🦋(Kıskançlık)🦋
(Oyuncu sevgilisine sex sahnesi gelirse)
🔻Kim Seokjin
Oyunculuk eğitimi aldığı için öpüşme sahneleri hakkın da yorum yapmıyor ve sorun etmiyordu. Sabah kahvaltı sonrası masa da duran senaryoyu okuduğun da olayları ona nasıl anlatacağını düşünüyordun.
YN: Jin senaryonun şu kısmını okuyabilir misin?
Yanına gelip okumaya başladı şaşkın bir ifade ile gözlerini okudukça daha da büyütüyordu.
SJ: Bu da ne böyle sence de biraz fazla değil mi?
YN: Aslın da ikimiz de giyinik olacağız ve bu kadar. Çok yakın temasa girmeden bunu halledebilirim Jin. Hem baksana giyinik bir şekilde koltuğa uzanacağız ve bitti bu kadar devamı gelmeyecek.
İkna edici olmaya çalışıyordun zaten bu bir kore televizyon dizisi olduğu için daha fazla ileri gidilmeyeceği konusun da onu uzun bir konuşma ile ikna etmiştin bile.
SJ: Bundan daha fazlası olursa eğer herşey değişir biliyorsun dimi sevgilim. Çünkü bunu asla kabul etmem.
YN: Daha fazlası olmayacak Jiiinnieeee~~~
SJ: Tamam sana güveniyorum.
İleri seviye çıplaklık ve cinselliğe asla izin vermezdi ama bu basit bir sahne olduğu için tepki vermemişti yine de o gün seni sete bırakarak gövde gösterisi yapacaktı.___________________________________
🔻Kim Namjoon
Akşam senaryoyu birlikte okumuştunuz. Senin iç çamaşırıyla ve başkasıyla sevişiyor olman onu rahatsız etmişti tabiki de.
NJ: Bak asla işin karışmak istemiyorum ama bence bu çok fazla. Başka bir erkeğin kucağında iç çamaşırların ile oturmanı asla istemem güzelim.
YN: Bikiniden hiç bir farkı yok. Üstelik hiç bir anlam ifade etmiyor sevgilim.
NJ: Bikini de beni rahatsız ediyor ama orası deniz Y/N aynı şey değil.
Uzun uzun konuşup ne yapacağın hakkın da fikir üretmeye çalışıyordu.
NJ: Yaklaşık bir saattir konuşuyoruz ve ben sana yap yada yapma demeyeceğim bu senin kararın olmalı. Sadece hoşuma gitmeyecek ve beni rahatsız edecek bunu bilmeni istiyorum.
YN: Arayıp o kısmı biraz değiştirmelerini isteyeceğim. En fazla kıyafet kısmını halledebilim Joon.
NJ: Bu yeterli olur sevgilim.
Güven verici bir şekilde gülümseyip kafasını salladı. Çok iyi bir oyuncu ve çok iyi bir proje olduğu için sana direkt olarak müdahale etmek istemiyordu. Şuan en azından çıplaklık kısmı ortadan kalktığı için mutluydu.___________________________________
🔻Min Yoongi
İşine asla karışmıyordu çok başarılı bir Netflix oyuncusuydun ve şuan filmlerin aranan yüzüydün. Senaryonun bu kısmın da sadece külot ile bir sex sahnesi çekmen gerekiyordu.
YG: Bu sadece bir bilim kurgu ve aksiyon filmi değil mi bu da nereden çıktı şimdi?
YN:🤷🏻♀️
YG: Hiç öyle omuz bükme hanım efendi bu çok fazla milyonlarca insan neden göğüslerini görsün ki ?
YN: Yunkiiiii~~ yapabileceğim ne var ki?
YG: Hayır. Bu şekilde beni ikna edemezsin ara ve iptal ettir. En azından giyinik olmaya çalış.
Sözünü bitirdiğinde banyoya ilerledi ve duşa girdi. Sende o sırada menejerin ile konuşuyor çözüm yolu arıyordun. Banyodan çıkıp yanına geldi ve ne yaptığını soran gözlerle seni izledi
YN: Menejerim ile görüştüm iptal edemeyeceğini ama değiştirmeye çalışacağını söyledi.
YG: Ahh bir de benim konuşmamı ister misin? Giyinik ve basit bir sahneye asla sesimi çıkartmam sevgilim.
Uzun telefon görüşmeleri sonrası halletmiş ve çıplak yatak sexini giyinik basit bir ön sevişmeye çevirmişti. Daha sonra halinden memnun bir gülüş ile küçük bir öpücük vermişti.___________________________________
🔻Jung Hoseok
O okuduğu gibi kıskanmış ama senin önüne geçtiği düşündüğü için de kendini suçlu hissetmişti.
JH: Tatlım bunu söylemeye çekiniyor ve kendimi kötü hissediyorum ama bu benim için çok fazla. Televizyon da kız arkadaşımı başkasının kucağında sevişirken görmek istemiyorum.
YN: Ama Hobie~~ bu büyük bir proje ve bunu benim için değiştirmezler. Senin rahatsız olacağını tahmin ediyorum tabiki de.
JH: En azından ara ve şansını dene ufak değişiklikler yapabilirler belki.
Dediğini yapıp bir kaç kişiyi aradın. Menejerin çıplaklık kısmını iptal edeceğini ama senaryonun tamamen değişme imkanının olmadığını söyledi.
JH: En azından bu diğerinden daha iyi. Özür dilerim ama yine de gerginim sevgilim.
Göğsünü tutarak ve gülerek konuşuyordu. Hâlâ durumdan rahatsızdı ama senden daha fazlasını isteyip kariyerine engel olmak istemiyordu.___________________________________
🔻Park Jimin
Akşam birlikte yayınlanan bölümü izlemiştiniz. Şimdi ise mutfak da kahve hazırlarken bir yandan da yeni bölüm senaryosunu okuyordun. Sana haber verilmeden yazılan sex sahnesi seni de rahatsız etmişti ve bunu erkek arkadaşına açıklamak zor olacaktı. Jimin mutfağa girdi ve senaryoyu gördü.
YN: Jimin bu sayfayı okumak ister misin?
JM: Ohhh normal de asla okumama izin vermez ve sürpriz olduğunu söylersin.
Eline aldı ve mutlu bir şekilde okumaya başladı mutluluğu yavaş yavaş asık, sinirli bir surat haline geliyordu bitirdiğinde aynı şekilde sana döndü.
JM: Bunu konuşmuştuk. Senaryo gelmeden iptal etmen gerekirdi yada en azından bana söylemen.
YN: Benim de haberim yoktu şimdi öğrendim okuyunca.
JM: Bu kesinlikle olmaz. Başka bir adamla çıplak bir şekilde! Sen benim sevgilim! Kameralar! Milyonlarca izleyen! Ve ve sex sahnesi. Hayır bunu görmek istemiyorum.
YN: Biliyorum halletmeye çalışacağım.
JM: Çalışma sevgilim direkt yap lütfen.
Elinde ki senaryo kağıdını masaya bıraktı ve içeri ilerledi. Menajerine gerekli mesajları attın ve yanına gittin. Senin de gerildiğini fark ettiği için sana gülümsedi ve izleyecek bir şeyler seçmek için yardım istedi.___________________________________
🔻Kim Taehyung
Okuduğun gibi anlamıştın büyük bir problem çıkacağını çünkü bu adam öpüşme sahneleri için bile çok kıskançtı. Oturma odasına girdiğin de düşünceli ve tedirgin hallerinden bir terslik olduğunu anladı.
TH: Sorun ne sevgilim.
YN: Öncelikle bundan haberim yoktu Taetae. Yeni bölüm senaryosu geldi.
Eline aldı ve okumaya başladı öpüşme ve sevişme kısmına geldiği gibi elinde ki kağıtları masaya bıraktı.
TH: Hayır ara ve iptal et. Veee sakın inkar etmeye çalışma
YN: Bir Disney projesi bu Tae benim için değiştirmezler.
TH: Başta söyledim sana bu rolleri istemediğimi. Ara ve iptal et işte.
Onun yanında menajerini arayıp bir görüşme yaptın telefon hoparlör de üçünüz konuşuyordunuz. Menajer öpüşmeyi iptal edemeyeceğini ve sevişme kısmı için de sadece çıplaklığı kaldırabileceğini söylediğin de bu Tae' yi asla tatmin etmemişti.
TH: Ben bile bu kadar çıplak olmaya utanırken sen bunu gerçekten yapacak mısın inanılmazsın. Şuan oynadığın diziyi ölene kadar izlemeyeceğim.
Sürekli trip atar ve iptal ettirmek için direnir. İstediği olana kadar pes etmez ve gerekirse seninle küçük bir kavga eder.___________________________________
🔻Jeon Jungkook
Sabah uyandığından beri konu aynı konudur ve o bunu asla kabul etmiyordur.
JK: Okumasam söylemeyecektin bile.
YN: Bekleseydin beraber okuyacaktık.
JK: Hâlâ direniyor ve menajeri aramıyorsun. İptal ettir şu sahneyi. Öpüşmene bile izin verdim ama bu resmen ahhh neyse.
YN: Ben senin fotoğraf çekimine karıştığımı hatırlamıyorum Jeon Jungkook!
JK: Bende senin havalı bir aksiyon filmin de oynadığını hatırlıyorum bayan Y/N. Bir porno filmin de değil. Bu konu tartışmaya sonuna kadar kapalı o yüzden uzatma lütfen. Hadi ara menajeri yoksa ben arayacağım.
Saatlerdir asla sonuça varamıyor ve anlaşamıyordunuz bu şekilde devam ederse de kavga edecektiniz. Kararının değişmeyeceğini bildiğin için arayıp menajer ile görüştün. Çıplak olmayacaktın evet ama giyinik ateşli bir ön sevişme sahnesi olacaktı. O bunu da asla kabul etmedi ve iptal olana kadar suratı asık seninle ilgilenmeden ortada dolandı. O gün gelene kadar da savaştı. Sürekli yanından geçerken de sessiz sessiz söyleniyordu. Asla seninle konuşmuyordu.___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Merhaba arkadaşlar bu gün 1. sıraya tekrar çıkmışız bir önce ki Hayran kurgu kitapları arasındaydı . Şuan da BTS tepki kitapları arasında 1 numarayız teşekkür ediyorum hepinize ❤️
Düşüncelerinizi yazmayı ve beğenmeyi unutmayın okuduğunuz için teşekkür ederim 😍
İstek tepki yapmayı da unutmayın lütfen ❤️❤️
.
.