💕💕💕💕💕
HM: ab agar kisi Kay maan mei koi sawal koi shak na ho toh kiyà hum saghai ki rasam kar saktay hain...
(Saying seeing Sameer).Maa: ha kyun nahi beta waisay bhi saghai ka shub mohrat khatam honay hi wala hai, Roopa beta ring lay aao...
Sameer: ek minute mere maan mei abhi bhi ek sawal hai..
HM: abhi bhi kuch poochnay k liay reh gaya hai Dr Sameer???
Sameer: ha par yeh sawal Mr Singh say hai.. Mr Singh Chalo maan liya k aasha aunty nay jhoot bola hai par ap nay aaisa kyun Kaha k ap already married ho?? Us baat ka kiyà matlab??
HM: Anubhav agar apki ijazat ho toh Dr Sameer k is sawal ka Jawab hum dayna chahain gay...
AS: ji kyun nahi?
HM: woh kiyà hai na Dr Sameer yeh samajh hai na pyar ko nahi samjhti hai.. humara aur Anubhav ka rishta 4 saal purana hai, hum dono nay kab ka ek dosray ko pati patni maan liya hai par kiyà Karen yeh zalim samajh jab tak saghai shadi jaisay rishton mei hum bandh nahi jatay chahay rishta jitna hi Khalis or pavitar kyun na ho bay naam hi rehta hai... Is ko naam daynay k liay yeh sab zaroori hai yun toh hum Anubhav k naam ka sindoor 4 saal say apni maang mei sajatay aaen hain us Kay aagay in sab cheezon rasamon riwajon ki koi zaroorat nahi thi. Par kiyà Karen hum agar waisay Sath rehtay toh ap jaisa koi na koi shaks humaray pavitar rishtay par ungli zaroor uthata.. ab apko koi sandhay nahi toh hum Anubhav ko ring pehna saktay hain!??
Sameer: ji bilkul...
They exchange rings and whole place full with noise of clapping.....
After ring ceremony Anubhav holds her hands and little pull her closer and gives a soft kiss on her temple.AS: shukriya haseena humara Sath daynay k liey, hum par atoot vishwas dekhanay k liay, humari zindagi mei aanay k liay or humaray dil ko dharakna seekhanay k liay humain apnay bananay k liey, hum say be inteha pyar karnay Kay liey. Hum sach mei ap k qabil nahi hain haseena magar phir bhi koshish karen gay khud ko ap k qabil bananay k liey....
HM: Anubhav pyar ki pehli shart hi vishwas hai agar wahi nahi hum ap par Karen gay toh yeh rishta kaisay nibhaein gay hum....
Maa: Anu haseena buhat buhat badhai ho tum dono ko.. tum dono k Jeevan ki aaj say naye shruwat honay ja rhi hai. Bus yahi dua hai k tum dono k beech yeh pyar or yeh vishwas hamesha qaim rahay tum dono hamesha isi tarha ek dosray ka Sath daytay raho har mushkil mei ek dosray ka hosla bano ek dosray ki taqqat bano.. or tum dono ka yeh pyar kabhi Kam na ho... Sada ek dosray k Sath khush raho or aaisay hi hanstay muskuraty raho...
They bent down to takes her blessings..
Maa: tum dono ki jori salamat rahay..
AS: maa aaj Jo kuch bhi hua hai ap us Kay liey humain maaf kar dyn humain apko pehlay daksh k baray mei bata dayna chaheay tha.. I am sorry maa..
Maa: koi baat nahi Anu.
HM: Anubhav humari Ammi Kaha karti thi Kay beta naiki aaisay karo Kay ap k dosray hath ko bhi khabar na ho.. woh naiki hi Kiya Jo batai jaey.. ap nay toh daksh or megha ka bhala socha tha, apna vachan nibhanay ki koshish ki thi ek naiki ki thi ap nay apko kiyà pata tha wahi naiki ap k galay ka phanda ban jaey gi. Anubhav ek request hai ap say please ap nay aaj tak daksh ko ek pita ka pyar diya hai wahi aagay bhi dijeay ga hum nahi chahtay k daksh pita k saey say mehroom toh ho gaya hai pita Kay pyar say mehroom na ho... Daksh apki zimadari hai Anubhav or hum apki is zimadari mei Khushi Khushi apka Sath dayna chahtay hain..
AS: dekha aunty yeh hai humari Haseena itna sab kuch ho janay k bad bhi usay ap logon ki fikar hai.. ha hum apna vachan abhi bhi nibhain gay hum say ap logon k liay Jo ban paray ga Karen gay... Agar ap chahain toh megha ki shadi kar sakti hain, daksh ki fikar mat kijeay ga hum or Haseena hain uski care k liay..