(Maya yani Robin'e bayılan tek ben miyim?"
Kuş Uçuşu izleyen var mı?
⛓️Keyifli Okumalar⛓️
"Arattırmışsın cano tatildeyim." demesiyle olduğum yerde çivi gibi saplandım. Karşımda; asker üniformasıyla, omzunda büyük bir özenle asılı duran bordo beresi, daha yeni tıraş olduğu belli olan, mavi gözleriyle bana heyecanlı bir şekilde bakan Boran'dan başkası değildi.
Kollarında duran rütbesinin yıldızlarından, rütbesinin yanında soyismi onun da yanında kan grubu vardı. Tüm bunlar sonucu yüzbaşı olduğu çok açıktı. Az önce içimizden saydırdığımız adam yüzbaşı mıymış? Öyleymiş.
Ona nasıl mı bakıyordum şu an? "Süt dökmüş kedi gibi bakmayın Komiserim." demesiyle nasıl baktığımı da öğrenmiştim. Hemen yüz ifademi normale döndürerek telefonu arka cebime koydum. Boran'a bir şey demeyip ya da herhangi bir tepki vermeyip Serkan'ın yanına yerleştim. Yaptığım saygısızlık mıydı? Kanunlara göre öyleydi.
"Şey, Komiserim ayağa kalkmanız gerekiyor." dedi Serkan, hafiften mırıldanarak. Ona kafamı biraz çevirdiğimde çoktan selamını vermiş, ayaktaydı. İyi de ben şoka girmiştim. Bir şey diyemiyordum, bütün gece boyunca evimde barındırdığım aynı zamanda üst komşum olan adam yüzbaşıydı. Ben naneleri yedim diye düşünürken Serkan öte yandan ayağa kalkın diyordu. Hazırlıksız yakalandık, chat.
Ortamı daha fazla batırmamaya çalışayım bari diyerek içimden hemen kalktım ayağa. Boran'ın dudağı yana kıvrılarak bana gülümsüyordu. "Kusurumuza bakmayın Komutanım." diyerek toparlamaya çalıştım. Daha öncelerde de askeriyeden gelirlerdi fakat o zaman dengemi bozacak bir adam durmuyordu karşımda. Her neyse, sana komiserim demesi çok güzeldi. Sesi çok nahif değil mi? Sus, iç ses. Bunu düşünecek kafada değilim şu an. Beni meslekten atarlar mı? Vallahi, bırakmam. Ölene kadar benimle bu meslek.
"Lütfen, görevinize geri dönün Komiserim. Benimki küçük sürprizlerden kankam. Anlarsın sen." belirli belirsiz gülümsedim farkında olmadan. "Anlarım, aynen Komutanım." dedim, oldukça kısık çıkan sesimle. Boran'a her baktığımda unicorn pijamayla dolaşması geliyor aklıma. Bu yaşanmışlık, hep bizimle olacak iç ses.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şafak Sökmeden
ActionBaşarılı bir Komiser ve yiğit bir Yüzbaşı'nın hikayesi. ⛓️ Yağmur taneleri çığrından çıkmış bir şekilde yüzlerimizi ıslatıyordu. "Yalandı." diyerek mırıldandım, ona karşı. Damlalar bile ona olan aşkımı dillendirirken saklamanın bir yararı olmadığını...