Anubhav (kid): girlfriend.
HM: humm bolo kiyà kehna hai.
Anubhav: tumhain mei acha nahi lagta kiya?
HM: kyun achay lagtay ho buhat.
Anubhav (kid): toh phir tumhain jaldi kiyà hai mujhe ghar bhejnay ki, ek hafta mujhe yahi admit rakho na.
HM: ji nahi tum bilkul theek ho ghar ja saktay ho. Or ha medicine time par laytay rehna warna.
Anubhav: warna kiyà girlfriend.
HM: warna hum kisi aur ko apna boyfriend bana lyn gay.
Anubhav: nahi mei lunga na time par medicine. Tum us baray Anubhav ko apna boyfriend nahi banana. Tumhain pata hai usay injection say dar nahi lagta woh toh bus natak kar rha tha ta kay tum usay injection lagao.
HM: bhala woh natak kyun karay ga, sab tumhari tarha nautanki thori na hain yahan.
Anubhav (kid): girlfriend tum nahi janti ho in sab ko kahen beautiful pretty larki dekhi nahi aa jatay hain usay impress karnay.
HM: acha ji yahi toh umar hoti hai pyar karnay ki aaisa toh hota hai is umar mei, tumhain kyun bura lag rha hai agar woh impress Karna chahta hai toh.
Anubhav: ufff meri pyari si na samjh girlfriend, aray mei hun na tumhara boyfriend tumhara bodyguard bhi, pata hai mei nahi chahta k Pratik bhaiya ki tarha koi tumhain bhi hurt karay, mujhe woh Zara bhi pasand nahi aaya isliay keh rha hun dour raho us say.
HM: hum Kahan us k pass jatay hain waisay bhi woh roopa didi ka patient hai humara nahi, waisay Anubhav tumhain nahi lagta k tumhain apni age ki kisi larki ko girlfriend banana chaheay.
Anubhav: nahi mujhe tum pasand ho aur mei bara ho Kay tum say hi shadi karunga bus, abhi chota hun na, parh likh k tumhari tarha doctor banunga phir tum say shadi karunga.
HM: acha toh tum say shadi karnay k liay mujhe tumharay baray honay ka wait Karna hoga, tab tak toh hum borhay ho jaen gay.
Anubhav: nahi ap young ho old thori na ho girlfriend.
AS: wah kiyà baat hai yahan k doctor ko dekho bachon ka childhood pyar vyar jaisi batein Kar k spoil kar rhi hain. Aray maddam inhain pyar mohabat sekhani hi hai toh desh k liey Karna sekhain, yeh sab kitabi batein Kar k ap bachay ka mind kharab kar rhi hain.
HM: dekhain Mr hum apni duty Karna achay say jantay hain hum kiyà kar rhy hain humain achi tarha pata hai, yeh bacha hai isay samjh nahi hai achay buray ki jab bara ho ga sab samjh jaey ga.
AS: par sekhana toh abhi say paray ga , isay hum isay abhi bhalay buray ki tameez nahi dyn gay toh aagay ja Kay kahen yeh Pratik ki parchai na ban jaey. Dekho doctor har kisi baat ko hansi mazaq mei layna achi baat nahi hai. Abhi iska pyar Kal ko iska janoon na ban jaey, Jo cheez aaj ghalat hai woh Kal bhi ghalat rhy gi, kisi ko jhooti umeed daynay say behtar sach ka karwa ghont pilana hai, dekho Anubhav yahan aao humaray pass , dekho yeh Jo hain apki doctor hain , apki didi jaisi hain, yeh apki friend hai balkay yeh girl hain toh girlfriend hain par apki bari didi jaisi hain or Didi say shadi nahi ki ja sakti, ap abhi chotay ho Anubhav apko shadi or pyar ka Sahi matlab nahi pata, or yeh apki umar bhi shadi k baray mei sochnay ki nahi hai. Ap pehlay baray ho k doctor ban jao phir Didi nahi Didi ki beti say ap shadi kar layna theek hai.
HM: yeh ap kiyà keh rhy hain.
AS: sachai bata rhy hain doctor.
HM: humm or yeh samjh jaey ga. Dekhain isay medicine daynay k liay humain is say pyar say baat karni parti hai warna yeh buhat ziddi hai ek bar zid par aar gaya toh medicine nahi lay ga.