ENTRY ni khusus untuk mintak maaf sangat2 dekat semua reader novel saya yang belum beranak2 lagi tu.
memang ramai sangat yang tak henti2 tanya bila novel MY ANNOYNG HUSBAND nak keluar. Tak kisahlah sama ada dalam bentuk hardcopy atau ebook. serius! sangat ramai.
sampai saya rasa kesian dan tersangat serba salah dengan korang n diorang2 ni semua.
saya pun nak sangat tengok novel tu cepat2 masuk pasaran. sebab novel tu antara novel terbaik yang pernah saya tulis, n sambutan yang sangat menggalakkan daripada pembaca. since itulah novel pertama saya dekat wattpad.
tapi nak citernya, saya dah usaha yang terbaik untuk memenangkan semua readers kesayangan saya. saya dah siapkan sampai habis cerita. saya dah hantar untuk penilaian dengan penerbit.
tapi saya tetap tak mampu nak melebihi limit2 yang tak boleh saya buat.
contoh, bila nak terbit, dengan penerbit mana.
sebab citer MAH ni memang banyak sangat cabaran dia. haritu dah lulus penilaian dan penerbit janji nak terbit tahun 2021. sekali pkp on off and on off. so jadual penerbitan diorang jadi tunggang langgang. langsung tak tahu dah bila nak terbitkan citer tu. padahal masa tu dah lebih setahun saya tunggu giliran terbit.
atas sebab tu, saya terpaksa tarik balik karya tu. saya hantar dekat penerbit lain.
tapi bila hantar dekat penerbit lain.. eh kena reject plak sebab genre citer saya tu tak kena dengan genre yang diorang terbitkan. haaa, yang ni memang salah saya sendiri. saya tak berhati-hati. ampunnn...
so sekarang saya masih tengah fight untuk kemenangan para readers semua. saya tengah usaha keras supaya akhirnya nanti readers dapat jugak baca novel penuh dia n tahu ending citer ni, since semua orang pun kata citer ni lain daripada novel2 lain yang diorang pernah baca. itu merupakan satu penghormatan untuk saya. lagilah saya rasa bersalah sebab tak mampu nak puaskan hati reader.
sekali lagi. saya mintak maaffffff sangat. sama2 la kita doakan supaya novel ni ditemukan dengan penerbit yang terbaik. terbaik bagi kita semua, n terbaik juga bagi Allah.
sekarang ni manuskrip tu still dalam penilaian dengan penerbit. dah masuk bulan kedua. tempoh penialaian katanya dalam 4-6 bulan. so ada lagi 4 bulan paling lama.
sama-sama kita bersabar eh. sayang korang. <3
YOU ARE READING
MY ANNOYING HUSBAND [:SUDAH TERBIT:]
RomanceBila aku pejamkan mata... Aku nampak engkau.