LAST PART:

870 109 27
                                    

KS: aa aa Kahan ja rhy hain dulhay miyan ap. Chachi ji nay sakhti say mana kiyà hai, ap bhabhi say shadi ho janay tak nahi mil saktay hain...

AS: behna humain zaroori Kam hai haseena say bus pooch k 2 minute mei aaey...

KS: kiyà Kam hai humain batein hum pooch Kay aatay hain bhabhi say.

AS: nahi rehnay dyn itna bhi zaroori Kam nahi tha.. hum ja rhy hain..

KS: aray yahan Kahan ja rhy hain apka kamra udhar hai..

AS: ha pata hai humain..

KS: jaldi say tyar hi jaen thori dyar mei apki haldi ki rasam shru honay wali hai..

AS: ha haseena aaen gi na wahan.

KS: ji nahi ap dono ki sab rasmain alag alag hun gi siway sangeet k.

AS: yeh kiyà hai ek Sath kyun nahi Kar saktay bar bar karcha karnay ki kiyà zaroorat ek hi mei nibat Jata sab.

KS: baat toh Sahi hai apki... Par apko dono ki ek hi din functionn hain ek hi mehman hun gay bus farq itna hai dono ki rasmain alag alag hain... Kharchay ki fikar na Karen ek hi decorations mei sab kuch ho jaey ga.

AS: yeh acha nahi Kar rhi hain ap behana...

Maa: Anu tu abhi tak yahi hain kahen tera irada toh nahi badal gaya shadi karni hai na tujhe???

AS: ha maa karni hai na shadi.

Maa: toh ja k tyar ho sab aa gay hain guests...kab ready ho ga tu..

AS: bus ja rhy hain maa....

First the Anubhav's rasam e haldi done and then haseena's rasam. She is in her room removing the accessories for taking bath.. a woman in saree enters in her room and lock the door.. she turns and she dropped her ghunghat.

HM: Anubhav ap yahan kiyà kar rhy hain?

AS: hum bus apko haldi laganay aaey hain haseena.

HM: agar kisi nay apko yahan deekh liya toh..

AS: koi nahi dekhay ga sab ko yahi lag rha hai k hum bath lay rhy hain..

HM: acha jaldi lagaein hum haldi phir jaen yahan say..

AS : wah hum say zayda apko jaldi ho rhi hai.. he pulls her by her waist and rubs his checks against her then brushes his lips on her soft juicy lips. Chill runs down on her body... But she controls her desires and push him a little..

HM: ho gaya ab ap jaen... Humain bhi bath laynay Jana hai.

AS : Sath chaltay hain na...

HM: sharam nahi aati apko Anubhav...

AS: is mei sharmanay wali kiya baat hai 4 din bad toh sab kuch Sath mei Karen gay na.

HM: hatein aagay gay besharam she blushes and run inside the bathroom...

AS: sunnain haseena...

HM: (inside bathroom): ji kahen...

AS: I love you

HM: I love you too...

*************

Mehindi ceremony.

Haseena is wearing green color beautiful  lehga, her hairs tied in braid beautiful flowers wrapped around it, minimal light make up with matching jeweleries along with.. no bangels on her wrists...

KS: wah bhabhi kitni pyari mehindi lagi hai.. Didi bhaiya ka naam bhabhi ki mehindi mei aaisay likhna k humaray bhaiya dhoond na paey..

HM: woh buhat smart hain 2 minute mei dhoond lyn gay ap jitna bhi chupa k likho.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 19, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DIL MERA SANSAIN TERI:Where stories live. Discover now