🦋(Mafya BTS)🦋
(Silahlı çatışma çıkar)
(İstekT.)Bu gün çok önemli bir davet vardı. Çetenin bütün üyeleri ve il ortakları eşleri ile gelecekti. Erkekler şirkette ufak detayları konuşurken siz kızlar özel olarak eve getirilen yardımcılar eşliğinde hazırlanıyordunuz. Saat yaklaştığında hazır olduğunuza dair telefon görüşmesi yaptınız ve kapı da duran özel araç ile davetin olduğu mekana gittiniz. Kapının önünde 7 yakışıklı sizi bekliyor ve her biri o kadar centilmen ki davette ki herkes hayranlıkla sizi izliyor. Herkes eşinin koluna girdikten sonra sende kocanın yanına gittin. Belinden nazikçe tuttu ve dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı daha fazla koluna girerek içeri ilerledi. Yemek sırasında yavaş bir melodi ve sakin bir müzik çalıyordu.
B/S: Bir kuğu gibi görünüyorsun ve bu gün sana tekrardan aşık olmama sebep oluyorsun küçük hanım.
Y/N: Beni şımartıyorsun.
B/S: Bunu hak ediyorsun.
Yan yana otururken sessiz bir şekilde konuşuyordu ve konuşması bitince yanağına bir öpücük bıraktı.
Yemek bittikten sonra alkol servisi yapılmaya başladı ve müzik haraketlendi. Çiftler kendi aralarında dans ediyor eğleniyor herkes anın keyfini çıkartıyordu. Eşin seni belinden tutmuş sende kollarını boynun da birleştirmiş dans ederken güzel ve akıcı ambians iki el silah sesi ile durmuştu. Ellerini belinden çekmeden daha da sıkılaştırıp senin önüne geçti hızlı bir şekilde duvar ile koltuğun arasına seni sakladı.
B/S: Ne olursa olsun asla buradan çıkma! Anladın mı beni?
Korku içerisinde kafa salladın ve ellerin ile kulaklarını kapattın. O kadar çok şey düşünüyordun ki binlerce silah sesi arasında kendini düşünmüyordun bile " *BS şuan nerede ,yaralandı mı? , Peki ya diğerleri saklanabilir mi? ,Yoksa çoktan öldüler mi? ,Bütün sevdiklerim buradan nasıl çıkacak yada çıkabilecek mi? , *BS vurulmuş olabilir mi? ,Geri gelebilecek mi?, Hayır hayır o benim için her zaman geri gelir. Peki ya arkadaşlarım?"
Düşüncelerini bölen şey birinin senin kolundan tutup kaldırması oldu. Eşin kendini üzerine siper etmiş bir şekilde etrafa ateş ediyor ve seni daha güvenli bir yere götürüyordu. Bar tezgahının arkasına geldiniz.
B/S: Sakın korkma güzelim yanındayım. Çıkacağız buradan.
Kafa salladın ve o an yaralandığını fark etmiştin.
Y/N: Kolum , kolum kanıyor.
B/S: Siktir~~~ tamam dayan lütfen.
Görmeden önce acımayan yara şuan deli gibi sızlıyor ve acıyordu bunun pisikolojik olduğunun farkındaydın. Kısa süre sonra silah sesleri durduğunda ona baktın sana destek olup yerden kaldırdı.
B/S: Bitti gidiyoruz buradan.
Kafanı kaldırdığında herkesin iyi olduğunu ve küçük yaralar aldığını görmek içini rahatlattı. Kapıya doğru yürürken üyelerden birinin bağırarak ismini söylediğini ve üç el ateş sesini duydun. Bunlardan ikisi arkan da duran adam içindi biri adamın omuzuna diğeri de tam göğsüne isabet etmiş ve adam orada ölmüştü. Üçüncü silah sesi adamın göğsünden vurulmadan saliseler önce sana sıktığı kurşundu sırtından girmiş ve yere yığılmanı sağlamıştı. Seni ne ara tuttuğunu bile anlamadığın kocanın kucağında yerde yatıyordun.
B/S: Hayır hayır hayır dayan sen çok güçlü bir kadınsın hayır sevgilim. BİRİ AMBULANS ÇAĞIRSIN!! BİR ŞEY YAPSIN HEMEN!
Nefes almak ve konuşmak senin için hiç bu kadar zor olmamıştı. Canın artık acımıyordu çünkü bedenin çoktan uyuşmuştu. Konuşurken elleri ile yüzünü seven ve ağlayan bedeni izliyor çok şey söylemek istiyor ama yapamıyordun.
B/S: SEN BENİ BIRAKAMAZSIN! Anladın mı beni? Lütfen lütfen bunu bana yapma sevgilim yalvarırım.
Sesi git gide kısılıyordu. Öksürük sesin ile suratına baktığınızda ağzından gelen kanlar ile deliye döndü. Seni kendine getirmeye çalışıyor ,bağırıyor ve ağlıyordu.
B/S: O ÖLÜYOR ! NEREDE BU SİKTİĞİMİN AMBULANSI!! LÜTFEN BİRİ BİR ŞEY YAPSIN! Yalvarırım lütfen o ölüyor.
Tek eli ile kafanı göğsüne yaslayıp diğer eli ile ortalığı yumruklayarak kriz geçiriyordu. Diğerleri onu ilk defa bu şekilde görüyordu, bu kadar çaresiz ve bir o kadar da muhtaç. O da ilk defa böyle hissediyor ve hiç bir şey yapamıyordu. Görevliler gelir onu zorla yerden kaldırdığında etrafında kim varsa saldırıyor engellemeye çalışıyordu. Çetenin adamları gelip senin ölü bedenini yerden kaldırıp götürmeye çalıştığın da bile onu bir ordu adam zor tutuyordu.
B/S: BIRAKIN BENİ! BIRAKIN DEDİM SİZE HEPİNİZİ ÖLDÜRÜRÜM BIRAKIN ! SAKIN DOKUNMAYIN ONA.
Herkes pes ettikten sonra gelip senin bedenini kucağına aldı bir süre o şekilde durduktan sonra arabaya ilerledi.
Bütün gece morgda başında bekledi kimse onu oradan çıkartamadı. Ertesi gün cenaze işleri bittikten sonra odanıza çıkıp bir süre oturdu. Öldürecekti kim varsa düşmanı umursamadan hepsini öldürecekti dişe diş, kana kan, cana da can alacaktı. Seni gömdüğü gün sadece 1 saat sonra kimin yaptığını bulmuş evini basmış kapıdan içeri de ki herkese kadar tek tek kim varsa öldürmüştü. Akşam olunca direkt sana gelmiş ve mezarının başında oturmuştu.
B/S: Ben geldim sevgilim. Seni koruyamadım özür dilerim. Orada ,oradan benim yatmam gerekiyor biliyorum. İntikamını aldım evet seni geri getirmeyecek onu da biliyorum şuan burada olsan bana bunu söylerdin. Orada üşüme ,öğün atlama ve beni düşünme ömrümün sonuna kadar sadece seni seveceğim merak etme. Sık sık rüyalarıma gel ama gelince sakın bana "artık beni unut ve mutlu ol " deme. Ben senden başka hiç bir şeyi sevemem artık. Köpeğimiz ve kedilerimiz için endişelenme onlar bizim çocuklarımız ve çocuklarımız hep iyi olacak. Ailen için de endişelenme onlara çok iyi bakacağım ve son olarak beni sakın düşünme ve mutlu ol. Kabullenmem çok uzun sürecek, sensiz yaşamayı öğrenmem çok uzun sürecek, yanlız uyanmaya alışmak, kadife sesini duyamamaya, beyaz tenine dokunamamaya, gülümseyen gözlerini görememeye ve yumuşak tenini öpememeye alışmam çok uzun sürecek. Anılarım da ve hafızam da olan seni asla oradan silmeyecek ve iyileşmeye çalışacağım. Her gün yanına geleceğim yarın gelirken sevdiğin beyaz zambakları ve sarı papatyaları getireceğim. Şimdi gidiyorum ama erkenden geri geleceğim sakın korkma ve rüyalarıma gel seni bekleyeceğim sende beni bekle güzel kızım"
Yaptığı konuşmadan sonra yanından ayrıldı. Ertesi gün çiçekler ile geri geldi bir sonra ki gün başka çiçeklerle ve sonra ve sonra da. Bu şekilde çok uzun bir süre devam etti ve edecekti. Geceleri yanlız uyanmaya asla alışamıyordu. Uykusuzluk onu daha da sinirli yapıyordu diğer çete üyeleri bile artık onu tanıyamıyordu. Çok çabuk kontrolden çıkıyor ve asla durmuyordu. Eskisine göre 100 kat daha acımasız ve daldırgandı ama bunlar dışında olanlardı. Çoğu gece evde ya kedinize ya da köpeğinize sarılıyor ve ağlama krizlerine giriyordu beraber kullandığınız yatak odasına sadece özlemi katlanılmaz bir hale geldiğin de giriyordu. Oda hâlâ senin bıraktığın gibi duruyor yerde ki bir kıyafet hatta çöp dahil hiç bir şeyi kaldırmıyordu. Kıyafetlere ,yatağa , yorgana ,yastığa ve odaya sinen kokun çıkmasın diye cam bile açmıyordu. Sürekli kullandığın parfüm onun oda kokusu olmuş ve bütün eve her gün sıkıyordu. Sensiz yaşamayı öğrenmeye çalışıyor ama bunu yaparken de kendini mahvediyordu.___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Uzun bir aradan sonra herkese Merhabalaaaarr. Çok uzun bir bölüm oldu 1040 kelime hikaye gerçekten nasıl yazdığımı hatırlamıyorum yazım yanlışı varsa görmezden gelin lütfen 💋.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Beğenmeyi ve bölüm hakkında ki düşüncelerini yazın lütfen beğenip beğenmediğinizi merak ediyorum. İstek tepki yapmayı unutmayın.💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜