🍀6🍀

513 7 3
                                    

         🦋Kavga Edersiniz🦋

💫Park Jimin

Çok kavga etmez ama çok inatlaşırdınız, ettiğiniz de bile çok uzun sürmez ve gelip tatlı tatlı sana yanışırdı.
Bu gün üniversite arkadaşlarınla içmeye gidecektin ve içlerinde eski flötün de vardı bu yüzden Jimin gitmeni istemiyordu ama diğer arkadaşların da olacağı için bir şey dememişti. Seni bara bıraktıktan sonra pratiğe gitti. Akşam herkes çok içtiği için seni de eve eski flötün bırakmıştı. Jimin kapıyı açtığında karşısında eski flörtünün koluna girmiş ve sahroş  bir YN beklemiyordu. Sabah uyandığında Jimin yanında yoktu aşağı indin, gözlerini duvara dikmiş eli çenesinde sinirden köpüren bir Jimin vardı karşında
YN: Günaydın sevgilim
Cevap vermedi ,sarıldın tepki vermedi ,öptün yine vermedi tekrar öpecekken seni ittirdi.
JM: Dün eve nasıl geldini hatırlıyor musun? AAAA doğru hatırlayamazsın o çocuk getir seni buraya ! Sana bu kadar içme dedim!!
YN: Üzgünüm Jimin ama bilerek yapmadığımı biliyorsun.
JM: Yap yada yapma oraya gitmeni hiç istememiştim ama sen koşa koşa gittin! İyi ya istediğin gösterişi yapmışsın ki o çocuk seni işiniz bitince bana getirdi öyle değil mi ?
Attığın tokat ile surar ve bir süre sana bakmaz.
YN: Ne saçmalıyorsun sen! Ne demek istiyorsun? Ne duymak istiyorsun ?
JM: Hiç bir şey, hiç bir şey duymak istemiyorum.
Arabasının anahtarını alıp evden çıkar  bir kaç gün  aramaz da gelemez de.


___________________________________




💫Kim Taehyung
Tae ile çok ufak şeyler kavga sebebiniz olabilir ama anlık kavgalar. Tae kıskanç ve sende yabancı bir modelsin. Gelen teklif de iç çamaşır modelliği ve çok ünlü bir markanın katılırsan kariyerin tavan yapacağı için sende kabul ettin. Ama Tae bunu duyar duymaz soluğu senin evinde aldı.
TH: Kabul etmemeni söylemiştim. Lütfen arayıp iptal eder misin?
YN: Edemem hayatım çünkü bu benim için önemli bunu seninle da önce de konuştuk.
TH: Bak gerekirse çalışma sana hayatım boyunca bakabilirim ama bunu işi yapmanı istemiyorum. Vücut hatlarını herkesin görmesi gerekmiyor!
YN: Şuan saçmalıyorsun, ben sizin işinize karışıyor muyum ! Hayır! o yüzden daha fazla uzatma.
TH: Neden elinde ki ile yetinmiyorsun ki şuan zaten yeterince ünlüsün buna gerçekten gerek yok! Bedenini sergilemek çok hoşuna gidiyor değil mi.
Son söylediği zoruna gitmişti çünkü sen şimdiye kadar asla onların işine karışmamıştın.
YN: Bence gitmelisin çünkü senin bencilliğine daha fazla katlanmak istemiyorum.
TH: Öyle mi katlanma o zaman. 
Ortam gerildiği için ifadesiz bir surat ile bahçeye ilerler ve salıncağa oturup telefonu ile oynar.


___________________________________




💫Jeon Jungkook

JK fazla inatçı ve her seferinde haklı çıkmak isteyebilir o yüzden genellikle alttan alıyordun.
Ama bu gün sorun onun ilk defa gördüğü ve senin geçmişte dizi çekimi yaptığın bir aktördü. Zamanında fanlar hakkınızda bir sürü ilişki iddiası da ortaya atmıştı. Katıldığınız davette aktör ile sohbetler edip  konuşuyordunuz .Akşam araba ile birlikte yaşadığınız eve dönerken hiç konuşmaz ve öylece yolu izler, bir sorun olduğunu anlayıp sorarsın
YN: Tatlım sorun ne ?
....
YN: JungKooook ~~ahhh
.....
YN: Hadi ama ne yaptığımı bile bilmiyorum?
JK: Onunla yattın mı ? Çıkıyor muydunuz?
Bunu hiç beklemiyordun ve kim olduğunu da anlamamıştın o yüzden şaşırdın ve donup kaldın. O sırada sana bakar, sen sadece kimden bahsediyor olabileceğini düşürken o bunu yanlış anlamıştır bile.
JK: Gerçekten sana inanamıyorum YN ! 2 senedir çıkıyoruz ve sen beni bu gün yattığın adamla aynı ortama sokuyorsun üstelik bütün gece onun dibinden ayrılmıyorsun!!
Yaptığı imâ kalbini çok kırmış ve zoruna gitmişti.
YN: Arabayı durdurur musun ?
.....
YN: Durdur şu arabayı ! İNECEĞİM DUR DEDİM SANA !
Sinirlendiği için çok hızlı gidiyordu bağırman ile ani fren yapması seni korkutsada unursamadın ve kapıyı açmaya çalıştın.
JK: Kimin kollarına gideceksin? Ne o seni benden daha mı iyi tatmin ediyor ? Onu çok mu özledin?
Hiç bir şey söylemedin ama kırıldığını belli eden bir surat ifadesi ile kilit düğmesine basıp kapıyı açtın ve arabadan indin. Senin arkandan indi derin bir nefes aldı.
JK: Hemen şu arabaya ge~~~~~ AHHHH! Siktir etsene ne halin varsa gör.
Arabaya geri binip kapıyı çarptı ve hızla yanından geçip gitti.


___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Okuduğunuz için teşekkür ederim 💜💜💜💜

BTS REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin