Part#5

858 97 9
                                    


So here is the bonus part , hope you will enjoy this part.

Maa: Anu yeh tu kiyà kar rha hai neechay utar.

AS: maa hum ghar ki safai kar rhy hain.

Maa: aray toh itnay uppar ki safai Kaun karta hai, sambhal k gir mat Jana.

AS: aray maa hum girnay walay nahi hain. Or gir bhi gay toh kiyà hua. Mission mei buhat si aaisi choti mooti chotain toh lagti rehti hain. Maa zara woh kapra pass kijeay ga humain.

Maa: yeh wala.

AS: nahi maa woh wala , he gets dis balanced and falls. Aaahhh.

Maa: Kaha tha na sambhal k gir jaey ga tu deekh gir gaya na ab, chal uthnay ki koshish Kar tujhe zayda toh nahi lagi hai na.

AS: nahi maa hum theek hai aahhh.

Maa: kiyà hua?

AS: maa lagta hai kamar mei kaafi zayda choat lagi hai.

Maa: humm choti mooti choatain toh lagti rehti hain maa , ab lag gaya pata, ja ja k tu kamray mei aaram kar hum tere liay haldi doodh lay k aatay hain.

AS: nahi maa haldi wala doodh nahi. Bus koi pain killer la dyn.

Maa: pain killer say kiyà hoga tujhe doodh layna paray ga.

AS: nahi maa please.

Maa: acha theek hai tu aaram kar abhi hum tera pehlaya hua Kam samait k aatay hain.

AS: maa hum thori dyar mei sab samait dyn gay.

Maa: nahi hum kar daytay hain tu bilkul pagal hai sirf humara Kam barha dayta hai tu.

AS: maa hum toh bus apko aram dayna chahtay hain usi chakkar mei sab kuch ulata pulta ho Jata hai, phir sab kuch apko Karna parta hai.

Maa: bilkul, Anu deekh tera phone bhi kab say baj rha hai , deekh kis ki call hai.

AS: maa phone dyn humain.
Aray yeh toh Yash ki call hai.

Maa: Yash Kaun hai?

AS: maa humaray Sath mission par that yeh aur abhi humaray sath hi apnay ghar loata hai. Apni maa or patni k pass.

Maa: oh acha yeh lay tu baat kar jab tak us say hum aatay hain.

AS: ji maa. Call received ha Yash bol, kaisa hai tu aur Nandini kaisi hai..........

Maa in kitchen.

Maa: lo yeh cheeni bhi abhi khatam ho gae hai , hum soch rhy thy k Anu k liey uska maan pasand halwa bana dyn. Ab kiya Karen hum, haseena ko bhi nahi bula saktay hum. Ek Kam kartay hain Anu jab tak apnay dost say baat kar rha hai hum haseena ko phone kar k Anu ka maan pasand halwa banany ka bol daytay hain. Yeh Sahi rhy ga.

After few minutes:

Maa: kiyà hua Anu dard kaisa hai tera ab.

AS: maa takleef buhat ho rhi hai. Agar tu kehay toh hum haseena ko bula daytay hain k woh aa kar tujhe check kar lay aur dawa day day.

AS: nahi maa uski zaroorat nahi hai.

Maa: ha chala toh tujh say ja nahi rha hai , chal humari beti samjh k na Sahi doctor k natay usay aanay ki ijazat day day.

DIL MERA SANSAIN TERI:Where stories live. Discover now