Şafak Sökmeden - 25

63 9 10
                                    

helloooooooliiii
hikayenin yuzde yirmi besi anca bitti diyomusum simdi qojdkwsmamdnns

saka saka yuzde yetmis besi tamamlandi askolar kotu gunleri atlattik simdi daha kotu gunler var

DE HAYDE BOLUME

KEYİFLİ OKUMALAR

KEYİFLENEBİLİRSENİZ TABİ 🤗🤗

⛓️

"Baba olacağımı neden öğrenemedim Semiramis?"

Evet, hatalıydım. Fakat tüm hata bana mı aitti? Yağız'ın hiç mi suçu günahı yoktu? Gerçi her şeyin sonuna gelmiştik, şu an suçlu aramak çok da mantıklı bir şey değildi.

"Neden beni doğmamış çocuğumdan mahrum bıraktın? Benim onun yaşamadığını bile bilmeye hakkım yok muydu?"

Yutkunamadım. Benim onun yaşamadığını bile bilmeye hakkım yok muydu... Kırk yerimden vuruldum derlerdi sahi, ben kırk yerimden vuruldum ve kırk kez öldüm.

Boran bir şeyin ters gittiğini anlamıştı, yine de Yağız'ın dediklerini duymamıştı. Çünkü Yağız'ın sesi son derece bitmiş ve kısık çıkıyordu.

Boran'ın yanında konuşmaya devam mı etmeliydim? Söylediklerimle beraber ikinci kez hamile kalıp düşük yaptığımı öğrenirdi. Bunu Alev ve ben maalesef ki bir de Yağız dışında kimse bilmiyordu. Boran öğrenirse bana karşı tavrı nasıl olurdu emin değildim. Bugün yeniden bir yenilgi almak istemiyordum doğrusu.

Ama başka yerde konuşsam Boran benden şüphelenirdi. Kısacası iki ucu boklu değnek üzerinde yürüyordum.

Aklıma fikrime sıçayım ben, düşünmem gereken Boran'ın bana karşı tepkisi miydi gerçekten? Allah'ım ne olur şu kuluna akıl fikir zeka üçlüsü ver.

"Yağız sonra konuşalım."

Aferin gerizekalı. Durdun, durdun ve söylediğin tek şey Yağız sonra konuşalım mı? Salaksın Semiramis. Büyük salaksın. Madem bi bok sakladın, dürüstçe arkasında adam gibi dur.

"Özür dilerim Semiramis, bize ait hücreyi bile öğrenmeye hakkım yoktu."

Yağız sesli konuşmaya başladıkça Boran'ın kaşları çatıldı. Ben hayır duyduğun gibi değil hiçbir şey gözleriyle ona bakarken bana hayal kırıklığına uğramış gözleriyle bakıyordu.

"Hamile misin?" Boran'ın sesini Yağız da duymuştu muhtemelen. Çünkü baskın çıkmıştı.

Sanırım şu an düşünmem gereken ne Yağız ne de Boran'dı. Benim düşünmem gereken diğer odada mutlu mutlu yaşamına devam eden Ege'ydi.

"Ege..." diyebildim tek. Bir şey demeye yüzüm bile yoktu yeminle. "Ege var şimdi olmaz."

"Semiramis yanında yüzbaşı mı var?"

Allah'ım canımı şimdi alabilirsin.

"Yağız arayacağım bekle beni," diyerek telefonu Yağız'ın yüzüne kapattım. Benden evet veya hayır duymayı bekleyen Boran'a ise "Sen de bekle beni." dedim.

Hepiniz beni bekleyin.

Ege'yi bu evden çıkarmam lazımdı. Her şeyi duyup psikolojik yapısını bozamazdım. Birkaç saniye düşündüm kime hızlıca bırakabilirim diye. Ulan adamakıllı anlaştığım komşum kim vardı ki?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şafak SökmedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin