Continue from previous part:
Maa: Anu haseena uth jao subha k 10 baj rhy hain tum dono nay apni apni duty par nahi jana hai kiyà???
Hum nay nashta bana diya hai jisay karna ho kar sakta hai... Hum apnay kamray mei ja rhy hain humain koi disturb nahi karay ga...Anubhav sleep broke by maa's voice but haseena is still sleep....
AS: maa ap kab uthi humain pehlay kyun nahi jagaya ap nay..
Maa: Anu jitna ho sakay tu haseena say dour reh tum dono k liey yahi acha hai... Kyun Kay hum nay haseena ki saghai tay kar di hai.. tum dono k beech jo bhi hai woh khatam kar do kyun k hum nahi chahtay k iska asar haseena ki aagay aanay wali zindagi par paray.. haseena nadan hai par tu toh samjhdar hai kaisay tu nay us say pyar kar liya janta bhi hai tu pyar ka matlab, pata hai Pyar Kiya or kaisay hota hai.. aaj tak toh tu apni maa ka nahi ho paya uski zimadari nahi uthai, maa say hamesha desh ko uppar rakha. Hum tujh say shikayat nahi Kar rhy hain Anu kyun k hum hi Chahtay thy k tu bhi apnay pita ji ki tarha desh ki Seva karay, beta par hum nay tere pita ji k bina jaisay tauiay akelay zindagi guzar li par hum haseena ya kisi aur larki ko aaisi zindagi nahi dayna chahtay hain... Hum toh shadi say pehlay maa pita behan bhaiyun k Sath rahen thy par meri haseena toh abhi bhi tanha hai or shadi k bad bhi tanha rahi toh kiyà hoga humain dar lagta hai Anu... Yeh baat saal do saal ki nahi beta umar bhar ki hai...hum jis dard jitni pareshaniyun say guzaray hain hum nahi chahtay k haseena bhi un sab say guzray... Isliay ek maa apni beti or betay ki Khushi k liey chahti hai k tu usay azad kar day har bandhan say mukt kar day beta...yeh us ki aanay wali khushiyun ka sawal hai beta... Hum nay tujh say aaj tak kuch nahi manga aaj pehli bar tujh say maang rhy hain beta... Tu chor day haseena ko...
AS: ji maa hum wahi Karen gay Jo ap chahti hain hum azad kar dyn haseena ko har rishtay say...
HM: ap yeh kiyà keh rhy hain Anubhav... Ap nay toh humain vachan diya tha k ap humara Sath kabhi nahi chorain gay toh phir kyun...
AS: haseena hum aaj apko apni maa ki Khushi k liey is baynaam rishtay say hamesha hamesha k liay azad kartay hain..kyun k ap jab tak is rishtay mei bandh k rahen gi kisi aur ki kabhi nahi ho paen gi, yeh Jo hum kar rhy hain humain pata hai k us Kay bad ap hum say sirf aur sirf nafrat karen gi... Haseena nafrat zaroori hai kyun k jab tak ap hum say nafrat nahi karen gi kisi aur say dobara pyar bhi nahi Kar paen gi.. hum apko apnay jeetay jee kabhi nahi apna bana saktay hain... Hum nay apko pyar mei dhoka diya hai... Hum sirf apni maa or desh say pyar kartay hain ap say nahi kartay pyar hum... Jo bhi tha sirf ek attraction thi or kuch bhi nahi tha humaray beech... Jo bhi tha hum aaj abhi isi waqt usay khatam kartay hain... Hum apko is baynaam rishtay say azad kartay hain....
HM: bhalay ap humain azad kar dyn Anubhav par hum 4 saal say is rishtay mei bandhay hain or bandh k rehna chahtay hain hamesha... Ap bhalay inkar Karen hum apki patni hain or hamesha rahen gay Anubhav.... Apki nazar mei woh sab kuch mainay nahi rakhta par humaray liey humara sab kuch hai...
Maa: yeh tu kiyà keh rhi hain haseena...
HM: hum sach keh rhy hain maa , ap k betay nay hum say shadi ki hai or hum dono k beech pati patni ka rishta hai...
AS: yeh ap kiyà keh rhi hain haseena ..
HM: maa ab apka faisala kiyà hai... Bolain jawab dyn...
Maa: yeh sach hai kiyà?
HM: maa yeh sach hai ya jhoot usay chor dyn ap humain bataein kiyà abhi bhi apka yahi faisala hai???
Maa: Anu yeh haseena Kiya keh rhi hai... Agar aaisa hai toh hum tum dono ko alag nahi Kar saktay hain..
HM: maa toh abhi ap humain aik kyun nahi Kar sakti hain kyun abhi humain alag kar rhi hain... Mana k hum nay ap ka faisala jannay k liay ap say abhi jhoot Kaha hai par ap kyun hum dono ko alag Karna chahti hain...hum jantay hain maa ap nay humain sirf zaban say beti Kaha hai Dil say nahi mana, jabhi toh ap humain apnay betay k qabil nahi samjhti hain humain... Is mei apki koi ghalti nahi hai maa ghalti humari hai hum ap mei apni Ammi ko dhond rhy thy par woh humain kaisay milti woh toh humain chor k ja chuki hain... Theek hai agar ap dono maa or betay yahi chahtay hain k hum ap dono ki zindagi say chalay jaen toh hum ja rhy hain kabhi nahi aaen gay loat k ap dono ki zindagi mei... Hum nay aaj tak tanha zindagi guzari hai aagay bhi guzar lyn gay... Ja rhy hain hum ap dono ko is ghar ko is shehar ko chor k... Kabhi nahi aaen gay hum wapis...
AS: yeh ap kiyà keh rhi hain ap kahen nahi jaen gi...
Maa: haseena beta ruk ja tu ghalat sooch rhi hai....
HM: maa humain janay dyn mat rokain humain aaisa na ho k hum khud k Sath kuch ghalat kar baithain.
Haseena hugs maa: apna khayal rakheay ga...
Maa: haseena ruk ja...
But she leaves...
Maa: Anu tu rok haseena ko woh teri baat zaroor manay gi beta...
AS: nahi unki khushi hum say dour rehnay mei hi hai maa....
He quietly moves to his room , fall on floor , crying loudly...
Maa: Anu beta...
AS: maa hum nahi jee saktay un k bina humari zindagi hain woh maa...
Maa: chal chal k usay roktay hain...
AS: nahi unhain janay dyn... Unka Jana hi theek hai maa, bhalay humain maar janay dyn maa.. apko hum kaisay vishwas dilain hum nahi dila saktay apko Vishwas... Humain chor dyn akela ap... Pehli bar kisi ko hum nay apna dil diya tha unhain is qadar chaha hai par maa ap nahi samjh paen gi humaray jazbat maa.. apka Anu aaj tak nahi hara maa par aaj maa k aagay har gaya hai, kisi bhi parsthithi mei humari ankhain Kabhi naam nahi hui hain magar maa aaj hum apnay aansoon par qaboo nahi rakh paa rhy hain hum apko aur Kaisay vishwas dilain haseena Kay liey apni pyar ka...
***********
AS: kiyà hua haseena ap yahan kyun aaen hain wapis gaen nahi ap abhi tak...
HM: ja rhy thy hum par socha ek bar maa or apko akhiri bar deekh aaen. Maa Kahan hain Anubhav...
AS: maa pandit jee k pass gaen hain.. kisi zaroori Kam say..
HM: Anubhav humain maaf kar dijeay ga, k hum apko is tarha chor k ja rhy hain par sach bataein humaray pass is k ilawa koi rasta nahi hai hum nay buhat koshish ki Kay maa ki baat maan k Dr Sameer say shadi Kar lyn par hum nahi Kar paey... Hum kisi aur ko khud ko nahi saunp saktay hum sirf ap say pyar kartay thy or akhiri sans tak kartay rahen gay... I love you Anubhav...
AS: hum bhi apko nahi rokain gay aaj haseena... Yad rakheay ga ap k bad humari zindagi mei koi nahi aaey ga hum bhi ap say buhat pyar kartay hain or yeh pyar sari umar rahay ga I love you too ...
They hugged each other and crying alot in each other arms...
HM: ja rhy hain maa ko bata dijeay ga k hum un say milnay aaey thy... Maa ka khayal rakheay ga or ha maa ki tabiyat Zara bhi kharab ho ap Dr roopa say mil lijeay ga... Chaltay hain bye ( wiping her tears)
Maa: tu Kahan ja rhi hai haseena ruko, Sameer aao beta baitho yahan.. haseena hum nay tumhari saghai ki tareeq tay kar di hai aglay shukarwar ko saghai hai tumhari... Tum Sameer k Sath ja k saghai k liay kapray lay lo...
HM: par maa hum toh ja rhy hain...
Maa: maa kehti ho na humain toh maa maan k bhi dekhao , tum kahen nahi ja rhi ho.. Kal Sameer or roopa aaen gay tumhain shopping par lay janay k liey...
Sameer: aunty ji mei chalta hun mujhe ijazat dijeay.
Maa: chai pee k Jana beta.
Sameer: nahi aunty kabhi aur Sahi ab toh aana Jana hota hi rahay ga.
Maa: theek hai beta jao
Maa to Anubhav: shaid tum dono ko humari baat samjh nahi aai Jo hum nay Kaha tha.. yeh chup chup k akelay milna milana band kar do yeh Shareef gharanay k bachon ko Shobha nahi dayta hai... Anubhav haseena ka suitcase kamray mei rakh day yeh kahen nahi jaey gi. Or sun tu bhi Kal in teeno k Sath ja k saghai k liay kapray lay layna.. hum chahtay hain k tu Khushi Khushi is saghai mei shamil ho.
HM: maa humain janay dyn humari train miss ho jaey gi please hum Sameer say saghai nahi Kar saktay...
Maa: tujhe humari qasam hai haseena tujhe yeh saghai karni hogi... Kyun k tere liey is say acha Jeevan sathi koi ho nahi sakta.. tu nay sach mei heera chunna hai apnay liey...
**************
To be continued....Maa's decision....
Engagement ceremony preparations..
I hope you like it...
Sorry for grammatical errors.