20

355 25 8
                                    

Yoongi:

- Jimin mondom, hogy ezt is vidd magaddal, ha el akarsz menni sétálni! -Tuszkoltam a táskájába egy uborkás szendvicset. Szegény majdnem hátra is esett, mikor sikeresen betuszkoltam a szendvicset- És egy töltő, hogy tudj írni nekem, mikor lemerülsz.

- Jaj Yoongi! Ebben a táskában annyi minden van, hogy össze fogok esni 1 méter után! Minek kellenek ezek? Nem kell térkép, nem tévedek el.

- Ki tudja, lehet, hogy mégis. -Megvontam a vállamat és a töltőt is benyomtam a táskájába-

- Ezért van telefonom. -Lengette arcom előtt okoseszközét- Látod? Majd csak visszatalálok.

- De ha térképet használsz, akkor aksit spórolsz. Én vagyok az idősebb, és vigyázni szeretnék rád. Ja és ha este 8-ra érsz haza, és nem fogyott el 5 szendvics és legalább 2 üveg víz, ki fogok akadni.

- Jól van Yoongi. Vigyázni fogok magamra, iszok majd és eszek, meg fogom használni a térképet, ha eltévedek. -Megforgatta a szemét és megölelt-

- Helyes! És minden órában küldj fotót magadról, hogy tudjam, minden rendben van veled és nem valami kocsmában vagy maffiózó barlangokban vagy.

- De nem szeretek magamról fotót küldeni. Csúnya vagyok. -Belenyomta az arcát a mellkasomba, mire megcsaptam a fenekét- Hé! Ezt miért kaptam?

- Mert azt mondtad csúnya vagy! Ez nem igaz, gyönyörű fiú vagy. És ha nem küldesz magadról fotót minden egyes órában, addig foglak hívni, amíg fel nem veszed. Tudlak ám én 500-szor is hívni.

- Jaj, te túl sokat aggódsz miattam. -Nevetett, majd elvált tőlem- De megértem, és rendben, küldök majd minden órában fotót magamról. Akkor...én megyek is.

- Vigyázz magadra öcskös. -Megegyszer megöleltem- Szia!

- Szia! Majd este jövök! -Nevetve integetett, majd elhagyta a házat- És most...újra egyedül vagyok itthon. De muszáj lesz, mert tanulnom kell. -Sóhajtva felmentem a szobába a gépemhez-

Time skip🦋

Ahogy Jimin ígérte, minden órában küldött magáról egy fotót, ahogy sétál a városban. Igazán megnyugtat, hogy minden rendben van vele. Néha fel is hívott, hogy beszéljünk olyan 5 percet, amikor szünetem volt.

- Végre végeztem! -Kinyújtóztam a lábaimat és a karjaimat, majd lesiettem a konyhába, hogy egyek valamit- De várjunk csak...Jimin már 2 órája nem is küldött fotót... -Előszedtem egy tányért, és főztem volna valamit, ha nem pittyegne a telefonom- Ez biztos ő! -Az asztalra hasalva nyitottam meg az üzeneteimet és egyáltalán nem arra számítottam, amire akartam. Egy ismeretlen szám írt nekem- Ez meg ki a jó isten?

Üzenet:

Szervusz, kedves Yoongi!
A barátod, Park Jimin velünk van. Jól figyelj, ha tudni akarod hol van, hívj fel. De ezek előtt szedj össze 2 millió wont, ha nem szeretnéd, hogy meghaljon a szerencsétlen, és ne merészelj segítséget hívni, mert nem leszek óvatos a gyerekkel. 2 órád van hátra.

- HOGY MI A FASZOMRÓL BESZÉL EZ A GYEREK?! JIMINT ELRABOLTÁK?? -Idegesen lecsaptam a telefonomat az asztalra és belemarkoltam a hajamba- Istenem...honnét szerezzek ennyi pénzt? Apáét nem tudom elvenni...de szólni se akarok neki...ezt egyedül kell megoldanom valahogy. -Sóhajtva sírni kezdtem- De fel kell hívnom azt a fickót. -Kezembe vettem megint a készüléket és tárcsáztam az ismeretlen számot- Haló?

- Üdv. Te vagy Yoongi, igazam van?

- Igen, én vagyok az! Merre van Jimin? Látni akarom!

- Hé, hé, hé! Lassan a testtel. Először is...kell a pénz. Az megvan?

I'm a mess [Yoonmin ff] ||BEFEJEZETT✓||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin