Maa: haseena hum nay roopa say keh diya hai tu aglay ek haftay tak hospital nahi jaey gi..
HM: par maa kyun? Hum kiyà Karen gay ghar par..
Maa: hum nay Jo keh diya Soo keh diya.. or tu aaj say humaray Sath yahen rahay gi kyun k humain dar hai k kahen tu kuch ghalat na kar lay ya phir say humain chor k janay ki koshish na karay...
HM: ji maa jaisi apki or iccha.
AS: maa ap nay Jo Jo cheezain humain lanay ko kahen thi hum lay aaey hain.. agar ap ki ijazat ho toh hum head quarter ja saktay hain???
Maa: Soo Kam paray hain ghar par or tujhe head quarter Jana hai, hum akelay kaisay sab kuch sambhalain gay... Mehmanon ki list banani hai unhain nayuta bhejna hai.. haseena k mama ji ko bhi khabar dayni hai.. haseena ki jewellery kapray jootay sab kuch laynay hain, acha tu head quarter chala ja par jaldi aana yad hai na sameer haseena or roopa k Sath tujhe saghai ki shopping par Jana hai hum toh ja nahi saktay ek dulhan ki taraf say tu hi bacha hai..
AS: maa humara Jana zaroori hai kiyà Dr roopa or Sameer hain na woh log Jo zaroori samjhain gay lay lyn gay.
Maa: or tere kapray woh Kaun pasand karay ga??? Haseena tum Anu k liey ek achi si sherwani lay layna.
HM: ji maa...
AS: haseena uski zaroorat nahi hai hum saghai mei shamil nahi hun gay...
Maa: kyun nahi hoga tu shamil???
Bhala dulhay k bina bhi kabhi saghai hui hai kiyà??HM: matlab?? Hum samjhay nahi maa...
Maa: teri saghai is nalaiq k Sath hai haseena..
AS: maa ap sach keh rhi hain ap ko koi iteraz nahi hai humaray rishtay say..
Maa: nahi humain koi iteraz nahi hai kyun k hum Jan gay hain k tu sach mei haseena say buhat pyar karta hai usay kabhi dard koi takleef nahi day saktay hai. Kyun k Kal pehli bar hum nay tere chehray par haseena k liey fikar deekha tha.. k tu haseena k aaram k liey khud zameen par baith k poori raat guzar di sirf isliay k woh toot chuki hai usay teray saharay ki zaroorat hai tu us k sath uski himmat ban k raha, usay bikharnay nahi diya, or Kal pehli bar hum nay apnay pathar dil betay ko kisi larki k liay is tarha rota balakta dekha tha... Humara woh beta Jo chattan ki tarha mazboot tha usay pyar nay Hila k rakh diya tha... Pehli bar us k chehray par baybasi dekhi thi hum nay.. humain vishwas ho gaya Kay sach mei tum or Haseena ek dosray k liey bannay ho.
HM: maa thank you so much 🥰 I love you maa . (Hugged)Ap janti nahi ap nay humain kitni bari Khushi di hai...
Maa: Anu tu khara khata humara mun Kiya deekh rha hai as Kay humara aashirwad nahi lay ga..
AS: maa sach mei hum aaj buhat buhat zayda Khush hain....
Maa: jeetay raho khush raho tum dono aaisay hi hanstay muskuraty raho tum dono...
AS: maa saghai abhi hai toh shadi.?? Matlab Kay saghai ki kiyà zaroorat shadi kartay hain na..
Maa: tujhe buhat jaldi hai shadi ki.. kyun haseena Kiya tumhain bhi Anu ki tarha jaldi hai toh bolo hum pandit jee say keh Kay saghai ki jagha shadi ka mohrat nikalwa daytay hain..
She blushes and hides her face in maa embrace..
HM: humain koi jaldi nahi hai maa..
AS: haseena chalen na hum dono shopping kar aatay hain..
Maa: itni jaldi kiyà hai tujhe har kaam ki, Kaha na sham mei woh dono aaen tab jana.. haseena ja k apna Sara saman tu humaray kamray mei rakh day or sun Anu tu ab haseena say dour rahay ga, hum razi ho gay hain tum dono ki shadi k liay iska matlab yeh nahi hai Kay tum dono ko milnay milanay ki poori aazadi mil gae hai.