(4) bencillik yapanlar

406 74 126
                                    

Ortamın havası bir anda değişmişti. Herkesin kanı donmuş, içlerini öyle bir dehşet kaplamıştı ki kımıldayamıyordu kimse.

"Isırıldım mı dedin sen?" Sesi titreyerek sordu Tenten. Herkesin bir anda gerilmesine anlam verememişti Mitsuba. "Evet," dedi çekinerek, "Ciddi bir şey değil dedim ya, niye bu kadar korkuyorsunuz?"

Shikamaru yutkunarak konuştu, "Hinata, buraya gel," dediğinde tıpkı diğerleri gibiydi. Fakat Hinata da öyle olduğundan, ısırığı duyduğu andan itibaren kaskatı kesilmişti. Olduğu yerde kalakalmış, ayağa bile kalkamamıştı.

"Hinata, çabuk uzaklaş ondan," diye tekrar etti Shikamaru.

Elleri titremeye başlamıştı uzun saçlı kızın. Beyaza çalan gözleri korkuyla büyümüş, nefes alışları kesilmişti.

"Lanet olsun!" Naruto vücudunu şoktan kurtararak hızlı adımlarla yürüdü ve yanlarına gitti. Kızın kolundan tutup çekerek ayağa kaldırdı ve hemen diğerlerinin yanına çekildiler.

"Senpai, sorun ne?" Diye sordu Mitsuba. Bu tavırları artık onu da korkutmuştu.

"N-ne yapacağız?" Ino aralarında en çok telaşa kapılıp kendini kaybeden kişiydi. Korkusunu bağırarak yansıtıyor ve işleri olduğundan daha zor hale sokuyordu, "Çekin şu sıraları! Onu çıkaralım buradan!"

Sıraları hunharca çekip ittirmeye başladı. "Ne duruyorsunuz yardım etsenize!"

"Kapıyı bir daha açamayız," dedi Shikamaru, "Az önce olanları gördün. Üstelik şimdi bir tane de içeride var. Başa çıkamayız."

"O zaman ne yapacağız lanet olsun?"

Sasuke elinin altındaki demir sopayı eğilip aldı. İçindeki paniği bastırarak sıkıca kavradı ve birkaç adım öne çıktı, "Ben onu tutarım, siz barikatı indirin."

"Ne diyorsunuz anlamıyorum!" Mitsuba artık iyice şüphelenmişti. Ta ki gözünün önünü kararmaya başlayana kadar. Gözleri yavaşça kan topluyordu.

"Dönüşüyor," dedi Sakura. Sıraları indirmeye çalışan Ino'ya katılacaktı ki Shikamaru onu durdurdu, "Kapıyı açamayız diyorum size!"

Mitsuba bir anda kasılarak yere kan tükürdü. Eklemlerini oynatıp tuhaf hırıltılar çıkarmaya başladığında herkes iyice korkmuştu.

"Geride durun," dedi Sasuke. Sopayı kaldırıp pozisyon almıştı. Onun yanında Neji de yer aldı. Elinde sandalye vardı. Sasuke ile gözleriyle anlaşıp dikkatlerini dönüşüm geçiren Mitsuba'ya verdiler.

"Barikatın arkasına geçelim," Dedi Shikamaru. Kapıyı kapatmak için kullandıkları sıraları biraz ittirerek arkalarına sığınabilecekleri bir duvar oluşturabilirlerdi.

"Naruto, biraz yer aç."

Eli ayağına dolanan sarışın oğlan sıraları biraz çekerek bir kişinin geçebileceği kadar aralık oluşturdu, "Buradan geçilir."

"Geçin çabuk," Shikamaru ilk olarak Hinata'yı dürttü. Naruto hızlı davranarak kızı kolundan tutmuş ve geçmesini sağlamıştı. Hinata zorlanmadan sığmıştı. Fakat hepsi sığamazdı.

"Ino, sen de geç."

Dediklerini ikiletmeden geçti Ino, Hinata'nın yanında yer aldı. Hırıltılar yükselirken içindeki panik de büyüdü Naruto'nun, "Sakura-chan, geç sende."

Sakura önce bir baktı. Barikatın arkasında durmak istediğinden emin değildi, açıkçası orası da pek güvenli gelmiyordu ona.

"Hadi ama!" Naruto'nun kolundan çekmesiyle kendini bir anda orada buldu. Ino'ya iyice yapışmıştı ve şimdiden sıkışıklardı.

The Walking Death | SasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin