Şafak Sökmeden - 8

298 98 14
                                    

⛓️Keyifli Okumalar⛓️

"EGE'YE BİR ŞEY Mİ OLDU LAN?!" Yağız, daha kendi gözünün önünü görmeden hızla kapıyı tekmeleyerek içeriye baskın yapar gibi girmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"EGE'YE BİR ŞEY Mİ OLDU LAN?!" Yağız, daha kendi gözünün önünü görmeden hızla kapıyı tekmeleyerek içeriye baskın yapar gibi girmişti. Ah benim salak eski kocam, keşke ardından hiçbir şey olmamış gibi pamuk şekerini yiyerek gelen kızımız Ege'yi görebilsen.

İşte bu an, kahkahamı tutamadım. Tek ben değil, bizimkiler de bu kahkaha tufanına katılmayı tercih etmişti. Tercih değil yönelim şu an. Haklısın lan iç ses, kim olsa güler.

"MANYAK MISINIZ EGE NEREDE?! BENİM KIZIM NEREDE?!" Yağız, başına bağladığı kravatı yüzünden gözlerine kravat ikide bir gelmesinden dolayı eliyle ittirip duruyordu.

"Ege, gel kızım." Yağız'a göz devirerek arkasında bir sinek misali duran kızıma gittim. "Babanın kafası karışmış biraz." dediğimde elinde tuttuğu pamuk şekerinden bir parça aldım. "Babacığım, ben arkandayım." Ege düzgün bir şekilde babasına nerede olduğunu söyleyince Yağız aniden arkasına dönerek ona dolu dizgin bakan Ege'ye bakakaldı.

"Ay şaka dimi?!"

"Keşke şaka olsaydı, Yağız. İnan daha az gülerdim."

"Ödüm bo- pardon besinlerin oksitlenmiş kalıntısına karıştı." Barış az kalsın argo kelime kullanacaktı. Son anda yakayı kurtarınca seslenmemiştim. "Yavrum, güzel kızım benim. Babasının tek prensesi." diye bir çırpıda Ege'yi kucağına alıverdi. Yanağından bir tane öpüp "Dün gece evinizde kalan şerefsiz, sizi vahşice öldürdü sanmıştım. Özür dilerim kızım." NE?!

Aslında çok da şaşırmaya lüzum yoktu, Ege her şeyi babasına anlatıyordu. Fakat bu sefer olayı eksik veya abartarak anlattığı için Yağız bir anda şahlanışa geçmiş. Ya da Ege her şeyi düzgünce anlatmış fakat Yağız, senin adını duyduğundan itibaren deliye dönüp geri kalanı dinlememiş olabilir. "Yağız, daha fazla dev-" ben doğabilecek olayları yok etmeye çalışıyordum. Ama Yağız'ın sözümü kesmesiyle bu yol da nafileydi.

"Niye susayım Semiramis? Adamın teki sizin evde kalıyor, idiği tekinsiz yediği belirsiz bir adam hem de. Hatta niye adam diyorsam... Ve siz de hiçbir şey olmamış gibi evinizi açıyorsunuz. Yavşak herif... Ya size, Ege'ye bir zarar verseydi. Hayır, anlamıyorum niye tanımadığın birine evini açarsın. Ya birinize bir şey olsaydı? Tamam sen kendini korursun ama uyurken Ege'yi koruyamazsın! Senin evin yoldan geçen hanı değil."

Şafak SökmedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin