🍀3🍀

796 12 2
                                    

             🦋Ayrılırsınız 🦋

Hyung Line




💫Kim Seokjin
Böyle daha fazla devam edemeyeceğini düşünerek ne kadar sevse de seni özgür bırakma fikrine kapılmıştı yaptığı şeyden pişman olacağını bilse bile sana bir mesaj atar "Nasıl başlayacağımı bilmiyorum, aslında artık çok yoruldum. Herşey için teşekkür ederim sevgilim ama ben artık bu ilişkiyi yürütemiyorum herşey üst üste geliyor, seni bu hayata esir etmek istemiyorum. Sonsuza kadar mutlu ol ve yeni insanlarla tanış benden bu kadar birbirimizi daima güzel hatırlayalım" okuduğunda şok olmuştun, istemeden ağlıyordun ama onun da nasıl yaşadığını bildiğin için kızamıyordun,
YN: Beraber üstesinden gelebiliriz herşey gibi!
SJ: Üzgünün ama yapamam, git ve mutlu ol buna hakkın var.
YN: Seninle mutluyum!
SJ: Hayır değilsin. Hergün üzülüyorsun ama sorun yokmuş gibi yapıp kendini kandırıyorsun. Yeter artık duralım ve ikimizde birbirimizi sonsuza kadar güzel bir şekilde hatırlayalım.
YN:........................(sesizlik)
YN: Öyleyse dediğini yapalım. Mutlu ol SeokJinie.
Cevap vermemişti veremezdi çünkü ağladığını duymanı istemiyordu



___________________________________





💫Kim Namjoon
Ne kadar yoğun olursa olsun seninle konuşmaya çalışıyordu fakat lider olarak sorumlulukları çok fazlaydı artık katlanamayacak bir noktaya gelmişti. O gece buluştuğunuzda onda bir şeyler olduğunu anlamıştın donuktu ve eğlenmiyordu.
YN: Namjoon~ahh eğer yorgunsan eve gidebiliriz ,beraber film izleriz?
NJ: Evet aslında eve gitmek iyi olur ama öncesinde biraz konuşmamız lazım.
Bir banka oturursunuz. Tepkini ölçmek istercesine suratını inceler ve elini tutarak konuşmaya başlar.
NJ: Evet ,ıımmm, nasıl başlayacağımı bilemiyorum. Üzgünüm ama artık bitirmemiz gerektiğini düşünüyorum.
Dedi bir anda suratı endişeliydi,sen şok olmuştun elini elinin arasından çektin ve kafanı başka yöne çevirdin, oda sustu o an gözünden bir damla yaş düştü ve sessiz ama duyabileceği bir şekilde "Neden" diye sordun.
NJ: Bilmiyorum. Çok yorgunum kendime bile vakit ayıramıyorum ve sana da bunu yapmam bencilce. Artık bitirmemiz lazım böyle devam edemez.
Ağlaman daha çok ama sessiz bir şekilde şiddetlenir hiç bir şey demezsin ,ayağa kalkıp ona başınla selam verirsin ve yanından uzaklaşırsın. İkinizde ağlayarak evlerinize gidersiniz.




___________________________________




💫 Jung Hoseok
Hep umut doludur ama bu gün onda bir tuhaflık vardır sürekli gülen ,seni öpen, sarılan sevgilin geldiğinden beri tekli koltuğa oturmuş duvarı izliyordur.
YN: Tatlım bir sorun mu var? Düşünceli gözünküyorsun? İş ile alakalı mı?
HS: Evet bir sorun var ama bu iş yeri ile ilgili değil. Üzgünüm, bana biraz zaman ver kelimeleri toparlamam lazım.
YN:.........
HS: Y/N Bak ben artık yapamıyorum. Evet seni çok  seviyorum ama şuan ki hayatımda bir ilişkiye yer yok ben çok yoğunum, önümüzde ki günlerde bu daha da çok artıcak sana vakit ayıramıyorum ve senin daha iyilerine laik olduğunu biliyorum.
YN: Yapma Hoseok ben mutluyum üstesinden gelebilirim ,daha iyisi umurumda değil ben seni seviyorum.
Konuşurken bir yandan ağlıyordun, Hoseok' un içi parçalanıyordu ama yapacak bir şey yoktu. Gözleri kızardı ama ağlamamak için kendini tutuyordu .
HS: Üzgünüm ama burada bitirelim. Herşey için teşekkür ederim, kendine iyi bak.
Dedi ayağa kalktı ,başı ile selam verip evden çıkacakken arkasından beline sarıldın.
YN: Beni seviyorsun ,beni sevdiğini söyle, beni seviyorsun!!
Bunları söylerken hıçkıra hıçkıra ağlıyordun. Oda ağlamaya başladı sana yüzünü göstermeden ellerini belinden çekti ve kapıdan çıktı. Eve gidene kadar da kendi kendine seni ne kadar çok sevdiğini tekrarladı.



___________________________________




💫Min Yoongi
O aslında duygularını belli etmekten çekinmezdi ama seni kırmakta istemezdi. O gün stüdyoya onu ziyarete gittiğinde ,sen gelmeden çok düşündü bu gün bitirecekti. Stüdyoya girdiğinde direk ona sarıldın ama o tepki vermeden bekledi, tuaf bir şeyler olduğunu anlamıştın. Yanına oturdun ve ondan bir ışık bekledin, sevgi gösterisi yada bir kelime ama yoktu tepkisiz masasında işleri ile ilgileniyordu.
YN: Yoongi buradayım, beni görmezden gelmeyi keser misin? Bunun yerine konuşabiliriz!
YG: Evet aslında artık konuşsak iyi olur.
YG: Seni üzmeden nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum....... Ayrılmak istiyorum, herşeyi burada bitirelim.
YN: Sorun ne ?ne saçmalıyorsun sen! Hadi ama bunu yapamazsın seni seviyorum, beni seviyorsun bitiremeyiz.
YG: Başkalarını da sevebilirsin dünya bir sürü insan dolu ama beni daha fazla sevme. Herşeyi bitirelim artık.
Ağlamaya başlamıştın istemeden de olsa.
YN: İstemiyorum. Seninle mutluyum seninle kalmak istiyorum.
YG: Ama ben istemiyorum, anlamıyor musun hayatım zaten bok gibi seni de bu bokun içine çekmemi mi istiyorsun. Ağlamayı bırak ve git burdan artık bu kadar bitti.
Sesi dümdüzdü konuşurken duygu yoktu mimik yoktu, biraz daha suratını inceleyip bir işaret bekledin ama oda yoktu. Ayakların seni kapıya sürüklerken Yoongi ayağa kalktı ve sana kapıyı açtı hala buz gibiydi. Sen öylece giderken Yoongi açtığı kapıyı senin arkandan kapattı ,kilitledi ve yere oturup ağlamaya başladı birden o buz gibi adam gitmişti ve yaptığı şeyi idrak edip ağlayamaya başlamıştı.




___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hikayemi görenlerin sayısı yavaş yavaş artıyor bu beni mutlu ediyor ama oylamayı ve istek tepki yapmayı da unutmayın lütfen. Okuduğunuz için teşekkürler~~~~💜

BTS REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin