In shopping mall:
Roopa: haseena I think tumhain maxi layna chaheay saghai k liay...
AS: nahi humain lagta hai k humari Haseena par choli lehnga zayda suit karay gi..
HM: par hum toh frock layni thi. Par agar Anubhav chahtay hain k hum choli lehnga pehnain toh humain koi problem nahi hai.
AS: nahi haseena agar ap ko frock Lani hai toh lay sakti hain.
Sameer: waisay Dr Haseena har dress mei pyari lagti hain.
AS feels jealous: nahi Dr Sameer actually har dress khud hi pyari lagnay lagti hai kyun k usay haseena nay Jo pehna hota hai..
Roopa: Sahi Kaha jiju ap nay.. haseena jis dress ko bhi pehanti hai uski khubsorati aur barha dayti hai kyun k woh khud itni pyari hai apnay naam ki tarha.
HM: tum dono bus karo aur tareefain Karna band karo. Abhi tak shopping start nahi ki hai hum nay, buhat kuch layna hai hum nay..
AS: ha pehlay dress lay laytay hain phir baqi sab cheezain lyn gay.
HM: humm theek hai she holds his hands and starts walking. Sameer sees them and feels jealous, roopa puts her hand on his shoulder..
Roopa: I know Sameer buhat hurt karta hai jab hum apnay pyar ko kisi aur k sath deekhtay hain. Par yeh sach hai haseena or Anubhav loves each other very much.. buhat Purana pyar hai inka. Mei janti hun mujh say ghalti hui hai haseena Kay dil ki baat jannay bina mei nay tumhain jhooti umeedain di or baat buhat aagay pohnch gae.. ho sakay toh mujhe maaf kar dayna, kyun k kahen na kahen mei bhi tumhari gunahgar hun.
Sameer: nahi Dr roopa apki koi ghalti nahi hai, Jo meri qismat mei tha wahi hua.. Dr Haseena buhat khush hain Anubhav sir k Sath bus dua hai woh hamesha hi khush rahen in k Sath..
Roopa: ha sach mei mei nay haseena ko aaj say pehlay kabhi bhi itna zayda khush nahi dekha, aaj sach mei woh dil say muskura rhi hai Mr Singh Kay Sath..
Sameer: chalen hum bhi
Roopa: ha Chalo...
AS: haseena yeh kaisa hai
HM: nahi Anubhav buhat bright color hai yeh humain koi light colour ka lehnga chaheay..
AS: yeh dekhain yeh kaisa hai?
HM: kuch zayda heavy nahi hai kiyà hum sambhal paen gay isay.. aaisa na ho k hum isay pehan k khud hi gir na jaen.
AS: hum hain na apko sambhalnay k liay..
HM: humain pata hai ap hain phir bhi Anubhav agar hum nay itna bhari lehnga abhi lay liya toh shadi mei kiyà lyn gay..
AS: toh is say zayda heavy lay lyn gay..
HM: toh kiyà mandap say ghar tak ap humain utha k lay jaen gay Kiya?
AS: ha kyun nahi not a bad idea? Waisay bhi itna gym karnay ka koi toh faida hona chaheay na.
Roopa: humari bhi suggestions lay lo haseena yahan hum bhi aaen hain tumhari saghai ki shopping karnay.. agar kaho toh hum jaen??
HM: nahi nahi humain tumhari help chaheay roopa, yeh lehnga dekho kitna heavy hai Anubhav ko yeh pasand aa rha hai kiyà karun? Yeh samjh nahi rhy hain humari saghai hai abhi shadi nahi hai.
Roopa: waisay haseena yeh itna bhi heavy nahi hai... Woh deekh woh wala is say zayda embroidered or heavy hai.. jiju keh rhy hain toh lay lo na..
HM: Anubhav sach mei hum yeh lay lyn na. Agar hum isay nahi sambhal paey toh ap nay humain sambhalna hoga...