🍀10🍀

481 10 6
                                    

     🦋(Senden hoşlanıyor)🦋

(Yakın arkadaşın senden hoşlanıyor ama senin sağlıksız bir ilişkin var ve sevgilin ile bir kavga ediyorsun )

💫Park Jimin
Bu gün şirketin partisi vardı. Bordo rengi mini elbise, beyaz kaban ve topuklu ayakkabılar ile Jimin seni hayran hayran izliyordu. O sırada içeri sevgilin girdi.
S: Böyle şeyleri sevmediğimi biliyorsun neden hala bu kıyafetleri giyiyorsun ? Git değiştir hemen.
YN: İnsanlar bize bakıyor lütfen sorun çıkartma.
S: Sorun zaten başlı başına sensin, insanlara kendini göstermeye bayılıyorsun. Bu hal ne? Değiştir hemen üzerini!
Konuşurken üzerine yürüyordu ve gerçekten şuan hem utanıyor hemde korkuyordun. Jimin araya girdi ve omuzundan iterek sevgilini uzaklaştırdı .
JM: Bu şekilde davranmaya devam edeceksen git buradan. Onun hevesini kırıyorsun!
Küçük bir bağrışma ve itişmeden sonra onu dışarı attılar ,sende kendini kilere kapattın. Jimin seni bulup yanına geldi ve ne kadar güzel gözüktüğün hakkın da bir sürü şey söyledi.
JM: O bir aptal onun yüzünden ağlama. Çok güzelsin prenses hadi silelim göz yaşlarını.
O an ki ortamın sıcaklığı ve karanlıktan aldığı cesaret ile senin dudaklarına küçük bir buse kondurdu ve seni dışarı çıkarttı.

___________________________________

💫Kim Taehyung
Şuan sorun sevgilinin seni cinselliğe zorlaması ama senin istemiyor olman. Bunun hakkında konuşurken oldukça rahatsız ,kıskanç ve sinirliydi.
TH: Ne yani istemediğin halde her akşam zorla sana yaklaşmaya mı çalışıyor? Ve sende hâlâ o evde kalmaya devam ediyorsun ? İnanılmazsın gerçekten.
YN: Ne yapmalıyım yanına taşındım şimdi birden bire ailemin yanına gidemem !
TH: Buraya gel o zaman.
Gülerek onu ciddiye almadın ve geçiştirdin.
TH: Beni ciddiye almayacaksan bana ilişkini anlatma. Artık sana tavsiye vermeyeceğim.
O senin yakın arkadaşın ve şuan yaptığı şey kırıçıydı.  Sinirlendiğin için kalkıp gitme kararı aldın. Kapıya yürüdün. Tae arkandan gelerek seni kapı ile arasına aldı.
TH: Gerçekten oraya geri gidecek misin? Israrla neden beni görmediğini anlayamıyorum.
Suratına nefesini üfleyerek ve olabildiğince yakın durarak konuşuyordu. Ne demek istediğini anladın ve onu öptün.

___________________________________

💫Jeon JungKooook
Madde bağımlısı sevgilin kelimenin tam anlamıyla seni dövdü. Dudağın patlamış ve boynunda parmak izleri vardı. İlk defa bu derece de olduğu için şoka girmiş ve zor da olsa evden kaçmıştın. Kook' un evine gittiğin de kapıyı açmış ve şok olmuş bir şekilde sana bakıyordu . Hemen sana destek olarak içeri aldı ve oturmanı sağladı.
JK: Kim yaptı?
YN: Önemli değil sadece bu gece burada kalabilir miyim?
JK: O mu yaptı bunu ? Boynunun, suratının haline bak. Ben deliriyorum şuan. Dokunmaya bile kıyamadığım bebeğime ne yapmış böyle!
YN: O değil lütfen sakin ol.
Şuan çok sinirli olduğunu bildiğin için söylemek istemiyordun .
JK: KİM O ZAMAN? Başka kim olabilir üzerinde gecelik takımı ile nereden geliyor olabilirsin ? Onu geberticem.
Sinirle kapıya yürüdüğün de onu tutmaya çalıştın ama olmuyordu, ağlamaya başladığın da durdu ve sana sarıldı.
JK: Tamam, tamam. Özür dilerim, korkma ama oraya asla dönemezsin.
Seni yatak odasına götürdü ve bütün gece onun göğsünde ağladın. Sürekli seni bir daha asla bırakmayacağını tekrarladı ve saçlarını öptü.

___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Daha sonra Kook 'un tepki konusunu diğerlerine de yapabilirim güzel bir başlık olur galiba. -_- Sene bir bölümden ,senede 4 bölüme çıktı galiba 😁 Okuduğunuz için teşekkürler 💋💋💋💋💋💋

BTS REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin