Charactes and introduction:

2.5K 95 10
                                    

ANUBHAV SINGH:

Only son of sumitra Singh, negotiation specialist and under cover agent IB, his mother is living alone in lucknow city, he rarely comes home once in three to four years, not in contact with his mother due to security issues, son of late IB agents Mr saurav Singh. He is brave like his father, heartless person, he loves is only for his mother and his nation. He wants to sacrifice his life for his country, now his mother is too old , she is not able to manage alone, she suffers with heart disease, hypertension, arthritis and many more diseases. So he decides to take care his mother first along with his duty and then rest of his  life for his country after her.

DR Haseena Mallik:

Living in lucknow alone , she is beautiful young , combination of beauty and brain, her parents passed away few years ago, after their death she completed her graduation and now she is working in lucknow's well knowned hospital, she is living in  the same building where  sumitra Singh lives. She often visits her house and help sumitra in work. She helps her in cooking food and other household works.

Sumitra Singh:

An old age lady, mother of Anubhav singh , loves his son alot, she brought him alone after his father's death,  Anubhav is her only son,her no relatives lives in lucknow. Suffering from many disease , she decides to go in old age home. But she can't take this decision without her son's permission. Loves haseena alot, she loves to spend time with her. But she knows she is busy in her job, rarely gets free time, but when she is free she comes her home and spend good time together, both are partner of their loneliness.

Later character will introduce with the story.

**************

Introduction:

Sumitra Singh:

" Is lift ko bhi aaj hi kharab hona tha, humaray ghar mei sabziyan bhi khatam ho gaen hain or Shanta bhi do din say nahi aai hai, is burhapay nay toh humari kamar toar k rakh di hai, guntnon nay bhi Kam Karna chor diya hai, ab hum kaisay teen malay utar k sabziyan laynay jaen, or phir uppar dobara sehriyan chehrahna woh alag, bhagwan apka kiyà chala Jata agar ap humain ek betay k Sath Sath ek beti bhi day di hoti, Kam say kam woh maa k burhapay ka Sahara toh banti, koi baat nahi sumitra chal wapis ghar chal lagta hai aaj bhi tujhe bina kuch khaey hi Sona paray ga"

She is cursing her fate standing in front of lift.

Another lady: behan toh tum betay say kyun nahi kehti kuch, uski bhi toh maa k liey kuch zimadariyan hain, maa ko aaisi halat mei chor k Kaun si desh ki Seva kar rha hai woh, maa ki Seva zayda zaroori hai desh say.

Sumitra: nahi hum nay usay desh ki Seva k liay bheja hai humain toh garv hai us par k humara beta desh k liay apni jan daynay ko tyar hai.

A girl who is locking her apartment listening their talks. She opens her bag and handover her tiffins to the old lady.

Girl: aunty ap ko bhoka rehnay ki koi zaroorat nahi hai , yeh lyn ap isay kha lijeay ga.

Sumitra: par beta yeh toh tera lunch box hai, agar tu humain day day gi toh tu kiyà kahey gi.

Girl: aray aunty humaray hospital ki canteen mei buhat kuch milta hai hum wahen say kuch lay lyn gay, yeh ap kha layna or ha apko Jo bhi sabziyan chaheay humain bol diya Karen hum wapisi par apnay Sath Sath ap k liey bhi laytay aaen gay.

Sumitra: aray nahi beta hum tujhe kyun pareshan Karen, Shanta lay aati hai bus us k bachay ki tabiyat theek nahi thi isliay 2-4 din k liey gaoun gae hai.

Girl: jab tak woh nahi aati hum lay aaya Karen gay, waisay bhi parosi parosi k Kam aata hai.

Sumitra: bilkul Sahi Kaha. Waisay tera Naam kiyà hai betay. Roz tujhe subha jatay dekhtay hain hum par tujh say kabhi baat hi nahi hui.

Girl: humara naam haseena mallik hain. Acha aunty hum jatay hain warna humain hospital pohnchnay mei dyar ho jaey gi, ap khana kha lijeay ga or Kisi bhi cheez ki zaroorat ho hum say keh dijeay ga. Allah Hafiz.

Sumitra:  buhat achi bachi hai, sumitra chal tere dophar k khanay ka bandobast toh ho gaya, bhagwan kabhi apnay bhakton ko nirash nahi karta, kuch na kuch zarya bana dayta hai usay rizq daynay k liay. Aray baton baton mei hum us ka shukriya ada Karna bhool gay.

Haseena settled herself in the car.

Roopa: haseena tu nay aaj buhat dyar laga di aanay mei, kiyà baat hai tum toh hamesha waqt par aati ho.

HM: ha woh ek aunty mil gaen thi, unhi say baton mei thori dyar ho gae.

Roopa: Kaun aunty? Wahi Jo tujhe dyar say ghar aanay par batein sunati  hain k akeli rehti hai raat raat bhar ghar say bahir rehti hai kaisa charitar hai iska balla balla.

HM: chup kar bari hain woh hum say un k baray mei aaisa nahi boltay woh nahi janti k hum ek doctor hain, humain call day par night duty karni parti hai. Waisay yeh aunty dosri hain kaafi salon say humaray floor k uppar walay floor par rehti hain. Aaj pehli bar unhain hum nay ghar say bahir jatay huay deekha hai, woh bhi humari tarha akeli rehti hain.

Roopa: akeli kyun un k bachay nahi rehtay kiyà Sath.

HM: shaid nahi rehtay, unka bus ek hi beta hai Jo kisi police ya army mei hai , ghar say bahir rehta hai saal do saal mei ek bar aata hai hum un k baray mei kuch khas nahi jantay.

Roopa: phir toh unhain kitni problem hoti hungi akelay rehnay mei.

HM: humm, par humain toh us shaks par gussa aa rha hai jis nay is umar mei apni borhi maa ko akela chor diya hai, mana k woh buhat bara desh bhakht hai desh ki Seva Karna chahta hai par maa k liey uska koi farz nahi. Aaisay aulad say bay aulad hona acha hai, ek humain dekho hum maa ki Mamta k liay kitna tarap rhy hain or ek woh sahab zaday hain Jo maa k hotay huay bhi un k Sath nahi rehta. Kiyà desh ki Seva maa k Seva k Sath nahi ho sakti hai kiyà? Roopa tu nay aunty ko nahi dekha bechari ghutnon k dard ki wajah say buhat mushkil say chal paa rhi thi

Roopa: haseena yahi duniya hai kuch log k pass sab kuch hota hai par woh uski qadar nahi kartay or kuch log us k liey tarastay hain. Waisay haseena tumhari night call kab hai.

HM: humari night duty aaj hai par kyun poocha tum nay?

Roopa: woh actually mujhe night duty exchange karni hai tum say, Kal humari family gathering hai toh kiyà mei aaj ki night duty kar lun tumhari jagha or tum kar lo.

HM: ha ha kyun nahi family gathering roz roz thori na hoti hain, or waisay bhi family ki importance hum say zayda aur Kaun samjh sakta hai , jis ki koi family hi nahi hai.

Roopa: koi baat nahi haseena tumhari bhi ek family aaj nahi toh Kal ban jaey gi jab tumhari shadi hogi, ek pati ka pyar milay ga tujhe Saas susar k roop mei maa baap or jab tumharay bachay hun gay toh tumhari family complete ho jaey gi.

HM: roopa tum bhi buhat aagay ki sooch layti ho hum say shadi karay ga Kaun.

Roopa: koi kyun nahi karay ga tum say shadi aakhir kami kiyà hai tum mei sach mei agar mera koi bhai hota toh mei tumhain apni bhabhi zaroor banati.

HM: har kisi ki soch tumhari tarha nahi hoti roopa , Chalo hospital aa gaya hai.

*************

This is the first introductory part of my new story, tell me in comment section are you excited for my upcoming story or not?

I hope you like the storyline.

Your comment means alot for me 




 

DIL MERA SANSAIN TERI:Where stories live. Discover now