🍀20🍀

493 11 22
                                    

       🦋(Evi Terk Edersin)🦋
                                      (İstekT.)

( Yabancı sevgilileri büyük bir kavgadan sonra evi terk eder ve BTS sevgilisini otel de bulur )

🍂 Kim Seokjin
Birbirinizi çok kırmış ve ağır konuşmuştunuz. En sonunda Jin artık seni görmek istemediğini söylediğinde uzatmadın ve evden çıktın. Jin peşinden gelmedi nasıl olsa geri geleceğini düşündü ama evden gidişinin 3. gününde hiç bir arkadaşına gitmediğini öğrendiğin de deliye dönmüştü başına bir şey geldiğini düşünerek her yerde seni aramaya başladı. En sonun da kaldığın oteli buldu, kapına dayandı ve açmanı bekledi.
YN: Ne işin var burada? Neden geldin?
Konuşmadan önce seni içeri itti ve sana sıkıca sarıldı.
JN: Ahh~~~ gittin zannettim. Seni bir daha göremeyeceğim sandım. Kötü bir şey oldu diye ölecektim. Bana ne yaptığının Farkında mısın sen.
YN: Zaten görmek istemiyordun buraya neden geldin?
JN: Hayır artık sensiz yaşayamam. Lütfen evimize geri dönelim güzelim hadi.
Seni ikna etmek için baya uğraşmış ve sonun da başarmıştı. Milyonlarca kez özür dilemiş yolda giderken de sana çiçek buketi almıştı.

___________________________________

🍂Kim Namjoon
Sesini asla yükseltmiyor ama barışmak için bir adım da atmıyordu aksine sakinliği ve söylediği şeyler ile seni daha çok incitiyordu en sonunda sana hiç bir işe yaramadığını, seviyesiz ve cahil olduğunu söyledi.
YN: Belki de kendine göre birini bulmalısın Namjoon. Özür dilerim sana ayak uyduramadığım için.
Odaya çıkıp bir kaç parça kıyafet aldın ve evden çıktın. Ertesi sabah seni eli ile koymuş gibi buldu.
YN: Buraya neden geldin?
NJ: Seni almaya geldim. Eşyalarını al ve gidelim hadi.
Sana sarıldı ve saçlarını öptü daha sonra kafanı kaldırıp konuşmaya devam etti.
NJ: Lütfen uzatmayalım sen bu dünyada ki en değerli insansın ve ben aptallığım yüzünden seni kaybedemem. Seni çok sevdiğimi biliyorsun.
İtiraz etmene izin vermeden eşyalarını toplamaya başladı.
YN: Beni nasıl buldun?
NJ: Kore de çok fazla yer bilmiyorsun sevgilim ve bu hiç zor olmadı.
Çıktıktan sonra güzel bir yere kahvaltıya gittiniz. Sana bir sürü küçük sevimli hediye aldı ve defalarca özür diledi.

___________________________________

🍂Min Yoongi
Kavganın nasıl başladığını anlamamıştın ama Yoongi şuan üzerine basılmış bir mayın gibiydi. En sonunda sana onun üzerinden geçindiğine dair bir ima yaptığın da eşyalarını bile almadan evden çıktın. Bir otele gittin. Yoongi Kore de hiç arkadaşın olmadığını biliyordu. Bütün gece nerede olduğunu düşünmekten uyumadı ertesi gün seni üyelere arattı ama onların da telefonunu açmadın. 2 gün sonra seni bir otel odasında bulduğunda boynuna sarıldı.
YG: Sen delirdin mi tek başına nereye gidersin? Ne kadar korktum biliyor musun?
YN: Git buradan. Bitti artık her şey.
YG: Hayır lütfen izin ver sevgilin her şeyi telafi etsin. Zor bir zamandan geçiyorum ve sana ihtiyacım var hayatım lütfen evimize gidelim.
Seni ikna edene kadar konuşmuş ve ellerini bırakmamıştı. Yüzlerce seni sevdiğini söylemişti. İkna ettiğin de uzun uzun öpmüş ve seni eve geri götürmüştü.

___________________________________

🍂 Jung Hoseok
Hararetli bir kavgadan sonra keşke hiç hayatıma girmeseydin kelimesini 2-3 kere tekrarlamıştı odaya çıkıp çantanı aldın ve evi terk ettin. Arkadaşına gittiğini düşündüğü için peşinden gelmedi. Ertesi gün aramalarına cevap vermeyince arkadaşının evine gitti orada da yoktun. Ülkeden gittiğini düşünerek ağlamaya başlamıştı ve her yerde deli gibi seni arıyordu. Sonun da yakın arkadaşına bir şekilde söyletip kaldığın otele, kapına gelmişti.
JH: Seni biraz daha bulamasaydım kafayı yerdim. Nasıl olur da beni bu şekilde terk edersin?
YN: Hayatından çıkıyorum işte bunu istemiyordun.
JH: Hayır böyle bir şey istemiyorum. Benim bütün hayatım ve nefesim oldun şimdi sensiz yapamam.
Saatlerce ağlayıp yalvarmış ve özür dilemişti. Sen gelmeden de gitmeyecekti. Sonun da onu affettiğinde  bütün gün boyunca sen ne istersen anında yapacak ve sana sürekli bir öpücük verecekti.


___________________________________



🍂Park Jimin
Yaptığınız tek şey inatlaşmaktı ve şuan da büyük bir kavgaya dönüşmüştü. O beklenmedik bir şekilde senden nefret ettiğini söylediğin de evden çıktın. Gece çok geç olduğu için yakınlarda bir otele gittin. Jimin ilk önce hiç bir şey yapmadı ve peşinden gelmedi. Sabah uyandığında seni göremeyince panikledi. Haksız olduğunu kabullenip seni aramaya başladı. Kaldığın oteli bulduğun da büyük bir çiçek buketi satın aldı ve kapına dayandı.
YN: Şuan seni görmek istemiyorum. Lütfen evine dön.
JM: Güzelim bu çiçekler senin için almazsan yazık olur.
Çiçekleri sana uzattı ve kucağına tutuşturdu daha sonra odanın kapısını kapattı.
JM: Ben haksız olduğumu biliyorum ve o kadar aptalım ki çok geç fark ettim. Kendimi affettirmeme izin verir misin?
Yavaş yavaş kafanı salladığın da
Ayağa kalkıp seni öptü. Yolda yiyecek bir şeyler alıp güzel manzarası olan bir yere gittiniz.


___________________________________


🍂Kim Taehyung
Yine bir kıskançlık kavgasıydı ve o sınırları zorluyordu. Çok fazla üzerine geldiği için ağlıyordun ve hiç bir şey yapmadan seni izliyordu. Tekrar kavga etmeye başladığınız da seni düşürdüğü bu kötü duruma daha fazla dayanamadın ve evden çıktın. Umursamayıp geri geleceğini düşündü ama sen çoktan uçak biletini almış yarın akşam kedi ülkene dönecektin. Yakın arkadaşın arayıp her şeyi anlattığın da Tae büyük bir korku ile ağlayarak senin kapına gelmişti. Kapıyı açtığın gibi boynuna sım sıkı sarıldı.
TH: Beni bırakıp hiç bir yere gidemezsin. Seni çok seviyorum ne gerekiyorsa yapacağım lütfen, lütfen gitme. Yaşayamam sensiz.
Sonlara doğru sesi kısılmıştı ağlıyordu bir süre bekledin ve ağlaması hıçkırıklara dönüştü ellerini beline doladın ve sakinleştirmeye çalıştın
TH: Bileti hemen şimdi iptal et güzelim evimize geri gidelim. Bir daha asla üzmeyeceğim seni.
Bileti iptal edene kadar ısrar etti onunla eve döndün kapıdan girdi ve sana uzun bir öpücük verdi bütün gün mahçup bir şekilde peşinde dolaştı.


___________________________________



🍂Jeon Jungkook
Kendini zor tuttuğu çok belliydi ve bu halleri seni korkutuyordu. Kıskançlık krizleri artmıştı ve seninle sürekli kavga ediyordu. Ne kadar sakinleştirmeye çalışsan da olmuyor ve ağlaman durmuyordu. En sonunda dayanamayıp evden dışarı çıktın ve en yakın otele yerleştin. İki gün sonra seni bulduğun da hemen yanına geldi ve kapıyı açtığın gibi içeri girip eşyalarını toplamaya başladı.
YN: Seninle gelmeyeceğim! Bırakır mısın onları.
JK: Bunu yapma daha ne kadar ayrı kalacağız başına bir şey gelirse seni koruyamam bile bu yüzden evimize gidelim.
YN: Senden korkuyorum nasıl gelebilirim şu haline bak delirmiş gibisin Jeon Jungkook!
Elinde ne varsa bıraktı ve sana döndü elleni tutup gözlerine baktı.
JK: Bir daha asla yapmayacağım. Her şeyi düzeltecek ve telafi edeceğim sadece gidelim istersen diz çöküp yalvarırım sevgilim evimize gidelim.
İkiniz de ağlayarak uzun bir süre konuştunuz ve problemi çözdünüz. Otelden çıkıp seni romantik bir yemeğe götürdü.


___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İsteklerinizi bekliyorum 💋💋💋💋💋💋❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

BTS REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin