Here is next part:
HM: kiyà hua tum theek toh ho na roopa ? Kahen phir jiju say lar k toh nahi aai ho?
Roopa: nahi mei nay un say larna chor diya hai, kiyà faida larnay ka jab un par koi asar hona hi nahi hai Kartik hai na ab meri life mei mujhe kisi aur ki koi zaroorat nahi.
HM: roopa tumhain pehlay bhi samjhaya tha ab bhi keh rhy hain, jiju busy hain toh kiyà hua tum unhain time day diya karo, agar woh tumhari problem nahi samjhtay toh kiyà tum unki problem samjhti ho? kabhi unhain jannay ki koshish bhi ki hai, unka problem unki stress kam karnay k baray mei socha hai kabhi ? Roopa jitna bhi ho sakay tum unkay kaam mei unka hath bataya karo phir deekhna tum dono k pass ek dosray k liey samay khud nikal aaey ga.. ap partner ko ghalat samjhnay say pehlay khud ko us situation mei rakh k sooch liya karo phir decision liya karo... Is tarha baat baat par larnay say sirf misunderstanding create hungi or tum dono ki dooriyan barhain gi. Us k Sath beetaey huay achay palon ko yad rakho or karwi yadoon ko bhool jao. Kyun k achi yadein hamesha apko positive soch dyn gi or karwi yadein sirf rishton mei karwahat k ilawa kuch nahi dyn gi... Ap tum par depend karta hai tum un karwi yadoon ko yad rakhna chahti ho ya achay palon ko.. it's up to you Roopa...
Roopa: haseena tum hamesha itna positive kaisay sooch layti ho Yar, tum nay Jo mujh say Kaha hai usay mei hamesha yad rakhun gi kabhi nahi bholun gi... Thank you haseena I am so lucky k tum meri best friend ho... Love you haseena.
HM: shukar hai tujhe samjh toh aai humari baat... Yeh bata tujhe mujh say kiyà zaroori baat karni thi..
Roopa: usay chor do tumharay liay ek surprise hai Jo tumhain Kal milay ga, tujhe abhi kisi say milwana tha par Sooch rhi hun ab uski zaroorat nahi hai...
HM: kiyà bol rhi hai tu humain samjh nahi aa rha.. waisay humain bhi tujh say ek zaroori baat karni hai thori personal hai ek suggestions chaheay humain..
Roopa: ha bol...
HM: deekh hum maa ko apnay or unkay rishtay k baray mei batana chahtay hain humain dar hai maa inkar na kar dyn is rishtay say. Or hum un k liey kuch special Karna chahtay hain bata na kiyà Karen hum un Kay liey...
Roopa: acha baat ab yahan tak pohnch gae hai k jiju k liay surprise plan ho rha hai, aunty ji ko chor un say mei khud baat kar lungi... Or tum jiju k liay unki pasand ka kuch kyun nahi banati phir dono Sath baith k candle light dinner karo, soft music par hathon mei hath dal k dance or phir ek romantic movies dekho... Or phir ek romantic night..
HM: bus bus buhat aagay ja rhi hai teri gari brake laga usay... Hum samjh gay humain kiya Karna hai...
At 🌃:
AS: haseena ap Kahan hain hum hospital k bahir apka wait Kar rhy hain...
HM: hum humaray ghar par hain Anubhav, woh humaray hathon mei choat lag gae hai buhat zayda dard ho rha tha toh hum ghar aa gay socha thora aaram kar lyn gay, sorry apko batana bhool gay..
AS: kiyà zayda toh nahi lagi apko.. buhat dard hai, haseena ap dhayan say Kam kyun nahi karti kitni takleef ho rhi hogi apko, koi baat nahi hum abhi aa rhy hain ap say milnay...
HM: ha jaldi aa jaen or please maa ko kuch mat bataeay ga warna woh pareshan ho jaen gi.
AS: ha maa ko hum kuch nahi bataen gay.. bus 10 minutes mei aa rhy hain hum..
HM: hum apka intezar Kar rhy hain jaldi aaeay ga.
AS: ha hum koshish kar rhy hain japd say jald pohnchnay ki...
He reached her homes almost within 8 minutes and ringing the door bell continuously... She is not opening the door atlast he calls her on her number....