🦋(Nasıl bir sevgili olur)🦋
💫Kim Seokjin
•Sürekli sana kendi uydurduğu şakalarını yapar ve seni güldürür.•Yanağından öpmeyi çok sever
•Onunla kavgalar çok komik olur çünkü o sinirlendiği zaman hiç susmadan arka arkaya bir sürü şey tekrarlar.
•Yatak da nazik bir partner olur. Senin canının acımadığına emin olur.
•Biri seni üzer ise hiç çekinmeden ağzına ne geliyorsa söyler
•Üzgün olduğun da sen gülene kadar seninle ilgilenir
•Sana sürekli pembe gül getirir. Pembe gül kalbim sende demektir.
___________________________________
💫Kim Namjoon
•O çok romantiktir. Her an sana bir sürpriz yapabilir.•Her hafta sonu farklı bir yere gezmeye gidersiniz.
•Sürekli küçük ve sevimli hediyeler alır.
•Kavga ederseniz sizin saçlarınızı öper "Bundan nefret ediyorum, lütfen sakinleşince konuşalım"
•Anlını öpmeyi çok sever.
•Sana sürekli nergis zambağı getirir çünkü bu çiçek görkemli güzelliğin simgesidir.
•Yatak da o romantik adam yoktur. Sen güvenli kelimeyi söyleyene kadar sert baskın taraf olmaya devam eder.
___________________________________
💫Min Yoongi
•O sana olan sevgisini diğerleri gibi açık açık göstermez ama sonuna kadar hissettirir.•Genellikle evde takılırsınız ama dışarı çıktığınızda birbirinden güzel bir sürü mekana gidersiniz.
•Senin boynunu öpmeyi çok sever.
•Kavga ederseniz size hiç cevap vermez ve umursamaz bir tavır alır.
•Aldığı hediyeler genellikle asil ve özel parçalardır.
•Yatak da gerçek bir bad boy' dur. Kontrol her zaman ondadır ve o yeterli buluna kadar durmaz.
•Sana sümbül getirmeyi sever çünkü sonsuz sevgi ve bağlılın simgesidir.
___________________________________
💫 Jung Hoseok
•Tamamen sevgi dolu ve güler yüzlü. Yanlış bir şey yapsanız bile sorun yok çünkü Hobi doğrusunu size öğretir.•Sana yeni dans stilleri öğretir.
•Sana sevimli olan bir sürü şey alır.
•Burnunu öpmeyi çok sever.
•Kavga ederseniz sizi dikkatli bir şekilde dinler ve sorunu çözmeye odaklanır.
•Yatak da nazik olmaya özen gösterir ama çoğu zaman başaramaz.
•Sana sürekli turuncu lilyum çiçeği getirir, anlamı benim için çok güzelsin' dir.
___________________________________
💫Park Jimin
•Onun iki ruh hali vardır. Genel olarak mochi Jimin olsa da zaman zaman değişir.•Sürekli olarak temas halindedir. Sana sık sık dokunur. Dudaklarını öpmeyi sever.
•Kavga ettiğiniz zaman ortam gerçekten gergin ise sana ölümcül bakışlar atar ve seninle asla konuşmaz "kalbini kırmamak için"
•Yatak da oldukça serttir. Arada bir kontrolü sana verir kısa süreliğine.
•Sürekli ne kadar güzel olduğunu tekrarlar ve sana resmen tapar.
•Kalabalık yerlerde seni tahrik edebilir ve bundan memnun bir şekilde etrafı izler.
•Sana sürekli japon gülü (Hibiskus) getirir narin güzelliği simgeler.
___________________________________
💫Kim Taehyung
•Tae tutkunun adamı. Kesinlikle romantik bir prens.•Bir sürü eğlence mekanına ve romantik gezilere çıkarsınız.
•Sana sürekli romantik hediyeler alır.
•Kıskanç bir erkek arkadaştır. Genellikle bu yüzden tartışırsınız. İkiniz için de haklı taraf kendiniz olursunuz.
•Yatak da rolleri bölüşür. Sıra ona gelene kadar yumuşak olur ve yönlendirmene izin verir ama sıra ona geldiğin de tamamen sert olur.
•Size mor renkte bir sürü farklı çiçek getirir
•Dudaklara küçük romantik bir öpücük onun en sevdiğidir.
___________________________________
💫Jeon JungKook
•Sevimli ve hırslı bir sevgili. Seni kendinden daha fazla tanıyor. Üstelik kıskanç•Sürekli yeni şeyler deniyor. Sevimli şeyler alıp sana benzetiyor. Oyunlarda rekabet hep üst seviyede.
•Her ne olursa olsun o hep korumacı olur.
•Yatak da kontrol tamamen ona ait. Sert ve kendinden emin.
•Gözlerini öpmeyi çok sever.
•Sana sürekli papatya getirir. Masumiyet ve sadık aşkı temsil eder.
•Kavgalar hep hararetli olur ama sonun da durup sana sarılır.
___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Okudunuz için teşekkür ederim 😍