🍀18🍀

437 8 39
                                    

         🦋(Mafya BTS) 🦋
                             (İstekT.)

(Biasını garaj da bir adamı döverken yakalarsın)


🌑Kim Seokjin
İşi olduğunu söyleyip yanından ayrılmıştı. Bir kaç saattir araba ile çıkmamış ve çalışma odasına da girmemişti bu durum seni şüphelendirdiği için garaja indin. Aşağı da sandalyeye bağlı her yeri kan içinde bir adam görmeyi beklemiyordun. Hemen içeri girdin.
YN: Jin aman tanrım ne yapıyorsun sen ?
JN: Buraya gelmemeliydin hemen yukarı çık!
YN: ÖLDÜRECEKSİN ONU !
JN: SANA YUKARI ÇIK DEDİM!
Bağırmana karşılık bağırmıştı ilk defa karşılaştığın bu manzara seni oldukça korkuttu. Yanına yürüyüp kolunu tuttu ve seni odanıza kadar sürükledi.
JN: Buradan ben gelene kadar çıkman yasak. Uslu bir kız ol ve söz dinle.
Çıkarken seni öptü ve kapıyı kilitledi. İşine kaldığı yerden devam etti.


___________________________________


🌑Kim Namjoon
Odanız da uyuyordun ve duyduğun seslerle irkildin. Vakit kaybetmeden kalkıp garaja ilerledin. Garajın neredeyse her yeri kan için de Namjoon' un beyaz gömleği tamamen kırmızı ve yerde yatan bir adam vardı. 6 aylık hamile olduğun için bu manzara yeterince mideni bulandırıyordu. Namjoon arkasını döndüğünde seni gördü ve hemen durdu.
NJ: Burada ne işin var?
Konuşurken sana yürüdü tam dokunacağı sırada onu durdurdun.
YN: Kanlı ellerin ile bana sakın dokunma! Nasıl oldu da evimizin garajını bu hale getirdin Kim Namjoon ! Bu evde bir çocuk büyüteceğiz.
NJ: Bana sesini yükseltme yeterince gerginim. Yukarı çık ve kapıyı kilitle ben gelene kadar da sakın aşağı inme.    
Konuşması bitince seni garaj ın dışına çıkarttı ardından kapıyı kapatıp tekrar işine devam etti.


___________________________________



🌑Min Yoongi
Şirket binasının garajına girdiğin de sesler geliyordu ve bu senin korkmana neden oluyordu. Arabanı park ettin ve bir kaç dakika içerisinde bekledin. Cesaretini toplayıp dışarı çıktığın da adamın biri seni kolundan tutup sürüklemeye başlamıştı bırakması için bağırırken Yoongi nin sesini duydun.
YG: O ellerini ben kırmadan karımın üzerinden çek!
A: Efendim özür dilerim ben yabancı zannettim.
Kafanı kaldırdığında önün de parçalanmış bir arada ve onun da önün de bir adam kanlar içerisinde yatıyordu.
YN: Yoongi ne yapıyorsun sen? Ambulansı arayın hemen! O ÖLECEK !
Adamın yanına koştun ve nabızını kontrol ettin. Yoongi yanına gelip seni ayağa kaldırdı ve iki adamını yanına çağırdı.
YG: Bir daha bana haber vermeden sakın buraya gelme!
Bayan Min' i sağ salim eve götürün ve evden ayrılmamasını sağlayın.
Adamlar seni arabaya bindirip eve götürdü. Akşama kadar neler olduğunu öğrenmek için bekledin.



___________________________________



🌑Jung Hoseok
Evin salonundan sesler geliyordu Hoseok birine bağırıyordu.
HS: Bana nasıl ihanet edersin seni bulamam mı zannettin he! Bunun bedelini ödeyeceksin!
Salona girdiğin de evinizde ki korumalardan biri kanlar içinde yerde yatıyordu ve Hoseok elinde ki demir sopa ile ona vurmaya devam ediyordu. Araya girmek istediğin de iki kişi seni tuttu.
YN: Ne yapıyorsun bırak! HOSEOK ÖLDÜRECEKSİN ONU ! Lütfen, lütfen bırak gitsin.
Konuşurken ağlamaya başlamıştın Hoseok sana döndü bakışlarından ateş çıkıyordu.
HS: Bana ihanet etmiş senin , karımın, bu hayatta ki en değerli insanın bile bilgilerini sızdırmış. Bırakmak mı ölmesi lazım onun.
Onu götürün ve buraya gelmesini engelleyin.
Ne kadar uğraşsan da ikna olmamış ve seni odaya kapattırdı.




___________________________________



🌑Park Jimin
Yeni evlenmiştiniz şimdiye kadar asla onu çalışırken görmemiş ve o da eve iş getirmemişti. Bu gün garajdan üç el ateş sesi duyduğun da büyük bir korku ile garaja koştun içeri girdiğin de yerde üç kişi yatıyordu üçü de ölmüştü. Kapıda donup kaldığın da Jimin seni gördü.
YN: Sen ,sen ne yaptın ?
JM: AAHHH~~~~ SİKİYİM. Burada ne işin var bunu görmemen gerekiyordu.
Hızla sana koştu ve kafanı göğsüne sakladı, sana sarılırken seni garajdan çıkarttı.
JM: Böyle olması gerekiyordu. Sana zarar vereceklerdi. Özür dilerim bir daha eve iş getirmeyeceğim.
YN: Onları öldürdün Park Jimin!
JM: Ne iş yaptığımı biliyordun bunu yeni öğrenmedin. Şimdi eve gir ve yüksek sesli bir müzik aç içeriyi temizleyip yanına geleceğim. 
Seni oturma odasına kadar götürdü ve geri döndü.


___________________________________


🌑Kim Taehyung
Sen evde yoktun. Arkadaşın ile dışarı çıkmış ve yeni gelmiştin üzerini değiştireceğin  sırada garajdan bir silah sesi duydun. Koşarak aşağı indin ve Tae delirmiş gibi bağırıyor bacağından vurduğu adamı dövüyordu.
TH: Sen benim karımı takip edersin he! KİMSİN LAN SEN! Diğer bacağını da senden aldığım da ölmek için bana yalvaracaksın.
Belinde ki silahı tuttuğu da koştun ve koluna sarıldın.
YN: Lütfen, lütfen dur. Gitmesine izin ver ben iyiyim lütfen Taehyung.
Silahı geri beline koydu ve seni belinden tuttu anlına küçük bir öpücük verdi.
TH: Yapamam güzelim kimse benim en değerlimin yanına yaklaşamaz.
Sözünü bitirdiğinde seni belinden havaya kaldırdı ve garajdan çıkarttı.
TH: Yukarı çıkıp beni beklesen iyi edersin çünkü birazdan burada olanları duymak istemeyeceksin.
İçeri geri girip kapıyı kilitledi.


___________________________________


🌑Jeon Jungkook
Onun eve gelmesini bekliyordun. Duyduğun sesle irkildin ve Jeon' a telefon açtın aramalarına yanıt vermemişti. Sesler çoğalınca dayanamayıp garaj a indin. Karşında gömleği yarıya kadar açık kolları sıvanmış her yeri kan içinde bir Jungkook onun da karşısın da kanlar içerisinde bir adam vardı.
YN: Evimin garajın da ne yapıyorsun sen? Adamın haline bak hastahaneye gitmesi gerekiyor.
Adamın yanına yürüyordun Kook önünden geçerken seni kolundan tuttu.
JK: Sakın işime burnunu sokma ve asla benden başka bir erkeğe dokunma kıskanç biri olduğumu biliyorsun.
Sözünü bitirdiğinde seni oturma odasına kadar sürükledi ardından koltuğa savurdu. Konuşmak için parmağını kaldırdığında vuracağını sanıp irkildin.
JK: Hey ne olursa olsun sana asla vurmam. Sen benim nefesimsin güzelim. Lütfen burada otur ve beni bekle onu gönderip geri geleceğim.
Göndermekten kastı tabiki de onu öldürecekti ve sana da serbest bıraktığını söyleyecekti.



___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Okuduğunuz için teşekkür ederim bebeklerim😍😍. Beğenmeyi ve yorum yazmayı unutmayın lütfen. Ayrıca lütfen istek yapın arkadaşlar böyle yürümüyor aklıma bir şey gelmiyor.
💜💜💜💜💜😘💜💜💜💜💜





BTS REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin