🍀17🍀

470 7 8
                                    

           🦋(Mafya serisi)🦋

       (İstek tepki)

(BTS Kore'nin en tehlikeli 7 aile dostu ortak mafyası. Hepsinin birbirinden ayrı önemli pozisyonları ve görevleri var. Devlet büyüklerinin ve emniyet güçlerinin bile yetişemediği yerlere çok kolay girip çıkıyor ve erişim sağlıyorlar. İsmi Amerika, Rusya ,Çin gibi büyük ülkelerde bile anılıyor ve gereken yerde bu ülkeler onlardan destek alıyor. Sen ise kendi halinde sıradan bir yabancıydın ve şimdi biasın ile evlenmiş hatta bir bebeğiniz bile olmuştu. Bebeğinizin ilk kelimesi de babaydı.)


🌑Kim Seokjin
Akşam eve geldiğin de yemek yemiş ve şuan oyun halısının üzerinde oğlunuz ile oynuyordunuz. Jin oğluna ve sana karşı aşırı ilgili ,sevecen, asla iş ile aileyi birbirine karıştırmayan bir eşti. Oğlu ona birden baba dediğin de gözlerini büyütmüş ve sana bakmıştı.
SJ: Beni daha çok seviyor söylemiştim sana ;)
YN: Gerçekten o çok nankör 9 ay karnım da taşıdım ve üstelik onu doğurdum! Seni küçük böcek demek baba he !
Yalandan bir sinirle oğluna kızıyor gibi yapıp gıdıklamaya başlarsın.
SJ: Ahhahhaha eğer istersen hemen bir tane daha yapalım belki o ilk anne der ?
YN: Senin şu halini video çekip bütün düşmanlarına atarım Kim Seokjin!
Kaşlarını çatarak beline uzandı.
SJ: O zaman sana ceza vermek zorunda kalırım küçük hanım ;)

___________________________________

🌑Kim Namjoon
Bağzı günler iş yüzünden gergin ve sinirli olabiliyordu. Bu gün de o günlerden biriydi ne kadar belli etmemeye çalışsa da sevkiyat öncesi oldukça gergindi.
Duşa gireceğin için kızınızı ona vermiştin. Onu göğsünde uyutmuş ve sen gelince yatağına yatırman için sana vermişti. Kızın senin kucağına geldiği gibi ağlamaya başlamış ve ağlarken de arada bir kaç kez baba demişti. Namjoon büyük bir sevinçle onu senin kucağından alır.
NJ: Ahh bu küçük kelebek nasıl olur da tek bir sözü ile bana her şeyi unutturabilir. Hazır ol annesi o çok tehlikeli ileride bize her istediğini yaptıracak.
YN: Joon o benimle yarışacak şuan bak resmen babasına aşık ama babası benim kocam -_-
NJ: Haaah~~ senin yerini kimse tutamaz.
Beline sarılıp anlına küçük bir öpücük kondurdu daha sonra sırıtarak
NJ: Eğer istersen sen de bu gece bana her şeyi unutturabilir ve tehlikeli bir kız olabilirsin.

___________________________________


🌑Min Yoongi
Seni ve oğlunu çok seviyordu ama o diğerleri gibi bunu sana sık sık belli edemiyordu. Yorucu günlerin ardından gelip bütün yorgunluğunu size sarılarak atıyor, sizi sevdiğini sözlü olarak değil de bedensel olarak belli etmeyi ve hissettirmeyi tercih ediyordu. Yemek masasında oğlun yememek için direniyor ve sen de yedirmek için savaşıyordun. Yoongi bu halini gülerek izliyor ,açık şekilde bundan zevk alıyordu. Oğlun birden bire baba diye bağırmaya ve sonra da ağlamaya başlamıştı.
YG: Baba mı dedi o ?
YG: Ahh seni küçük serseri anahtar kelimeyi biliyorsun demek he. Tabi ki de seni annenden kurtarırım oğlum.
Sırıtarak ayağa kalkmış ve oğlunu kucağına almıştı. Sende ağzın açık onları izliyordun.
YN: Baba oğul ikilisi demek he. Yoon babası olarak onu doyurma görevi artık senin.
YG: Şuan bana istediğin her şeyi yaptırabilirsin güzelim.

___________________________________

🌑Jung Hoseok
Bir kızınız vardı. Hoseok her akşam eve gelirken sana ve kızına farklı küçük bir hediye getiriyordu. Asla işini eve getiren bir eş değildi herşeyi zaten eve gelmeden halletmiş ve ne kadar gergin olursa olsun size karşı hep mutlu olmaya çalışıyordu. Kapıdan içeri girdiğin de seni öptü ve sarı laleleri kucağına bıraktı daha sonra kızının yanına ilerledi elinde ki peluş maymunu ona gösterdi. Kızınız sevinç çığlıkları atarken ona ilk defa baba diye seslenmişti. Hemen kızının yanına koştu ve onu kollarının arasına aldı.
HS: Duydun dimi baba dedi! Hadi tekrar söyle de anne kıskansın BA BA BA BA BABA
YN: Ona her gün başka bir oyuncak alarak kandırdın yoksa ilk önce anne derdi!
HS: Ahhh ne kadar da kıskanç bir yaklaşım kabul et işte beni daha çok seviyor!
Gülerek seninle eğleniyor ve kızına tekrar baba dedirtmeye çalışıyordu.

___________________________________

🌑Park Jimin
Jimin ilgili bir baba ve eş di. Sizinle vakit geçirmeyi seviyor sürekli sevgi sözcükleri söylüyor ve temas ediyordu. Onun tek zaafı oğlu ve karısıydı. Oğlunuz bu gün biraz hasta gibiydi gerekli kontrolleri yapıldıktan sonra onu uyutmaya çalışıyordunuz ama o asla uyumuyor sürekli ağlıyordu. En son Jimin ona eşsiz sesi ile ninni söylemeye başlamıştı oğlunuz onun sesini duyduğun da adeta büyülenmiş gibi yüzünü izliyor ve sakinleşiyordu. Birden bire baba dediğin de ikiniz de birbirinize baktınız.
JM: Oooh duydun mu baba dedi!
YN: Hayır~~~hayır ~~ hayır oğlum AN NE AAANNN NEEE .
JM: Ahaha mızıkcılık yapma baba dedi işte. Gel oğlum annen kıskandı.
Gözlerini kısıp ona bakarsın o da sana sırıtır.
JM: O ne yapabilir ki yakışıklı bir babası var.

___________________________________



🌑Kim Taehyung
Sakin bir yapıya sahipti. Genel olarak iş de olanları size yansıtmamaya çalışıyordu fakat istemeden de olsa işler kötü gittiğin de belli ediyordu. İki çocuğunuz vardı biri 2 yaşın da erkek diğeri de daha küçük bir kız. Oğlunuz size aşık bir çocuktu bu yüzden ilk kelimesi anne idi. Sen çocuklar ile oyun halısında oynarken o bilgisayardan işlerini hallediyordu. Kızınız oturduğu yerden Tae' yi izlerken ona baba diye bağırmıştı. Tae anın da kulaklığı çıkartıp size baktı.
TH: Baba mı dedi ? Kızımız konuştu mu?
YN: Evet sevgilim kızın sana seslendi.
Tae büyük bir gülümseme ile yanınız geldi ve oyununuza katıldı.
TH: Tekrar nasıl söyletebilirim? Bana fikir ver lütfen.
YN: Tabiki de asla yapmam o da anne diyecek.
TH: Bu kadar kıskanç olma oğlum zaten senin hayranın.

___________________________________

🌑Jeon Jungkook
Oğlunuz o işteyken gün içerisinde bir çok kez baba diye sayıkladı, sen bunların hepsini videoya aldın ve akşam kocana izletmek için biriktirdin. Eve geldiğin de oldukça gergin ve sinirliydi size sarılıp sizi öptü ve odaya ilerledi peşinden gidip oğlun ile odaya girdin.
YN: Gergin gözüküyorsun, üstünü değiştir ve oğlunun seni mutlu etmesine izin ver.
Ona gülerek söylediğin şeyi yaptı. Oğlunu kucağına alınca ona videolardan birini izlettin. Gözlerini açarak ve gülümseyerek sana baktı.
JK: Aman tanrım bu kadar büyüdü mü? Bana baba diyor. Lütfen tekrar söylet duymaya ihtiyaçım var.
YN: Oğlun seni nasıl sakinleştireceğini biliyor.
Bütün gece ortalıkta gülerek ve oğlunu tekrar konuşturmaya çalışarak dolaştı.

___________________________________.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Arkadaşlar çocuk gelişimi mezunu olarak bebeklerin cinsiyetlerini tahmin etmeye çalıştım bu durumlarda tabi ki de anne ve annenin kardeşleri hatta onların annesi ve babası da  çok önemli ama elimiz de ki ile yetinip tahmin yapmaya devam edeceğim.Şöyle sadece üyeler ve kardeşlerinden yola çıkarak tahmin edelim.
Jin: İki erkek kardeş ve abisinin de bir oğlu var tabi abisi ikinci çocuğu bekliyor ama cinsiyeti belli değil benim tahmin erkek ve bence Jin 'in de oğlu olur %70 falan diyebilirim erkek.
RM: O bir kız bir erkek kardeş büyük çocuk erkek olduğu için onun erkek çocuk yapma olasılığı % 55 falan ama onun kız kardeşi de olduğu için kız çocuk ihtimali de %45.
Suga: İki erkek kardeş çok büyük ihtimalle oğlu olacak. Diğer aile fertlerini bilmiyoruz tabi.
Hope: Onun ablası var. Bu yüzden kız çocuk ihtimali daha yüksek %55 kız ,%45 erkek olur büyük ihtimalle.
Jimin: İki erkek kardeş ve büyük ihtimalle onun da bir oğlu olacak.
V: Üç kardeş iki erkek bir kız ortanca çocuk kız en büyük erkek en küçük erkek. Erkek çocuk ihtimali %60 ama kız kardeşi de olduğu için kız çocuk ihtimali de%40
JK: Onun da oğlu olucak çok büyük bir ihtimalle çünkü iki erkek kardeş.
Arkadaşlar cinsiyetin büyük bir kısmını erkek belirliyor kız kardeşi olan üyelerde x kromozomu da aktif ve çoğunlukta olduğu için kız çocuk ihtimali var. Erkek kardeşi olanlarda y kromozomu daha baskın ve aktif. Tabi bunlar sadece tahmin değişiklik gösterebilir.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Okuduğunuz için teşekkür ederim sizi seviyorum. İstek ve yorum yapmayı unutmayın. 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜

BTS REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin