Continue from previous:::
Maa: yeh tu kiyà keh rha hai, haseena Kiya yeh sach hai tum Anubhav say pyar karti ho??? Jawab do...
Roopa: haseena aunty tum say kuch pooch rhi hain batao.. aunty ji Mr Singh Sahi keh rhy hain.
Maa: haseena humain in dono par vishwas nahi hai tum batao kiyà Jo Anubhav or roopa keh rhy hain woh sach hai ya nahi???
HM: ha maa yeh sach hai... Par ( to Anubhav) ap khamosh kyun hain Anubhav ap maa ko sab bata kyun nahi rhy hain... Sara ilzam humaray sir day k tamasha deekh rhy hain...
Maa: Anubhav tu bhi haseena say pyar karta hai kiyà?
AS: maa woh hum... Hum nahi ha matlab hum maa haseena hum.....
Maa: kiyà haseena maa hum laga rakha hai jawab day.
HM: Anubhav batein na maa ko sab.
Maa: kaheh yeh tum dono ka plan toh nahi hai shadi say bachany k liay?
AS: nahi maa humara koi plan nahi hai..
. Maa: toh sach kiyà hai phir bol. Kiyà tu haseena say pyar karta hai ya nahi ..
AS: ha maa hum kartay hain pyar Haseena say.
HM: haseena tujhe yahi mila tha pyar karnay k liay... Hum toh tujhe buhat samjhdar samjhtay thy par tu nay ye na samjhi kaisay kar li.. deekh Anu hai toh humari Sagi Santan par yeh tujhe kabhi khush nahi rakh sakay ga, hum jantay hain isay. Is mei ehsaas mohabat pyar dil kuch nahi hai ek maa say behtar uski Santan ko Kaun Jan sakta hai beta, kyun tu apni khushiyun ko khud aag laga rhi hai beta. Tu agar kisi aur say pyar karti toh humain koi iteraz nahi tha beta par Anu tere liey Sahi nahi hai, iska koi bharosa nahi hai haseena aaj I.B say call aaey gi or yeh Kal tujhe chor k chala jaey ga, beta hum tere liay aaisa jeewan sathi chunna chahtay hain Jo tera Sath umar bhar day na k tujhe umar bhar k liay chor jaey. Anu kabhi kisi say pyar nahi Kar sakta hai beta, us par bharosa mat kar.. hum maa hain uski hum jantay hain usko.
AS: maa hum sach mei haseena ko chahtay hain buhat aaisa kuch nahi hoga ab. Hum nay haseena or ap k liey hi transfer liya hai maa... Hum ap dono k Sath reh k desh ki Seva Karna chahtay hain. Hum kabhi apki beti ko koi takleef nahi dyn gay maa.
HM: maa Anubhav Sahi keh rhy hain. Maa woh sach mei hum say pyar kartay hain.
Maa: par Jo bhi ho haseena yeh tum dono ki zindagi hai faisala tum dono hi lo, par yad rakhna is mei humari khushi or marzi shamil nahi hai..
AS: maa ap k aashirwad k bina hum kaisay .
HM: maa hum apko naraz kar k koi rishta nahi jor saktay hain maa.
Roopa: aunty ji please ap maan jaen .
Maa: hum nay inkar kab kiyà hai par humari khushi nahi hai is rishtay mei.. Haseena toh kiyà hum kisi bhi larki ko Anu say shadi ki ijazat nahi day saktay haseena ko phir bhi hum nay beti mana hai , kyun k hum jantay hain Anu ki fitrat ko yeh nahi badal sakta.. beta shadi ek buhat bari zimadari hai or yeh woh zimadari uthanay k qabil nahi hai.
HM: maa ap kaisay keh sakti hain Anubhav koi zimadari nahi utha saktay.. maa yeh ek buhat hi responsible shaks hain maa... Maa jab yeh apnay jeenay k tareekay humaray liey ap k liey badal sakta hain toh hum kyun nahi maa.. humari khushi Anubhav or apki khushi mei hai hum ap dono mei say kisi ek ko bhi naraz kar k khush nahi reh paen gay.
Maa: dekho haseena hum tum say umar or tajurbay dono mei baray hain beta, is rishtay say inkar kuch sooch samjh k Kar rhy hun gay...
AS: maa hum ap k betay hain ap hum par itna toh vishwas kar sakti hain. Maa hum mantay hain hum apni har zimadari say dour bhagtay thy shadi pyar mohabat yeh sab ek bay mainay rishtay lagtay thy par , jis k kaaran hum nay haseena ko bhi ghalat samjha tha par ahista ahista jaisay jaisay hum nay haseena ko jannah shru kiyà humara pyar ,ghar zimadari ,shadi sab k parati humara nazariya badal gaya. Hum mission par jatay jatay apna dil apni sansain Sab yahen chor gay, phir hum nay faisala kiyà tha k agar is bar hum zinda ghar loatain toh hum apni teeno zimadari barabar or poori imandari k Sath nibhain gay. Jis mei ap haseena or humara desh shamil hai...