🦋Senden Hoşlanıyor🦋
( Yakın arkadaşın senden hoşlanıyor ama senin sağlıksız bir ilişkin var ve sevgilin ile bir kavga ediyorsun )
💫Kim Seokjin
Sevgilin sürekli seni aşağılıyor ve sana kötü davranıyordu yine oturduğunuz yerde söylenmeye başlamış ve senin çok beceriksiz olduğun ile ilgili konuşuyordu.
S: Hey hadi ama sadece su getireceksin ama onu bile yapamıyorsun.
Moralin sabahtan beri söyledikleri yüzünden bozuktu ve düşünmekten dikkatsiz davranıp takılıp düştün, elinde ki su bardağı da düştü ve kırıldı. Jin yanına gelip sana yardım etti ve yerden kaldırdı moralinin bozuk olduğunun da farkındaydı.
JN: Sen onun sevgilisi değil misin? Orada durup laf söyleyeceğine neden yardım etmiyorsun? Bence sen gitmelisin artık. Arkadaşımın sevgilisi olman şuan burada istenmediğin gerçeğini değiştirmiyor.
S: Öyle mi ne yaparsanız yapın.
Sevgilin evden çıkıp gitti. Jin sana teselli verirken de bir yandan ondan artık ayrılmanın gerektiği konusun da ısrar ediyordu.
SJ: Hey 30 yaşına yaklaştın diye korkma. Evde kalsan bile ben evlenirim seninle. Ayrıca bir çok şeyi de çok güzel yaptığına eminim.___________________________________
💫Kim Namjoon
Yoğun bir program çıkışı üyeler ile yemeğe gidecekti. Eşyalarını toplarken senin aradığını gördü ve telefonu açtı.
YN: Joon nerdesin? Meşgul müsün ?
NJ: Eşyalarımı topluyorum bir şey mi oldu sesin kötü geliyor.
YN: Sana gelebilir miyim?
Konuşurken ağlamaya başlamıştın.
NJ: Şuan da ağlıyor musun ? Neredesin seni almaya geleceğim, bana konum at.
Diğerleri onun senden hoşlandığını biliyordu ve gitmesini söylediler. Telefonu kapatıp attığın konuma geldi ve onun evine geçtiniz.
YN: Joon beni aldatmış. Hemde 3 kere. Ne kadar da salağım.
NJ: Salak olan sen değilsin güzelim. Şimdi burada istediğin kadar ağla ve yarın uyandığında kendine yeni bir sayfa aç. Belki de etrafına biraz bakmalısın ama çok uzaklara değil.
Diyip sana göz kırptı gidip dolaptan iki bira getirdi ,biraz da müzik açarak seni sabaha kadar teselli etmeye ve güldürmeye çalıştı.___________________________________
💫Min Yoongi
Sevgilin ile kavga ederken kalbini kırmıştı, sende evden çıkıp stüdyo da olduğunu bildiğin arkadaşının yanına gittin. Kapıyı açıp içeri girdiğin de gözünün ucu ile sana baktı ve önüne döndü ,sende gidip arkada ki koltuğa oturdun.
YG: Ağladın mı sen ?
YN: Hayır.
YG: Gözlerin ve burnun öyle söylemiyor ama kıp kırmızı !
Kulaklığı çıkartıp gözlerine kitlendi.
YN: Kavga ettik.
YG: Tahmin etmek zor değil. Seni ağlatacak kadar sana ne yaptı?
YN: Salak ve yapışkan olduğumu, saçma sapan baba sorunlarıma katlanmak zorunda olmadığını söyledi sonra da bana siktir git dedi. Bende kapıyı vurup çıktım.
Tepki vermeden yüzüne baktı
YN: Artık güzel değilmişim bunu da söyledi.
Tekrar ağlamaya başladın.
YG: Sen hâlâ bu dünyada ki en güzel kızsın. Lütfen artık onunla muhattap olma.
Dedi göz yaşlarını sildi ve kafanı göğsüne yaslayıp ağlamana izin verdi. Bir şey belli etmemeye özen gösterse de onun seni ağlatmış olduğu gerçeği sinirlenmesine neden oluyordu.___________________________________
💫 Jung Hoseok
Alkol almış sevgilin arkadaşların ile oturduğun yeri basıp ortalığı birbirine katana kadar her şey çok eğlenceli ve güzeldi.
S: Nerede o ? Çabuk Y/N buraya getirin. O orospu orada burada erkekler ile oynaşamaz !
YN: Ne diyorsun sen ya çık hemen dışarı.
Omuzundan dışarı itmeye çalıştın ama o seni kolundan tutup sürüklemeye başladı. Sen bağırıyor ve bırakması için çırpınıyordun ,bu sırada canın acıdığı için ağlıyordun. Birden biri sizi durdurdu ve seni arkasına çekti.
HS: Zorluk çıkartma ve git buradan. Arkadaşımın sevgilisini yaka paça dışarı attırmak istemiyorum.
S: Aşık olduğun arkadaşının sevgilisiyim evet ! Y/N buraya gel eve gidiyoruz.
Bağırarak tekrar sizi tutmaya çalışınca Hobie onu dışarı attırdı ve senin yanına geldi. Sen hâlâ ağlıyor ve söylediği şeyi düşünüyordun. Yanına gelip sana sarıldı.
HS: Eve gitmek ister misin?
Başını salladın ve onun evine gittiniz. Sabaha kadar sana teselli verdi ve o çocukla bir daha görüşmemeni söyledi.___________________________________