🍀19🍀

478 8 22
                                    

(Smut)❗
Okumak istemeyen geçsin lütfen
(İstekT.)

🦋İlişki sırasında regl olursan🦋


Kim Seokjin
Bu ay regl in geçikmişti. Uzun bir turdan dönen sevgilin ile romantik bir akşam yemeği yediniz sonra biraz şarap içtiniz. 1 ayın özlemini dolu dolu gidermek için odanıza çekildiniz. Nazik davranmasına rağmen senin canın normalden daha fazla acıyordu.
O bunu fark etmişti ve durmuştu.
JN: Zevk alıyor gibi durmuyorsun prenses sorun ne?
YN: Sadece devam et Jin.
Bir süre sonra tuaflık hala geçmeyince durdu ve gördüğü kan ile şaşırdı.
JN: Bu da ne? Canın acıdığı için durmuştum, şimdi de sana zarar verdim. Özür dilerim çok acıyor mu?
YN: Hayır Jin bana zarar vermedin sanırım regl oldum :}
JN: O zaman gidelim ve duş alalım. Partiyi bir hafta sonra yaparız.
Sana göz kırptı ve banyoya ilerledi. Birlikte duş aldınız seni yıkadı daha sonra tatlı birşeyler hazırladı.

___________________________________

Kim Namjoon
Regl' in biteli iki gün olmuştu ve sevgilin uzun bir programdan sonra sana gelmişti. Birbirinizi uzun zamandır görmüyor ve çok özlemiştimiz. Kapıdan içeri girdiği gibi dudaklarına yapıştı ve oturma odasına kadar seni öperek ilerledi. Vakit kaybetmeden koltuğa uzanıp kıyafetlerden kurtuldu. Sert ve ateşli geçen dakikalardan sonra giyinmek için ayağa kaltı. Vücuduna bulaşan kan ile duraksadı ve suratına baktı.
NJ: Ahh sana sormalıydım müsait olup olmadığını ,benim hatam güzelim özür dilerim.
YN: Önemli değil Joon dün bittiğini sandım.
NJ: Acımış olmalı. Eğer istersen bu koca adam seni yıkayabilir yada senin için bir şeyler hazırlayabilir.
YN: Ya ikisini de isteeerrseem.
NJ: Hmm onu da yapabilir.Gel bakalım
Seni kucağına aldı birlikte banyoya girdiniz ve duş aldınız daha sonra Joon ikiniz için bir şeyler sipariş verdi. Senin için özellikle tatlı şeyler daha sonra birlikte yemek yediniz ve şarap içtiniz.

___________________________________


Min Yoongi
Stüdyodan eve gelmişti ve koltuk da uzanıp film izliyordunuz. Yarım saat falan izledikten sonra elleri harakete geçmişti ve vücudunu rahat bırakmıyordu.
YG: Regl oldun mu? Dün olmuş olman gerekiyor.
YN: Hayır daha olmadım. Neden?
YG: Seni özledim ;) anlarsın.
Ona bakarken seni öpmeye başlamıştı. Üzerine çıktı, küçük bir ön sevişmeden sonra artık kontrol tamamen ondaydı. Senin de zevk alman için oldukça uğraşıyordu. Sonlara doğru pozisyon değiştirirken senden gelen kanı gördü ve hemen durdu.
YG: Ah~~~ siktir şuan mı gerçekten. İyi misin acının acıdı mı?
YN: Hayır~~ Yanii çok değil. İstersen devam edebiliriz.
YG: Hayır güzelim canının acımasını istemiyorum. Hadi gidip duş alalım ve yarım kalan filmimizi bitirelim.
Süreç dediği gibi ilerledi duşun ardından size birer sıcak çikolata yaptı ve film izlemeye devam ettiniz.

___________________________________

Jung Hoseok
Birlikte bir davete katılmıştınız. Giydiğin lacivert, saten, mini elbise gün boyunca sana hayran kalmasına neden olmuştu zaten. Davet bitip eve geldiğiniz de kapıyı kapattı sen topuklu ayakkabılarını çıkartmaya çalışırken seni durdurdu ve kendi yaptı daha sonra bacağını okşayarak belini tuttu ve seni kendine çekti.
JH: Bu kadar sexy olmak zorunda mısın?
YN: Hmm hiç fark etmemişim.
JH: Fark etmelisin. Hadi sevgilinin seni memnun etmesine izin ver güzelim.
Cümlesi bittiğinde seni öptü ve yatağa oturttu. Nazik ve tutkulu ilerliyor seni zevkten delirtmeye çalışıyordu bir kaç dakikadan sonra sen büyük bir çığlıkla onu durdurdun
JH: Özür dilerim sorun ne? Seni inçittim mi?
Telaşlı bir şekilde konuşuyordu. Ayağa kalkıp gece lambasını yaktı.
YN: Üzgünüm Hobaaaa devam edemeyiz sanırım.
JH: Aahh önemli değil sevgilim, sen iyi misin? Önemli olan sadece bu. Gidip yıkanalım ve uyuyalım zaten çok yorulmuştuk.

___________________________________

Park Jimin
O sana her zaman tapıyordu ve hayrandı, her an seni arzulayabilir ve öpücüklere boğabilir. Mutfak da yemek hazırlıyordun bir süre kapıdan seni izledi ve gelip beline sarıldı.
JM: Yemek yapmaya biraz ara vermek ister misin?
YN: Hayır ChimChim ocak açık.
JM: Senin için ocağı kapatacağım ve geri geldiğimiz de her şeyi ben yapacağım sevgilim.
Uzanıp ocağı kapattı, belinden tutup seni döndürdü ve öpmeye başladı. Yatak odasına gittiğiniz de nazik ama sert davranıyordu. Canın acıdığını görünce yavaşladı.
JM: İyi misin? Sorun ne?
YN: Ah biliyorum lütfen sadece devam et.
Canın acıdığı için sert olmayı bırakıp nazik bir şekilde geceyi tamamladığın da ışığı açtı ve şaşkın bir şekilde sana baktı.
JM: Y/N bu da ney böyle sen iyi misin?
Cevap vermeden utanarak ona baktın bir süre sonra anlamıştı.
JM: Hayır hayır güzelim utanma. Sorun yok. Gerçekten yok. Duşa gir ,çıktığın da yakışıklı sevgilin senin için yemeği hazırlamış olacak.
Sana küçük bir öpücük verdi ve temizlenip mutfağa indi.

___________________________________

Kim Taehyung
Bilgisayarda oyun oynuyordu ve neredeyse iki saat olmuştu. Odaya gidip kapıdan ona baktın ama sana pas vermedi. Sessiz sessiz gidip kucağına oturdun ve boynuna minik öpücükler bıraktın.
TH: Ahh çok yaramaz bir kızsın.
Cevap vermeden bu sefer boynuna tutkulu bir öpücük verdin ve acıttın sessiz bir inlemeden sonra.
TH: Siz oynamaya devam eden daha sonra geri geleceğim.
Oyunu kapatıp kucağında seninle ayağa kalktı ve arkasında ki koltuğa geçti.
TH: Yaramazlık mı yapmak istiyorsun? Sana istediğini vereceğim;)
Tutkulu ve sert davranıyordu. Acının oldukça acıyor ama o durmuyordu sona geldikten sonra loş ışıkta kanı gördü ve sana baktı.
TH: Özür dilerim böyle olacağını tahmin etmedim sen iyi misin? Kahretsin durmalıydım.
YN: Hayır ben özür dilerim. Ahh tanrım bu çok iğrenç regl oldum.
TH: Senin olan hiç bir şey iğrenç değil güzelim böyle söyleme ,buraya gel sevgilin seni yıkayacak.
Duş aldıktan sonra bunun normal bir şey olabileceğine seni inandırmak için uzun uzun konuştu.

___________________________________

Jeon Jungkook
Birlikte şarkı söylüyor, dans ediyor ve içiyordunuz. Romantik bir ikili danstan sonra Kook seni kendine daha da yakınlaştırdı ve sert bir şekilde öpmeye başladı. Durduğunuz yerde seni kucağına aldı ve masanın üzerine oturttu. Gözlerine bakıp onay aldıktan sonra yumuşak bir ön sevişmeden sonra sex e geçtiğiniz de artık kontrol tamamen onda ve çok sertti. Normalden daha hassas olduğun için canın acıyor ve bir an önce bitmesini istiyordun. Sonlara doğru ağlamaklı bir hal alınca yavaşladı ve yumuşak bir şekilde bitirdi. Üzerini giyinirken gördüğü kan ile korku için de sana baktı.
JK: Ben, ben çok özür dilerim. Lanet olsun çok aptalım acı çektiğini gördüğüm de durmalıydım. Sana zarar verdim.
Üzerine baktığın da ne olduğunu anlamıştın.
YN: Kook bu çok utanç verici ve iğrenç. Sorun senin ile ilgili değil ben regl oldum.
Utandığın için yüzüne bakmamaya çalıştın, o bunu anladı ve yanına geldi kafanı kaldırıp burnunu öptü ve sarıldı.
JK: Hayır sorun yok. Utanma lütfen. Ben iğrenmedim sevgilim ve seni çok ama çok çok sevmeye devam ediyorum.
Temizlenmene yardım etti üzerini giydirdi ve utanmanı sağlayacak hiç bir şey yapmadı.



___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
İlk defa bu kadar smut yazdım arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Beğenmeyi ve istek tepki yapmayı lütfen unutmayın 💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋

BTS REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin