🍀13🍀

504 7 0
                                    

     🦋(Eve Sahroş gelirsin)🦋

💫Kim Seokjin
Kız arkadaşların ile dışarı çıkıp alkollü bir mekan da deli gibi eğlenirsin. Saat gece yarısını geçtiğinde Jin merak eder ve seni arar.
SJ: Sevgilim ne zaman eve geliceksin?
YN: Jin bende telefonum da seni arıyorduuuumm,  bana evin konumunu atmaya ne dersin ?
SJ: Gerçekten o kadar çok içtin mi ? Hemen bir taksiye bin ve beni geri ara.
Sen taksiye bindikten sonra onu ararsın taksiciye evin adresini verir. Sonunda eve geldiğin de kapıyı açar ve sana sinirli sinirli bakar.
SJ: Evinin yolunu unutacak kadar neden içiyorsun ki? Buram buram alkol kokuyorsun git duşa gir bende sana kahve yapacağım.
Sen olduğun yerde durup suratını izliyordun.
YN: Aman tanrım şuan ne kadar yakışıklı ve çekici olduğunu biliyor musun KİM SEOKJİN!!
JN: AHAHAHAHAHA tabiki de biliyorum ama seni affetmiyorum.
Senin hareket edemeyecek kadar sahroş olduğunu görünce her şeyden vaz geçer ve yatağa yatırıp sızmanı bekler. Sabah sorguya hazırlansan iyi olur.

___________________________________

💫Min Yoongi
O geç geleceği için arkadaşların ile dışarı çıktın ve Yoongi' ye haber verdin. Gece saat 12 olduğun da Yoongi seni bir kaç kere aramış ama sen taksi de uyuduğun için duymamıştın. Eve geldiğin de kapıyı açar ve seni baştan aşağı süzer kokudan ve duruşundan ne kadar sahroş olduğunu anlar. Seninle hiç ilgilenmeden içeri geçer ve televizyonun karşısına oturur. Sen onun yanına gidip sarılmaya ve öpmeye çalışırsın.
YG: Bir sevgilin olduğu yeni mi aklına geliyor? Yapma şuan sana çok sinirliyim.
Karşılık vermez ve seni uzaklaştırmaya çalışır.
YG: Alkol kokuyorsun seni öpmem git ve duş al.
YN: Bana yardım etmeyecek misin ?
YG: Tek başıma bu kadar içebiliyorsan gidip tek başına üzerini değiştirebilir yada duş alabilirsin.
Yardım etmeme konusun da kararlıydı taaaa ki içeriden bir düşme sesi duyana kadar. Hemen yanına geldi ve söylene söylene üzerini değiştirip seni yatağa yatırdı.


___________________________________

💫Kim Namjoon
Bu gün bir iş yemeğine katılmıştın. Sonrasında da biraz alkol almış ama dozunu kaçırmıştın . Eve gittiğin de kapıyı Joon açmış, seni önünü bile göremeyecek kadar sahroş görünce şaşırmıştır . Sen ayakkabılarını çıkartmaya çalışırken düşersin, o seni tutmaya çalışsa da başaramaz.
NJ: Neden dışarı da bu kadar içiyorsun ki?
YN:*~*Ben içmedim kocaa adam.
NJ: Evet eminim öyledir. 
Seni kucağına almaya çalışır ama çok haraketli olduğun için alamaz, kendin yürümen için destek olmaya çalışır ama onu da yapamazsın.
NJ: Seni küçük ayyaş haraket etmeyi kes artık. Lütfen uslu bir kız ol ve beni dinle.
Seni banyoya götürüp yıkar daha sonra üzerini giydirip yatağa yatırır.
NJ: Güzelce uyu sevgilim. Yarın senin için zor bir gün olacak.

___________________________________

💫Jung Hoseok
Arkadaşların ile konsere gideceğini biliyordu ama sana hiç bir şekilde ulaşamıyordu. Aramalarına ve mesajlarına cevap vermiyordun, saat gece yarısı 2 gibi eve gittiğin de Hobie kapıyı endişeli ve sinirli bir şekilde açtı.
HS: Benimle dalga mı geçiyorsun?  Ne kadar çok merak ettim haberin varmı senin ? Gerçekten o telefonu neden aldın?
YN: Özür dilerim.
Kelimelerin anlaşılmıyor olabilirdi ama nefes almandan bile  ne kadar sahroş olduğun anlaşılıyordu. Yalpalayarak içeri girdin ve koltuğa oturdun. Hobie sadece seni izliyordu çünkü şuan konuşsa bile sabah hatırlamazdın. Mutfaktan sana su getirdi ve daha sonra seni yatak odasına götürdü. O bu kadar içmiş olmana değil ona haber vermemiş olmana çok sinirlenmişti ve sabah seninle büyük bir kavga edecekti.

___________________________________


💫Park Jimin
Arkadaşının doğum günü partisinde alkol' ün dozunu fazla kaçırıp eve taksi ile dönersiniz, bu sırada telefonunuzun şarzı bittiği için Jimin size ulaşamaz ve deliye döner. En sonunda kapıya geldiğiniz de Jimin büyük bir sinirle kapıyı açar.
JM: Saat gece yarısı ve sen hiç bir aramama dönmedin. Ben de burada meraktan delirdim. Bu saatte eve geleceksen gelme!
O kadar hızlıca konuşuyordu ki anlamadın derin bir nefes alıp üzerini çıkartın ve içeri yürüdün.
JM: AHH sen gerçekten! Hiç bir şey yok gibi cevap da mı vermeyeceksin?
YN: Şarzım bitti üzgünüm.
Kafanı koltuğun kenarına koyup sızmayı bekliyordun. Jimin şuan ne söylerse söylesin istediğini alamayacağını biliyordu, bu yüzden seni odanıza taşıdı üzerini değiştirdi ve en son kulağına fısıldadı.
JM: Yarın gece her şey için pişman olacaksın bebeğim ,o yüzden şimdi rahat rahat uyu.


___________________________________


💫Kim Taehyung
Siz ufak bir tartışma yaşamıştınız ve sen sevgilisinden yeni ayrılan kız arkadaşın ile deli gibi içmeye gittin. Saat tam anlamıyla gece yarısı olduğunda ve  hala eve gelmediğinde  Tae  korkmaya başlamıştı. Arkadaşlarını arıyor ve sana ulaşmaya çalışıyordu. O sırada sen eve gelmiş ve kapıyı çalmıştın. Büyük bir endişe ile kapıya koşan sevgilin kapıyı açar açmaz sana sarılır.
TH: Beni terk ettiğini düşündüm! Neden cevap vermedin...... Hey bir dakika bu koku, sen içtin miii ?
Sen suratına hafif, masum bir gülümseme ve hayranlıkla bakarken ve cevap veremiyordun normal de olsa seni biraz azarlar ve trip atardı ama sabah tartıştığınız için yapmamıştı.
TH: Hadi gel üzerini değiştirelim. Sabah olanlardan dolayı kızmayacağım  ama nerede olduğunun hesabını vereceksin sevgilim .


___________________________________


💫Jeon Jungkook
Arkadaşının Kore' ye dönüşünü kutlayaçaktınız bu yüzden grup halin de eğlence mekanına gittiniz. Kook eve geldiğin de seni merak etti ve arayıp ne zaman geleceğini sordu. Daha sonra saat gece 1 gibi eve önünü göremeyecek kadar sahroş döndüğünde biraz sinirlenmişti.
JK: Dışarı da bu kadar içmemeni sana daha önce söyledim .
YN: Sahroş değilim kiii, hem araba bile kullandım.
JK: NEEEEE!! Sen önünü bile göremezken! Araba mı kullandın! Gerçekten!! Madem bu kadar ölmek istiyorsun gel bana söyle.
En son dediği şeyi dudaklarını büzüp hızlı hızlı söylediği için güldün, sana ters bi bakış attı ve kaşlarını çattı. Anlamadığını bildiği için uzatmadı . Önce duş almana sonra da giyinmene yardım etti.
JK: Bu günden sonra alkolü koklamak bile yasak sana küçük hanım. Ayrıca araba konusunda verecek büyük bir hesabın var.



___________________________________
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Arkadaşlar lütfen fikir verin ve istek yapın. Konu gelmiyor aklıma.

Okuduğunuz için teşekkür ederim 😍

BTS REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin