12. Verraad

1.2K 51 1
                                    

Eenmaal thuis plof ik op mijn bed. Ik kijk op mijn telefoon en zie een berichtje van Xavierl *Mijn positie neem je niet in. Je mag wel de bank voor verwarmen* met een lachende poppetje erachter. Rot toch op man. Ik negeer zijn berichtje en zie dat Nathaniël me geappt heeft.

-Whatsapp-

Nathanël; Victoria, ik moet je wat vertellen. Ik doe het liever niet maar het moet.. Victoria; Nathh, ik mis je zo erg. Wat is er? ;o Nathaniel; *stuurt een foto* ( Zie header) Nathaniël; Het liefst wilde ik niks sturen, maar ik kan niet anders. Ik zag Serena en Stefan gisteren samen zoenen... Ik wist dat Stefan niet van je zou houden zoals ik dat ooit gedaan heb.. Waarom koos je voor hem?

Victoria; ... Nu snap ik waarom hij zo kortaf tegen mij deed. Ik hield van je, meer dan van Stefan, maar hij zei dat je mij niet leuk vond..

-klaar-

k smijt mijn telefoon weg en begin te huilen. Juist nu ik mijn vriend en vriendin het hardst nodig heb, steken ze een mes in mijn rug. Ik loop naar mijn plankje en haal een foto weg. Op de foto staan Stefan en ik knuffelend. Ik verscheur hem door 4'en en gooi hem weg. Vieze leugenaar.. Florenzo hoort mij schreeuwen en komt naar boven. 'Wat is er Vic?' hij slaat zijn arm om mij heen. Florenz pakt mijn telefoon en hij is woedend. 'Ik ga die klootzak bellen. Wacht' Hij loopt weg met mijn telefoon en ik hoor hem vloeken op de gang. Na een paar minuten is hij terug en komt hij weer naar me toe. 'Niet huilen zusje, ik heb hem verrot gescholden. Ik wil niet meer dat je met hem praat.' 'Ben ik ook niet meer van plan, ik ben klaar met hem en met Serena.' Dan gaat mijn telefoon af. Het is Nathaniël. 'Sorry Victoria, maar ik wil dat je het weet. Het zijn je beste vrienden en dan heb je er recht op.' 'Dankjewel Nath, anders was ik het nooit te weten gekomen.. Hoelang hebben ze al?' 'Dat weet ik niet, want ik heb ze gisteren pas betrapt. Maar hoe bedoel je, dat je dacht dat ik niet van je hield?' 'Dat zei Stefan tegen mij, toen je hem kwam aanvallen tijdens die kus.' 'Victoria, ik hou al van je sinds ik 8 ben. Toen ik jou met Stefan zag, brak dat mij gewoon. Maar ik moet nu ophangen, ik ga je verrassen deze week' 'Is goed, alvast slaaplekker' 'Jij ook Victoria'


Ik stuur Serena een appje dat ik haar nooit meer hoef te zien. Tegenwoordig kan je niet eens je beste vrienden vertrouwen.. Ik doe mijn nachtlampje uit en ik ga slapen. Ik ben moe en onze logeerkinderen maken het er niet beter op, wat een irritante gillende kinderen zijn dat.


-Laat comments achter en vertel wat jij graag terug zou willen zien!-


Voetbal is voor jongensWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu