🦋(Kaçırılırsın)🦋
(Mafya BTS size aşık ve aileleriniz ortak. ( İstek tepki )
Tehlikeli bir gün olacağı için baban seni B/S'ın evine göndermişti. Araba ile yola çıktığınızda bir bir grup önünüzü keser. Kısa bir çatışmadan sonra seni rehin alırlar. Bir depoya götürürler.
Bu sırada evde sizi bekleyen biasınız geç kaldığınız için adamları arar ama kimseye ulaşamaz ve sizi getiren konvoy ortalıkta yoktur. O sırada telefonu çalar bilinmeyen bir numara onu görüntülü arıyordur. Telefonu açtığın da sizi karanlık bir oda da duvarları, kapıları yumruklarken görür ve bağırarak ağlıyorsundur. Telefon birden kapanır, soğuk kanlılığını koruyarak ailelerinizin toplantı yaptığı mekanı basmaya gider.
B/S: Siktiğimin bir işini bile düzgün yapamıyor musunuz siz ? Kızının nerede olduğundan haberin var mı? Rehin alınmış bir oda da kapalı tutuluyor. O siktiğimin adamları işini düzgün yapamıyorsa neden Y/N onlara emanet ediyorsun ki?
Bağırarak içeri girip konuştuğun da herkes harakete geçer ve arama kayıtlarından tutulduğun yeri bulurlar. 400 kişilik konvoy buldukları konumu bastığın da büyük bir hüsrana uğrar çünkü seni çoktan oradan çıkartmışlardır. Biasın eline geçtiyse parçalıyor ve etrafa saldırıyordu. Ardından telefonuna onun şuan bulundukları yerde ki kamera kayıtları gelir, altında da "Biz sizin kadar beceriksiz değiliz. Bu yüzden kız şuan bizim elimiz de" yazan bir mesaj. Herkes şimdi ne yapacaklarını konuşurken tekrar telefon çalar.
MF: Merhaba beyler.
B/S: Seni bulduğum da dişlerini tek tek sökeceğim ve o dilini kopartacağım. Kız nerde ? Ne istiyorsun.
MF: Benim oğluma karşılık sizin kızınız. Öldürdüğünüz oğlum yerine ama merak etmeyin o öldürmek için fazla güzel.
B/S: Saçının teline dahi dokunursan bütün aileni dünyadan silerim ve bunların hepsini sana izletirim.
Adam kamerayı gülerek sana çevirir. Sen bir sandalye de bağlı kaşı ve dudağı patlamış suratı kan içindeydin.
MF: Dokunursan demiştim dimi ? Bu sadece başlangıç, ona öyle şeyler yapacağım ki her gün ölmek için dua edecek ve sen de hiç bir şey yapamayacaksın.
B/S: Olacaklar için kendini hazırla o çok güvendiğin adamların seni elimden alamayacak.
MF: Boş tehditler savurmayı bırak artık ben kazandım ve bu gece güzel bir kızla geçirdiğim en iyi gece olacak ;)
Dedikten sonra telefonu kapatır. Bu sırada babanız ve adamları telefon numarasının sinyallerini takip ve konumunu tespit etmeye çalışıyorlardır çok geçmeden düşmanının sağ kolunun numarasını takibe alırlar ve adım adım izlemeye başlarlar. Bu sırada telefonlarına bir video daha gelir , video da sandalye de bağlı olan sana iğne ile uyuşturucu enjekte ediyorlardı ve altında da "Hazırlıklara başladık bile etkisini gösterince başlayan eğlenceyi size de izleteceğim. Beklemede kalın" yazıyordu. Yarım saat süren yoldan sonra sonun da seni bulmuşlardı. Herkes plana uygun haraket ediyor ve olabildiğince sessiz ilerliyordu. Sense oturduğun sandalye de artık haraket edemiyor ve kendini savunamıyordun. Ellerini çözüp üstünü çıkartmaya başladıklarında gördüğün tek şey karşında seni çeken kamera ve üzeride ki iğrenç bedendi. Sadece iç çamaşırlar ile kaldığın da kurtulamayacağını ve kaçamayacağını biliyordun. Üzerine ki adam kemerini açtığın da bir ses duydun ve biri o adamı senin üzerinden alıp yumruklamaya başlamıştı. İçeri daha fazla insan girmeye başladığında biasın yerde ki adamı bıraktı ve ceketini senin üzerine örterek seni kucağına aldı. Sen onun konusundan kim olduğunu anlamıştın ve artık hiçbir şeyden korkmuyordun. Seni eve götürüp temizledi ve üzerini giydirdi daha sonra yatağa yatırıp güvenliğini sağladı. Uyandığında artık güvende olduğunu biliyordun.
Y/N: Teşekkür ederim.
B/S: Geçti güzelim artık sana kimse yaklaşamaz. Eğer biri sana bir metreden fazla yaklaşırsa kim olursa olsun düşünmeden öldüreceğim onu.
Seni kaçıran adamı zaten söylememe gerek yok dediği her şeyi tek tek yapmış ve en son da adamı bir bodruma kapatmıştır çünkü onu hemen öldürmeye niyeti yoktur.
Her gün seninle ilgileniyor ve iyileşme sürecin de seni hiç yanlız bırakmıyordu. Onun seni sevdiğini zaten biliyordun ve bu haraketleri seni ona bağlıyordu.
Y/N: Dışarıda ki o aslan şuan benim için çorba yapıyor. Gerçekten tahmin edilmesi zor bir insansın.
B/S: Daha ne numaralarım var bi bilsen ;)
Y/N: Hmmm yani aslında bir aslan değil de kedi mi olduğunu söylüyorsun?
B/S: Deneyip görmeye ne dersin. Teklifim hâlâ geçerli sadece cevap vermen yeter.
Dediği şeyi anlamıştın daha önce sana ettiği çıkma teklifinden bahsediyordu ama onu biraz daha süründürmek için duymamazlıktan geldin ve gülerek oturma odasına ilerledin.___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Üyelere tek tek tepki yazdım ama hepsinin ki çok benzer oldu. O yüzden aynı şeyleri tekrarlamış gibi olmasın diye tek bir tepki olarak yayınladım. Biasınız kimse o olarak düşünebilirsiz. Okuduğunuz için teşekkür ederim 🦋