🍀8🍀

510 8 12
                                    

              🦋Hamilesin🦋

               (Evli değilsiniz)

💫 Park Jimin
Onun ne kadar nazik ve kibar olduğunu söylemeye gerek yok.
Üç gündür mide bulantısı,kasık krampları ve kemik ağrısı çekiyordun. Jimin ne kadar endişe etse de seni ikna edemiyordu, en sonunda çareyi doktoru eve getirmekte buldu. Bağzı ilaçlar yazdıktan sonra giden doktorun reçetesi sizi hiç düzeltmemişti ve neredeyse bir hafta olmuştu. En sonunda zorla hastahaneye gittiniz. Test sonuçlarını bekliyordunuz.
JM: Serum iyi geldi mi? Kendini nasıl hissediyorsun güzelim ?
YN: Daha iyiyim Jimin. Endişelenme.
Kısa süre sonra doktor içeri girdi ve tebrik ederek test sonuçlarını elinize verdi.
DR: Tebrik ederim. Hamilelik süreci biraz sıkıntılı geçebilir. Bebeğe zarar vermeyecek ilaçlar kullanacağız bu dönem de . Hassas bir gebelik olduğu için ekstra tedbirli ve güvenli ilerlememiz gerekiyor.
JM: Y/N bu şekilde acı çekmeye devam mi edecek ?
DR: Zor bir 9 ay olacak.
Hastahaneden çıkıp eve gittiniz. Jimin bu dönemde senin rahat etmen için her şeyi fazlası ile yapacak ve o yokken sana destek olması için annesini sizin yanınızda tutacaktır. Çok sevinmiştir ve  içinde ki korkuyu da üyeler tarafından zamanla geçirir.

___________________________________

💫Kim Taehyung
Tae kesinlikle tutkunun adamı. Yaklaşık 2 ay önce de kondom kullanmayı bırakmıştı ve kendine güveniyordu. Sen son zamanlar da aşırı duygusal ve sulu göz olmuştun. Her şeye ağlıyordun;  yemeğin tuzu yok ,evde atıştırmalık yok ,telefonun şarjı yok ,kumanda çok uzakta. En son da köpeğiniz senin değil de Tae' nin kucağında yatıyor diye ağlamaya başladın Tae artık şüphe etmiyor ve tamamen emindi. Seni kaldırıp tuvalete götürdü elini yüzünü yıkadı. 
TH: Sevgilim bu ay regl oldun mu?
YN: Hayır daha olmadım. Bence bu yüzden bu kadar duygusalım.
TH: Regl yüzünden olmadığı kesin ama.
Sözünü bitirdiğinde testi eline verdi ve göz kırparak kapıyı kapattı. Sen yaklaşık 10 dk sonra tuvaletten ağlayarak çıktın ve testi gösterdin. Onun çocukları çok sevdiğini ve bebeği isteyeceğini zaten biliyordun. Korktuğun için ağlıyordun. Tae seni odanıza çıkarttı ve göğsüne yatırdı saçlarınla oynayarak seni rahatlattı ve teselli verdi.
TH: Ben hep burada olacağım. Korkmana gerek yok. Dünya'nın öbür ucunda bile olsam tek sözün ile koşup sana geleceğim Sevgilim. Sen bebeğimize iyi bakmalısın.
Ertesi gün işe gitmez ve mesajla herkese haber verir.

___________________________________

💫Jeon JungKooook
Son bir aydır yanakların şiştiği için sana sataşıyor ve seni kızdırıyordur.  Son zamanlarda yoğun olduğu için 2 gündür eve gelmemiştir, sizde işine engel olmak istemediğiniz için hasta olduğunuzu belli etmediniz . Gece geç saatlerde eve geldiğin de tuvalete kusuyordun, acele ile yanına koştu ve saçlarını tutarak sana yardım etti.
JK: İyi misin? Neden böyle oldu birden bire ? Ne zamandır bu haldesin ? Suratın bem beyaz !
YN: Dünden beri midem bulanıyor ve hiç bir şey yiyemiyorum her şey çok kötü kokuyor.
Dediğin an da Kook 'un gözleri büyüdü ve sana bakmaya başladı. Ne ima ettiğini anlamıştın hemen yatak odasına koştun ve çekmecede ki testlerden birini yaptın. Büyük bir şok ile içeri geri döndün test pozitifti. İstemeyerek ağlamaya başladın çünkü şuan bunun olması ,bu süreç seni çok fazla korkutuyordu ikiniz de çok gençtiniz ve Kook hayatının en parlak dönemindeydi. Seni bakışlarından anlayan sevgilin sana sarıldı ve oturtturdu.
JK: Korkmana gerek yok üstesinden gelebiliriz. Ne karar verirsen ver saygı duyarım. Bütün korkularını bana yükle, ben hepsini taşıyabilirim ama seni bu şekilde ağlarken görmek istemiyorum şimdi ne yapacağımızı düşünelim.
Sana çok fazla cesaret verir ve tabi ki bebeği ister. Bu süreçte büyüklerinden destek alır ve bir sürü makale okur.


___________________________________

BTS REACTİONS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin