🦋(Birlikte Banyo Yaparsınız)🦋
☁️Kim Seokjin
İşten eve geldiğinde kapı da sana sarılır ve öper daha sonra sarılarak banyoya ilerler ve küvetin musluğunu açar.
YN: Bunu beni bırakarak da yapabilirsin.
SJ: Hayır. Birlikte duşa gireceğiz, senin masaj yapmana ihtiyacım var sevgilim.
Çok yoğun bir hafta geçiriyordu. Küveti doldurup senden istediğini yaptın ve biraz rahatlamasını sağladın.___________________________________
☁️Min Yoongi
Duştan çıkıp yatak odasına ilerledin. Saatlerdir evde ki sütüdyo da çalışan sevgilin o sırada içeriden yorgun bir şekilde çıkmış ve yatak odasının kapısından seni izliyordu.
YG: Benim de duş almaya ihtiyacım var ve bunun seninle birlikte olması gerekiyor küçük hanım o yüzden hemen buraya gelsen iyi edersin.
YN: Saçmalama Yoongii ~shii daha yeni çıktım.
Gülerek sana doğru gelir ve omuzlarından tutarak tekrar banyoya götürüp ve birlikte duş almanızı sağlar.___________________________________
☁️Kim Namjoon
Küveti doldurup içine uzandın, hafif bir müzik ile kendini sıcak suya bıraktın. Ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordun. Bir tık tık sesi duydun ve kapıya döndün, sevgilin pervaza yaslanmış gülümseyerek seni izliyordu.
NJ:Vaaavv çok kıskandım, buna kesinlikle ihtiyacım var. Bende gelebilir miyim ?
YN: Neden olmasın.
Üzerini çıkarttı ve yanına geldi. Birlikte duş aldınız.___________________________________
☁️Jung Hoseok
Yorucu bir günün ardından duşa girdin. İçeride uyuyan sevgilin uykulu bir şekilde tuvalete girince ikiniz de birbirinize baka kaldınız.
HS: Özür dilerim hayatım.
Sen çıkmasını beklerken o üzerini çıkartmaya başladı ve yanına geldi.
HS: Bana öyle bakma yeni uyandım ve benim de banyoya ihtiyacım var.
Saçların ile oynayarak seni ve kendini yıkadı.___________________________________
☁️Park Jimin
Küvet dolarken sende banyo öncesi cilt bakımı yapıyordun üzerinde sadece bornoz vardı ve Jimin şuan da kapı pervazın da hayranlıkla seni izliyordu. Aynadan farkedip gözünün ucu ile baktın, o da vakit kaybetmeden gelip arkadan beline sarıldı.
JM: Bende gelmek istiyorum. Lütfeeeenn.
YN: Sadece duş alacaksak olabilir.
O hemen üzerini çıkartmaya başladı ve seni de kendi ile aynı anda küvete çekti.___________________________________
☁️Kim Taehyung
Duşa girmek için hazırlık yapıyordun ve bir anda Tae de seninle birlikte hazırlık yapmaya başladı şaşkın şaşkın ona bakarken.
YN: Ne yapıyorsun
TH: Duşa gireceğiz sevgilim.
YN: Tek olacağımı sanıyordum.
Konuşmaya başlamadan önce sana döndü ve beline sarıldı.
TH: Merak etme güzelim, sevgilin seni yıkayıp temizleyecek.
Ona gülümsedin. Tae burnuna parmağı ile dokunup seni banyoya götürdü.___________________________________
☁️Jeon Jungkook
O eve gelmeden duşa girmeye çalışıyordun. Suyun altına girdikten bir kaç dakika sonra eve gelip banyonun kapısına yaslandı. Utandığın için vücudunu saklamaya çalıştın.
JK: Ne yapıyorsun daha önce bütün ayrıntıları ile gördüm zaten.
YN: YAAAH Jeon Jungkook!!
Sana sırıtarak bakıyordu aynı anda da tişörtünü çıkartıp soyunmaya başlamıştı.
JK: Birlikte duş almayı denemeye ne dersin.
Senin cevap vermeni beklemeden duş kabininin içine girer.___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Okuduğunuz için teşekkür ederim ♠️
Jungkook tişörtünü çıkartırken Calvin Klein çekimlerini hayal edin 🤤🤫🤭