PART #13

769 106 9
                                    

AS: Good morning Dr Haseena.

HM: good morning Mr Singh, ap subha subha yahan humaray ghar, sab theek toh hai??

AS: ha kyun hum ap k ghar nahi aa saktay kiyà?

HM: bilkul aa saktay hain aaj kiyà laynay aaey hain ap, chai ki Patti ya kuch aur??

AS: humain lagta hai k humain ap say milnay k liay ab kisi bahanay ki zaroorat nahi hai.

HM: yani ap mantay hain Mr Singh us roz ap hum say bahanay say milnay aaey thy??

AS: ha.

HM: acha par kyun?

AS: wajah ap nahi janti?

HM: hum jantay hain par ap say Sunna chahtay hain..

AS: aaj hum apka jawab sunnay aaey hain.

HM: Friends

AS: ji....

HM: humm kiyà ap hum say dosti Karen gay Mr singh.

AS: ji kyun nahi?  Or humara jawab.

HM: yahi humara jawab hai.
Pov : (Mr Singh hum jantay hain ap kiyà Sunna chahtay hain par hum apni zindagi ka itna bara faisala laynay say pehlay sochna chahtay hain)

AS: ohhhkkkk. Let's friend.

HM: Mr Singh chai lyn gay ap ya coffees.

AS: coffee kiyà hai apki hath ki chai kaafi bar hum taste kar chukay hain.

HM: toh chalen ap humari madad karen phir.

AS: hum..

HM: nahi kiyà aur yahan nazar aa rha hai apko jis say hum kahen gay?????

AS:  chalen.

HM: Mr Singh sugar kitni lyn gay.

AS: 1 tsp..

HM: yeh lyn apki coffee taste kar k batein kaisi hai.

AS: buhat achi (taking a sip) aaj ap nay hospital nahi jana?

HM: ha bus hum thori dyar mei nikalnay walay thy.

AS: hum apko drop kar dyn.

HM: kyun hum khud ja saktay hain. Roopa aa rhi hai infact woh pohnchnay hi wali hogi. Mr Singh aaj maa ka monthly check up hai toh please ap time par maa ko lay aaeay ga.

AS: maa ka monthly check up. Maa nay humain bataya nahi.

HM: shaid maa bhool gaen hungi.

AS: ho sakta hai. Waisay Dr Haseena shadi k baray mei apka kiyà khayal hai.

HM: humara filhal koi plan nahi hai , jaisay hi maa humaray liey ek perfect life partner dhond lyn gi hum shadi kar lyn gay.

AS: acha yani apko abhi tak mila nahi hai ya ap usay deekh k bhi andeekha  kar rhi hain.

HM : ( in teasing way): Mila toh hai par?

AS: par kiyà ?

HM: par ...par... Hum apko kyun bataein Mr Singh yeh humara personal matter hai why you are interfering in my life (sternly)

AS: sorry humain laga k hum dost hain ab toh bus yun hi maan mei aaya pooch liya.

HM: Mr Singh ap toh serious ho gay hum mazaq kar rhy thy, dosti ki hai toh hum apnay dost say mazaq toh kar saktay hain

AS: yeh mazaq tha?

HM: ji...
And both starts laughing loudly.

***************

DIL MERA SANSAIN TERI:Where stories live. Discover now