Now it's becomes Anubhav's habit to see her everyday when she goes to hospital 🏥, today he is in the balcony waiting for her with a cup of tea in his hand. Again grey car stopped by haseena is not waiting there in compound.
AS: Dr Haseena neechay compound mei nahi dikh rhi, Dr roopa unhain pick karnay aa gaen hain, kahen unki tabiyat kharab toh nahi hai, aray khud woh doctor hain agar unki tabiyat kharab hui toh apna ilaj woh khud kar sakti hain. Ek minutes aaj Dr Haseena car say janay k bajaey aa rhi hain, kaaafi thaki hui lag rhi hain lagta hai Kal unki night duty thi.
He come inside his room, wears his shirt and going outside.Maa: Kahan ja rha hai Anu?
AS: maa hum bus 5 minute mei aatay hain
Maa: aray ja Kahan rha hai tu.
AS: maa Zara neechay compound tak ja rhy hain hum.
Maa: acha pehlay apni chai toh poora khatam karta ja
AS: nahi maa hum aa k pee lyn gay.
Maa: aray tab tak thandi ho jaey gi.
AS: maa koi baat nahi hum phir bana lyn gay, hum ja rhy hain dyar ho rhi hai humain , woh Chali na jaey.
Maa: aray Kaun Chali na jaey.
AS: maa hum aa k batatay hain na bye.
Maa: pata nahi kiya ho gaya hai is larkay ko , itni jaldi mei pehlay kabhi nahi rehta tha.
********"
In compound:
AS: shit lagta hai woh apnay apartment Chali gaen hain, maa humain baton mei nahi uljhati toh hum un say mil laytay, mil laytay kiyà abhi bhi mil saktay hain un k ghar ja Kay , isi society mei toh rehti hain woh. Chal Anubhav.
Tring Tring....
HM: Kaun aa gaya itni subha subha, shaid maa hungi.
She opens the door and surprised after seeing him outside.
HM: Mr Singh ap yahan humaray ghar par, maa theek toh hain??
AS: ha maa bilkul theek hain kyun hum ap k ghar nahi aa saktay Dr Haseena.
HM: nahi aa saktay hain.
AS: nahi aa saktay hain , toh phir hum jatay hain.
HM: aray Mr Singh humaray kehnay ka matlab tha ap bilkul aa saktay hain, par Kisi wajah say aana hua hai kiyà? Kyun k ap itnay mahinon say hain yahan or aaj pehli bar humaray ghar aaey hain isliay hum pooch rhy hain.
AS: andar nahi bulaen gi humain, sari batein yahi darwazay par kharay kharay karni hai kiyà?
HM: nahi nahi ap andar aaen na, hum (ap ki tarha mannerless nahi hain mummers)
AS: kiyà kuch Kaha ap nay?
HM: nahi kiyà kuch Sunna ap nay?
AS: nahi
HM: shukar hai , aaen baithain ab batein kaisay aana hua hai apka.
AS (pov): hum toh ap say milnay aaey thy bus, Anubhav jaldi koi bahana socho warna kiyà jawab do gay k tum bus inhain deekhnay aaey thy.
HM: ji ap nay bataya nahi.
AS: ha woh hum , hum chai ki Patti laynay aaey thy, ghar par khatam ho gae hai isliay maa ko abhi chai chaheay warna hum Bazar say ja k lay aatay, ap k ilawa hum yahan is building mei kisi ko jantay bhi nahi hai isliay yahan aa gay, waisay ap buhat thaki hui lag rhi hai.