AS: yeh sach nahi hai aunty ap yeh kiyà keh rhi hain. Ap toh achi tarha janti hain sab phir kyun kar rhi hain ap aaisa.. megha ap toh kuch kahen ap khamosh kyun hain..
Aasha: woh kiyà kahey gi woh toh wahi kehti hai Jo tum usay kehnay ko kehtay ho Anubhav..
AS: maa yeh jhoot hai megha humari nahi humaray dost Yash ki patni hai or daksh Yash ka beta hai. Hum nay yash say wada kiyà tha hum us k bad us Kay parivar ka khayal rakhain gay.. isliay daksh humain papa kehta hai bus...
Sameer: or kitna jhoot bolain gay Mr singh mujhe toh apki sachai usi din mall mei hi pata chal gae thi jab ap Dr haseena ko akelay chor k phone call attend karnay k bahanay bahir gay thy..
Flash back:
AS: haseena I.B office say call aa rhi hai hum attend kar k aatay hain..
HM: ji jaldi aaeay ga..
AS: ha hum bus 5 minute mei aaey...
Sameer follows him...
He talks with someone on call and turn after ended the call. Daksh is standing right infront of him with folded arms and grumpy face. Anubhav bent down on his knees and hugged him.
AS: kiyà hua daksh papa say naraz hain ap?
Sameer is standing on his backside he shocked after hearing this confession from Anubhav's mouth.
Daksh: ji papa mei ap say naraz hun itnay din ho gay na ap mujh say milnay aaey na hi shopping karwai hai ap nay mujhe. Ap buhat ganday ho..
AS: sorry papa buhat busy thy waisay ap akelay aaey ho kiya? Mama Kahan hain apki..
Daksh: mama us shop par hain chalen na papa ap mere Sath shopping Karen na please...
AS: acha theek hai agar papa apnay daksh k Sath shopping Karen gay toh daksh apnay papa ko maaf kar day na phir . Un say naraz toh nahi rahay ga na...
Daksh: nahi par ap nay mere or mama k Sath shopping karni hogi.
Megha: daksh tum yahan kiyà kar rhy ho ho, aray Anubhav ap yahan ?
AS: kaisi ho megha? Agar shopping par aana tha toh humain keh diya hota hum lay aatay..
Megha: nahi bus daksh k school mei function hai toh bus usi k liey dress laynay aai thi. Anubhav agar ap k pass time ho toh Monday ko ap meeting attend kar saktay hain daksh k school mei function or parents teacher meeting hai, ap jaen gay toh usay acha lagay ga.
AS: hum aaen gay waisay humari ek zaroori meeting thi par apnay betay k liey usay cancel kar dyn gay.
Megha: sach mei daksh buhat khush ho jaey ga.
AS: chalen hum apki help kartay hain daksh ki shopping mei
Megha: ji chalen..
Anubhav cellphone rings..
AS: haseena megha ap chalen hum abhi aaey..
Megha: ji...
Received: ha haseena hum ek zaroori Kam mei phans gay hain hum apko aa Kay batatay hain ap apni shopping kar lyn hum bad mei deekh lyn gay..
Sameer's pov: yani Mr Singh already married hain unhon nay Dr Haseena say jhoot bola Kay woh ek zaroori Kam mei phans gay hain.. bechari Dr Haseena woh kuch janti bhi nahi hain is baray mei. Mei Mr Singh ko Dr Haseena ki life spoil Karnay nahi dunga..mei toh khush tha k Dr Haseena jis say pyar karti hain woh unhain mil rha hai par Mr Singh aaisay niklay gay mei nay socha nahi tha.. unhon nay haseena ko apnay pyar k jal mei phansaya hai par kyun? Shaid aunty ji ko bhi Mr Singh ki sachai nahi pata kuch bhi ho mei in dono k samnay Mr Singh ki sachai la k rahun ga.