🍀7🍀

569 10 0
                                    

              🦋Hamilesin🦋
 
            ( Evli değilsiniz )


💫Kim SeokJin

Adet' in iki ay geçikmişti ama sen son zamanlarda çok stresli olduğun ve korunduğunuz için bu ihtimali hiç değerlendirmedin . Kız arkadaşın ile otururken birden aklına girdi ve test yaptın pozitif çıkmıştı ve siz şuan ne yapacağınızı düşünüyordunuz. Jin yakında askere gidecekti ve evli değildiniz akşamı bekleme kararı aldın.Sevgilin akşam eve geldiğin de telaşlı ve panik haldeydin o da bir problem olduğunu anlamıştı.
JN: Sorun ne sevgilim ? Dalgın gibisin ?
YN: Önemli bir şey değil, sorun yok.
Dedin ve ona sarıldın sonra kulağına kısık bir sesle fısıldadın .
YN: Aslında küçük bir sorunumuz var, çok küçük ,Jin ben hamileyim.
Jin bir süre şok a girer ve bekler tepki veremez, sen ise gözlerinin içine bakıp bir ışık beklersin.
JN: Emin misin? Hastahaneye gitmeliyiz. Onu görmek istiyorum.
Oturduğu yerden birden kalkar ve suratında güzel bir gülümseme vardır. Yolda giderken ailesi ve diğerlerini arayıp haber verir. Bebeği kabul eder ve askerden dönünce seninle evlenme planları yapar

___________________________________

💫Kim Namjoon

Ateşli ve hırslı bir sex hayatınız vardı korunmuyordunuz çünkü o kendinden çok emin ve kendine güveniyordu. Dünden beri her şeye kusuyordun ,miğdeni üşüttüğünü düşünüp hastahaneye gitmezsin. Yoğun programı yüzünden eve iki gün sonra gelen sevgilin suratının renginden ve hâlsizliğinden bir şeylerin ters gittiğini anlar ve seni zorla hastahaneye götürür.
Testler yapılır doktor en son ultrason çekmek ister. İkiniz de birden aynı şeyi düşünür ve aydınlanırsınız.
DR: Öncelikle genel sağlık durumunuz ile ilgili bir problem yok sadece bir kaç eksik vitamini destekleyiciler ile tamamlayacağız. Bu süreçte alkol ,kafein, sağlıksız yiyecekleri ve tütün ürünleri tüketemezsiniz. Bebeğin sağlık durumu gayet iyi ve şuan 10 haftalık.
Duyduğun şeyle sinirli bir şekilde ona bakarsın ,oda nasıl olduğunu anlamadan ama işte şimdi sıçtım surat ifadesi ile size bakar. Arabaya bindiğiniz de bütün film kopar.
YN: Sana demiştim ! Beni neden asla dinlemiyorsun ki ? Ne yapacağız şimdi? Bunun için de bir planın olmalı bence!
NJ: Emin dikkat ettiğime, çok eminim imkanı yok.
YN: Namjoon ben Meryem ana değilim ? Bakire bir hamile de olmadığıma göre, neyden eminsin ve imkanı yok ÇOCUK 10 HAFTALIK!!
NJ: Sevgilim yapacak bir şey yok, olan oldu artık bir bebeğimiz var.
Eve gidene kadar nasıl bir süreçten geçeğinizi ve yol izleyeceğinizi planladınız.

__________________________________

💫Min YoonGi

Yağmurlu bir gündü ve o sana en sevdiğin bitki çayını yapmıştı. Oturduğun terasa elinde iki kupa ile girer ve çayını verir ama sen kokladığın gibi miden kalkar, belli etmez tadına bakarsın ama  bu seni daha da kötü yapar ve tuvalete koşarsın.
YG: İyi misin, yardıma ihtiyacın var mı? Sevgilim içeri girebilir miyim?
.....
Senden cevap alamayınca içeri girer. Sen elini yüzünü yıkıyorsundur ve aynadan ona bakarsın.
YG: Sen dün gece de sabaha kadar kusmadın mı? Hasta mısın ?
YN: Hayır hasta hissetmiyorum. (°-°) Yoon elini lavabonun altında ki dolaba atıp orada ki testi çıkartır ve sana uzatır sonra da anlından öper.
YG:Ne yapacağını biliyorsun (;
Oturma odasına geçer ve seni bekler ama sen bir kaç dakika sonra gördüğün çift çizgi ile klozete oturmuş testi izliyorsundur. Yoongi daha fazla dayanamaz ve içeri girer sonuca bakar. Bir süre başında bekler.
YG: İçeri gel biraz düşünelim ve konuşalım.
Uzun uzun konuşursunuz bütün ayrıntıları planlar ve karar verirsiniz. Ertesi gün hastahaneye gidersiniz ve ona ilk hediyelerinizi alırsınız. O şimdiden çocuğu için şarkı sözü yazmaya başlamıştır bile.

___________________________________

💫Jung HoSeok

İş yerin de bayılmıştın ,arkadaşın seni hastahaneye götürür ve Hobie gelince gider. Sen serum takılı uyanmayı beklerken o doktorundan haberi almıştır bile ve bunu sana nasıl söyleyeceğini düşünüyordur.
JH: Günaydın, uyuyan güzel.
Ona gülersin ve çıkış işlemlerini halletmesini söylersin. Eve geldiğiniz de Hobie sizi rahat ettirmek için uğraşır ve bir şekilde konuya girer.
JH: Sevgilim aslı da hasta değilmişsin ve bu yüzden bayılmamışsın.
Suratına bakıp anlamaya çalışırsın.
JH: Hobie junior şuan karnının içinde. Tebrikler YN hanım bir klonumu doğurmaya hak kazandınız.
Korkak ama espirili bir şekilde seni yumuşatmaya ve anlatmaya çalışıyordur.
YN: Ne yapacağız, onu istiyor musun gerçekten?
JH: Hey hadi ama tabi ki de istiyorum. Benim çocuğum o, milyonlarca rakibi alt etmiş bir savaşçı.
İkiniz de gülmeye başladınız ve o gün sabaha kadar plan yaptınız.

___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
İki gün üst üste bölüm atıyorum biliyorum alışık değilsiniz 👽👽
İnşallah diğer partı da yarın atabilir 💋💋 Sizi seviyorum iyi geceler.

BTS REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin