PART#2

721 95 24
                                    

9 months passed, haseena and sumitra becomes the best friend, haseena visits her home daily after her job, and cooks food for her and helps her in other works, sumitra health is now better, she got releif from her knees and joint pain, haseena gives her medicine properly on time , she is doctor and knows very well how to tackle with her patients. Sumitra loves her like her own daughter and haseena also found her mother loves back in face of sumitra. Days are passing. Still no calls or news about her son. Sumitra someone feels depressed it's almost 3 years passed she is not seeing his face nor talk him.

HM: maa hum hospital ja rhy thy ap k breakfast banaya hai socha ap ko daytay huay chalay jaen.

Sumitra: haseena beta abhi toh subha k sirf 5 bajay hain itni jaldi?

HM: maa ek emergency case aaya hai wahan humara Jana zaroori hai, Anubhav humara patient dobara say hospital mei admit hai severe asthmatic attack ki wajah say or woh humaray ilawa kisi say bhi treatment nahi karwata hai, or maa he also have some cardiac issue and suffered from cancer too, isliay humara wahan waqt par pohnchna zaroori hai.

Sumitra: Anubhav.

HM: ha maa Anubhav Singh naam hai uska.  2 saal say hum hi uska ilaj kar rhy hai .Acha maa humain dyar ho rhi hai bye...

Sumitra: theek hai ja.

Sumitra (pov): kahen yeh humara Anu toh nahi hai ,usay bhi damay ki bimari hai nahi nahi hum bhi kiyà kuch bhi sochnay lagtay hain, naam or bemari ek jaisay honay say shaks bhi ek ho jaey ga nahi. Anu yahan Kahan say aa sakta hai humara.

Landline phone rings.

Sumitra: waisay toh yeh phone bajta nahi hai aaj itni subha subha kis nay phone kiyà hai humain. Chalo dekhtay hain ( received) ji hum sumitra Singh hi baat kar rhy hain, Anu ko kiyà hua hai theek toh hai na humara bacha. Ap IB office say baat kar rhy hain na.

Man on other side: ha hum IB office say hi baat kar rhy hain , IB agent Anubhav Singh bilkul theek hai, Bua hum nay apko yeh batanay k liey call ki hai k woh 3 din bad wapis aa rhy hain, kuch formalities baqi hain bus what h poora kar k woh ghar pohnch jaen gay.

Sumitra: shukar hai bhagwan ka k humara Anu theek hai, dhanewad ek ap log hi hain Jo mahinay do mahinay mei humain Anu ki khairiyat k baray mei bataty rehtay hain.

***********

HM: Kiya hua roopa Anubhav Kahan hai.

Roopa: tera Anubhav bed no 5 mei hai, humain us nay koi treatment start karnay hi nahi di, keh rha hai k jab tak uski hassu sweetheart nahi aaey gi woh na hi koi medicine lay ga na hi injection lagwaey ga.

HM: yeh Anubhav bhi na, Chalo hum usay deekhtay hain, or roopa woh do log Kaun hain Jo bed no 6 par hain, aaisa lag rha hai k usay pehlay kahen dekha hai hum nay.

Roopa: woh koi police walay hain shaid , gooli lagi hai un mei say ek ko. Abhi abhi aaey hain abhi unka pre op tests ho rhy hain phir unhain O.T shift kar k bullet nikalain gay.

HM: Toh unhain ward mei kyun rakha hai room mei shift kyun nahi kiyà abhi tak.

Roopa: woh koi room abhi Khali nahi hai or waisay bhi 1/2 ghantay mei hum unhain O.T shift karnay hi walay hain.

HM: oh acha theek hai. Or koi naya case aaya hai kiyà? Kaafi rush hai ward mei kyun?

Roopa: ha ek suicide case aaya hai Pratik naam hai uska , us nay ishq mei nakam ho k suicide karnay ki koshish ki hai.

HM: yeh aaj Kal k larkay bhi na, chal hum Anubhav ko deekh k aatay hain

Roopa: theek hai  mujhe bhi us new patients ki sari reports check kar k O.T shift Karna hai.

DIL MERA SANSAIN TERI:Where stories live. Discover now