Şafak Sökmeden-3

664 159 209
                                    

⛓️Keyifli Okumalar ⛓️

"Ege ve Semiramis'i gördümDBWJSNNWNEMWMAMQNDNW"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ege ve Semiramis'i gördüm
DBWJSNNWNEMWMAMQNDNW"

⛓️

Kurumuş dudaklarım uykumun bozulmasına mahal olmuştu. Abi bunu da anlamıyorum ben. Yatmadan önce su içtim kaç kere.

Yanımdaki yatan felaket tellalı gibi olan kızıma baktım. Valla uyuyordu çok şükür. Kızımın yanında yatan eski kocama baktım bir de. Yüzünü dönmüş şerefsiz. Olabilecek en kısık fısıltımla ona seslendim. "Yağız." oflarken uyuduğunu sabaha kadar da uyanmayacağını anlamıştım. "Uyuduğumu sandın değil mi?" demesiyle bana jest yapmıştı. Adamım sensin eski kocam bey. Yağız bana seslenirken bir yandan da yönünü bana çevirmeye çalışıyordu. "Lan keşke paraya kıyıp geniş yatak alsaydık."

Karanlıkta ne kadar belli olur bilmem ama gözlerimi devirdim. "Yatak dayanmaz bize. Kalk hadi." dedim ona karşılık. "Oo eski karım hanım, ne yapacağız?"

"Seninle roman oynayacağım Yağız! Ne yapabiliriz Allah aşkına? Balkona geçelim. 35 lik bu sefer." dedim sesimin sonlarına doğru tek gözümü kırparak.

Omuz silkti, saçlarını tekrar savurdu. Gözüyle yükseklere bakarken "35 lik bana yetmez 70 lik sana değmez." dedi. Ay haspama bak sen. "70 lik alacak param yok demiyor da." dedim ben de ona nispet yapar gibi. "Sen gelme ben kendim içerim."

Ege'ye düşmeden yataktan çıktığım zaman sevindim. Ben kapıdan çıkacakken Yağız da süperman gibi arkamda belireverdi. "Bensiz şişenin dibini bulamazsın. Tadı çıkmaz."

"Yo çok güzel de çıkar." amacım onu sinir etmekti. Bizim eğlence anlayışı buydu. "Öyle olsun." dedi. Bu adamın savcı olduğuna inanmak zordu. Mutfağa sessiz adımlarla girdiğimiz zaman Ege'ye karşı sergilediğimiz mücadelede galip geldiğimizi ilan ettik. "Yağız kapıyı ört bakayım." derken bir yandan da tezgahın üstüne çıkmış hangisini seçsem diye düşünüyordum.

"Biraz hızlı davranmazsan tüm yaşanacaklar hayal olarak kalacak." az beklesen ölürsün Yağız çünkü değil mi? "Tamam be." deyip önümdeki şişeyi aldım. "Bar işletmiyoruz Semi. Alt tarafı iki tane şişe var." havamı bozmasana.

Şişeyi hızla kapıp tezgahtan yere atladım. "Atiğim, çeviğim." diyerek hava attım. "Beş yaşındaki kızımızdan kaçıyoruz resmen."

Şafak SökmedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin