PART #18

655 112 24
                                    

Continue from previous part...

AS: ap yahan kiyà kar rhi hain haseena..

HM: maa nay humain ap ki uniform press karnay ka Kaha tha hum wahi kar rhy hain...

AS: par hum kar laytay ...

HM: Anubhav hum abhi say apni responsibilities uthana chahtay hain

AS: haseena na abhi apko humaray liey kuch karnay ki zaroorat hai na hi bad mei.. hum shadi kar k apko khush rakhna chahtay hain na Kay ap par khud ki responsibility dalna chahtay hain.. hum pehlay bhi yeh kartay aaey hain shadi k bad bhi yeh kar sakay hain.... Waisay haseena yeh room shadi k bad sirf humara nahi apka bhi ho jaey ga toh agar ap nay is room mei koi changes karni hai toh kar sakti hain...

HM: nahi yeh already perfect hai humari pasand k mutabiq, bus ap yeh furniture change karwa dyn. Buhat purana ho gaya hai aaisa na ho k yeh bed hum dono ka boojh utha na paey or toot jaey..

AS:itna bhi purana nahi hai par hum Change karwa dyn gay..

HM: Anubhav yeh lyn apki uniform , waisay ap nay maa say jhoot kyun Kaha k ap Head quarter mei thy, bataya kyun nahi hum Sath thy???

AS: haseena ap maa ko nahi janti phir toh woh humaray Sath Sath ap say bhi naraz ho jati.. shadi say pehlay unhain yeh sab acha nahi lagta k hum dono ek Sath raat guzarain.

HM: par Anubhav humain apni limits ka pata hai hum nay ghalat nahi kiyà kuch toh apko kyun lagta hai maa ghalat samjhain gi???

AS: haseena bus aaj ki baat hai hum sham ko maa ko sab sach bata dyn gay, humain bhi acha nahi laga maa say jhoot bolnay mei par humain bolna para... Ap tyar hain na maa ko sach batanay k liey...

HM: ha Anubhav hum tyar hain...

AS: theek hai toh ap jaldi say ready ho jaen ta k hum apko hospital drop kartay huay head quarter chalay Jaen..

HM: ji... Anubhav ap ko yad hai na Jo hum nay ap say Kaha tha?

AS: kiyà Kaha tha ap nay???

HM: SHO Sneha say 4 feet ki doori ap nay banani hai, humain ap par bharosa hai par Kisi aur par nahi.. humain toh shak hai un par pata nahi kaisi kaisi narzon say apko woh deekhti hain...

AS: kuch nahi hai aaisa haseena ap bina kisi wajah k pareshan ho rhi hain hum nay pehlay din say hi unhain achi tarha samjha diya hai k hum or woh sirf senior junior hain or I hope she will never try to cross it.

HM: hope soo... Sunain Zara jaldi aaeay ga bhool mat jaeay ga k humain maa ko humaray baray mei batana hai...

AS: ha humain yad hai bus kuch din aur phir humain is tarha chup chup k milna nahi paray ga... Can I ??

HM: kiyà???

Puts his finger first on his lips and then on her forehead , she blinks to give him permission... Soon his lips touches her forehead for a soft kiss.. her close eyes indicate her peace of mind and heart after his touch...

***********

HM: wah Anubhav aaj toh ap humain pick karnay time par aa gay hain Kiya baat hai...

AS: kaisay na aatay hum haseena kyun k aaj ki sham k bad aap har tarha say officially humari Jo honay wali hain.. hum maa ko kahen gay next week hi humari shadi ki date fix kar dyn, hum say aur intezar nahi hota ab...

HM: Anubhav itni bhi jaldi kiyà hai maa kiyà sochain gay itna utawalay ho rhy hain ap shadi k liay...

AS: kyun ap ko jaldi nahi hai, kiyà ap nahi chahti k Kal raat ki tarha ap har raat waisay hi sakoon say soen jaisay Kal soen thi... Haseena Kal ap k chehray par ek alag hi sakoon ek alag hi Khushi deekhi thi hum nay, aaisa lag rha tha k barao bad ap ko itni achi neend aai hai...

DIL MERA SANSAIN TERI:Where stories live. Discover now