemeler ile başlayabilir ama uzamaz. Bu sefer çok farklıdır geldiğinden beri oturmuş hiç bir şey yapmadan duruyordur. Yanına gidip kuçağını oturursun ve boynunu öpersin. Yoongi seni ittirir ve kucağından indirir.
YN: Neler oluyor ?
YG: Şuan senin yapışkan hallerini çekemeyeceğim.
YN: İleri gidiyorsun! Gergin görünüyordun ve kafanı dağıtmaya çalışıyorum! Yanlış olan ne ?
YG: Kafamı altımda inleyerek mi dağıtacaksın hiç zannetmiyorum. Hatta senin çıyaklamalarını dinlemek bile istemiyorum!
Tam lafını bitirdiğin de tokat atarsın. Sana sinirli bir şekilde bakar ama hiç bir şey demez, eşyalarını toplamaya başlarsın seni durdurmaz. Sende kapıyı bütün güçünle çarpıp gidersin.


___________________________________




💫Jung Hoseok

Şimdiye kadar hiç kavga etmemiştiniz. Bu gün sorun sana asılan bir çocuktu senin elinde olan bir şey yoktu çocuk sana numarasını vermişti ama Hoseok bunu büyütüyordu.
HS: Neden sana numarasını veriyor ki anlamıyorum. Bu çok ilginç ve sen ona gülğmsedin.
YN: Kibarca reddetmeye çalıştım sadece abartma.
HS: Kimseye kibar olmak zorunda değilsin bunu anlamıyor musun?
YN: Kavga mı etmek istiyorsun Hobi, beraber yemek yemeğe geldik neden zehir ediyorsun!
HS: Sadece mantık arıyorum ama bulamıyorum gülmek zorunda değildin.
YN: Ben doydum teşekkür ederim! Beni eve bırakır mısın?
HS: Bence de daha fazla burada durmamalıyız.
Hiç konuşmadan seni eve bırakır ve evine gider.



___________________________________.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Okuduğunuz için teşekkür ederim 💜💜💜

BTS REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin