Şafak Sökmeden - 19

124 69 35
                                    

yıllardır küllenmiş aşkın var bendeeeee

arkaslar bi illete tutulmusum surekli kendimi burada buluyom hic iyi degilim

bu arada first kiss her an gelebilir 🔥🔥

bu arada first kiss her an gelebilir 🔥🔥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🔥 Keyifli Okumalar 🔥

"Kapı kulu askeri gibiyim mübarek, gelen gidene kapı açıyorum!"

Halamın sitemli laflarına aldırmadan ceketimi vestiyere bırakarak çocuk odasına ilerledim. Odanın kapısını pata küt açmak yerine tık tıkladım.

"Alev müsaade var mı?" sesim mesafeliydi biraz. Yelkenleri suya indirmeyecektim tabii. Öncelikli hedefim sakin bir konuşmaydı, sonrasını sonra bakacağız artık.

Alev'den olumlu olumsuz herhangi bir cevap duymadığımız için kapıyı açarak içeri girdim. Alev yine bildiğimiz gibi yastığı kucaklamış, duvar tarafına dönmüş bir şekilde uyuma numarası yapıyordu. Güya konuşamam, yalnızca whatsapp muamelesiydi kendince.

"Uyumadığını biliyoruz, boşuna gömme kafanı yastığa."

Biz de çok denedik zamanında uyuma numarasını. İnandırıcı olmadığını buradan biliyordum.

"Konuşmak istemiyorum." dedi Alev. O da mesafesini koruyordu. İkimiz de birbirimize duvar ördük şu üç günde. Psikoloğun dediği gibi nasıl yüz yüze bakıp konuşacağız, orasını çözmüş değilim hâlâ.

"Ben de istemiyorum ama yapmalıyız. Yaşamını öylece sürdüremezsin."

"Niye, annem mis gibi de yaşıyor."

"Salak, annem senin gibi kafasını yastığa mı gömüyor? O, oturarak yaşamayı tercih edenlerden."

"Ne fark eder," dedi umursamaz şekilde. "Söyleyeceğini söyle, ben küsüm sana."

Kümese gir sidikli, denilmez şimdi. Ama alttan da alamam bu tavırlarını. Ulan var ya, şeklim şemalim gitti iyice. Dakika başı mutasyon geçiriyor gibiyim, eski Semiramis olmak ne kadar da kolaymış ya.

"Alev bir şeyler için uğraştığımı görmek istemiyor musun? Anam ağladı üç gündür. Konuşalım, eğer hâlâ bir orta yol bulamıyorsak kafanı yine deve kuşu gibi yastığa gömersin."

"Ya abla anlamıyor musun ya?! Kıt mısın, bi rahat bırak beni! Özgürlüğümü elimden aldığın yetmedi mi sana?! YETEEEEEERRR!" diyerek kafasını ani bir hamleyle kaldırdı ve büyük bir serzenişte bulundu.

Şafak SökmedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin