1. Training

2.1K 77 3
                                    

"VICTORIA! KAPPEN EN WEGDRAAIEN. NETJES" "Zozo Vici, deed je netjes he, door Nathaniël's benen!" Riep Kylano. Nathaniël begon te blozen en ik vond het zo zielig dat ik hem een knuffel gaf. Na afloop kreeg ik van de trainer een compliment, omdat mijn prestaties beginnen te stijgen. "Victoria, als je zo doorgaat kun je de top bereiken. Je zal het eerste meisje worden die bij ons in de 1e speelt, misschien wel het 1e meisje in het Nederlands elftal van de jongens!" "Bedankt trainer, ik doe mn best." Als ik naar de kleedkamers loop hoor ik Kylano,Stefan en Nathaniël praten; "Maar Nath, vind je haar nog steeds leuk na die vernedering op het veld?" Vernedering? Dat was nooit mijn bedoeling geweest! "Eh ja, weetje, liefde voel je gewoon, ongeacht wat er gebeurd.." "Stefan niet stoken, dat jij dr ook leuk vind kan Nath ook niks aan doen." zei Kylano. Huh? Stefan en Nathaniël vinden mij leuk? Wat... Ik deed alsof ik niks gehoord had en liep de kleedkamer binnen. Kylano had het al gelijk over zijn carrière als prof. "Kylano van Koning. Ster van het veld! Iedereen wilt mijn shirt en ze zijn zelfs uitverkocht! Van Koning in een Barcelona shirt, beter dan Messi! " "Blijf maar dromen Lano." Zei ik met een lach op mijn gezicht. "Boys" "kuch kuch" "En dame natuurlijk, als we kampioen willen worden moeten we zaterdag winnen van Feyenoord. Dan hebben we een voorsprong van 9 punten op Spartacus 16' met nog 2 wedstrijden te gaan dus wat gaan we doen?" "WINNEN" werd er geschreeuw in koor. Ik was nog steeds aan het denken over Nathaniël die mij leuk vond..

Voetbal is voor jongensWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu