🦋 Ayrılırsınız 🦋
💫Park Jimin
Bu onun isteyeceği en son şeydi ama artık ikinizde dikkatsizleşmeye başlamıştınız ve fanlar tarafından fark ediliyordunuz. Bighit sizi biliyordu.Ona senin tehlike de olabileceğini söylemiş küçük bir uyarı yapmıştı. Zarar görmen en son isteyeceği şeydi ve seni bile bile bu cehenneme sürükleyemezdi. Film gecenizde kapıyı açtın ama donuk bir sevgili görmeyi beklemiyordun, her zaman ki gibi sarılmadı öpmedi sadece içeri geçti. Yanına gittiğinde ve bir problemi olduğu belli oluyordu.
YN: Sorun ne sevgilim ,üyeler ile mi tartıştınız ,anlatmak ister misin?
JM: Evet ..evet konuşmalıyız ama sorun üyeler değil.......... ben ve sen artık bitirmeliyiz.
YN: Ne dediğinin farkında mısın? Hiç bir problemimiz yok ,tartışmadık ,kavga etmedik ,neler oluyor Park Jimin bir günde dünden bu güne ne değişti?
JM: Üzgünüm lütfen daha fazla uzatma böylesi benim için daha iyi.
YN: İyi demek ha ,öyle mi GİT ,git burdan çık evimden dışarıya Park Jimin.
Onun önünde ağlamak istemiyordun çünkü o pamuk gibi adam şuan da duygusuz bir şekilde yüzüne bakıyordu. İkizde ayrıldıktan sonra ağlamayı seçtiniz. Jimin eve gidene kadar sende uyuyana kadar ağladın.___________________________________
💫Kim Taehyung
Tae ,onun ne yapıcağını ,ne düşündüğünü, ne istediğini anlamak biraz zor çünkü her şeyi zihnin içinde tek tek planlar. O gün programları yüzünden zar zor randevu ayarlaya bilmiştiniz. Buluştuğunuzda normaldi herşey kimsenin olmadığı deniz manzaralı bir tepeye çıktınız ve yol boyunca düşünceli gibiydi.
YN: Bu gün yorgun gibisin?
TH: Haftalardır çok yorgunum.
YN: İstersen daha sakin bir şeyler yapabiliriz?
TH: Hayır ,Sanırım önce seninle konuşmam gereken bir şey var.
TH: Bak seni seviyorum bunu biliyorsun nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama sanırım ben ara vermek istiyorum. Kendimi toparlamalıyım, yorgunum, gün içerisinde seni arayacak vaktim bile olmuyor, bir senedir beraberiz evet ama bu comeback zamanları gerçek bir ilişkinin hayatımda ne demek olduğunu ilk ve yeni anladığım anlar ve ben sanırım ikisini de yürütemeyeceğim. Güzel bir şekilde şimdilik bitirelim.
O nefessiz konuşurken senin boğazın düğümlendi ve ağlamaya başladın ,bu gün çok güzel olabilirdi neden mahfetti ki. Sessizce arabadan indin ve yürümeye başladın. Oda indi
TH: Hey nereye gidiyorsun ! Hadi ama seni eve bırakmama izin ver! Y/N!
Arkandan koştu kolundan tuttu ve seni arabaya geri bindirdi ,hiç bir şey söyleyemedin çünkü konuşursan eğer ağlaman hıçkırıklara dönüşecekti.___________________________________
💫Jeon JungKooook
Onunla ne zamandır aranızda ufak tefek atışmalar oluyordu ,ikinizde daha çok genç ve tecrübesisiniz. O gün Kook çok yoğun bir programdan çıkmış ve tek istediği şey dinlenmekti. Daha sonra sen aklına gelmiştin ama önünde böyle geçecek bir kaç yıl vardı bu süreçte sana daha fazla değersiz hissettirmek istemiyordu, zaten şirkette olan seni buldu ve boş bir odaya geçtiniz.
YN: Neler oluyor sevgilim.
JK: Konuşmamız lazım. Y/N bak seni çok seviyorum beğeniyorum da ama artık sana bunu yaşatmak istemiyorum. Daha çok değer gördüğün bir ilişkiyi hak ediyorsun. Özür dilerim ama seni özgür bırakmak zorundayım bu yüzden bir daha birbirimizi görmeyelim.
YN: Başka birimi var? Bunu kibarca mı söylemeye çalışıyorsun?
Ağlayarak konuşuyordun o ise senin aksine ,birbirinizi hiç sevmemiş gibi yapıyor normalde ağlayınca dünyayı yakıcak adam seni umursamıyordu.
JK: Hayır kimse yok ,beni anlamıyorsun sorun ben ve benim hayatım ama bu şekilde düşünmek senin için işleri daha da kolaylaştıracak ise evet öyle olsun başka biri var.
Sözlerini seçmeden kullanıyor ve şuan senin üzerinde ki etkisini fark etmiyordur. Sen daha fazla onun karşısında ağlamak istemediğin için kapıyı çarpar ve orayı terk edersin. Jungkook seni ağlattığı için ve az önce yaptığı şey için kapattığın kapıya yaslanır ve ağlar.___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Okuduğunuz için teşekkür ederim 💋