⛓️Keyifli Okumalar⛓️
Semiramis? Yağız? Ege?
⛓️
Teksas şehir İstanbul'dayım kendimi bildim bileli. Kendi memleketim Diyarbakır'ın aksine kendimi İstanbullu tanıtırım. Kulaklarınıza tuhaf gelebilir ama ben hiç memleketimi tanımadım.
Çocuktuk, sudan bahanelerle geçiştirdiler bizi. Ne sorarsak tersini dediler. Küçükken cevabını alamadığım soruları, şimdi soruyorum. Bu sefer de konuşmaya dilleri varmıyor.
Sıradan bir hayatım olsun istedim ömrüm boyunca. Hani sakin, huzurlu olsak yine yeterdi. Mutlu olmayı kendime layık bulmazdım.
Mutluydum lan, mutlu da oldum.
Yağız ile istediğimiz en çok şey çocuktu. Bir beybi olsun, güldürsün bizi dedik. Şaka bir yana evlenir evlenmez çocuk yaptık.
Üşenmedim yaptım bir velet.
Ege doğunca her şey değişmişti. Sanki yeniden doğmuşum, yaratılmışım gibiydim. Öyle küçük bir şeydi ki, elde avuçta az bir şey yer kaplıyordu. Yalnız güzel de çocuktu.
Değişik bir his kaplıyordu kalbimi uzun zamandır. Ne bileyim tarifi yok, anlatılmayan bir duygu. Yabancı duygu nereden bilelim ana olmanın sevincini.
41 haftanın sonunda zorla doğmuştu Ege Reyiz. Onu görünce ilk defa gözlerimden yaşlar süzüm süzüm aktı. Dedim ya tarifi olmayan o müthiş his.
Doğum anında Yağız yanımdaydı. Ege doğar doğmaz Yağız elimi tutuyor ve ben de Ege'nin cennet kokusunu içime çekiyordum.
Mutluydum ilk defa, Ege'nin varlığı bana her gün aldığım nefese şükretmemi sağlıyordu. Lanet okuyarak uyandığım günleri, artık Ege'yi öperek geçiriyorum.
İnsanın kendinden bir parça dünyaya getirince yumuşuyor az da olsa. Tüm karakola lokma dağıttık Yağız ile.
Ege dış görünüş itibariyle babasının kopyasıydı resmen. Sanki babası doğurmuştu onu! Neyse ki karakteri bana benziyor. Tek tesellim buydu.
Ani laf sokuşları, egosu, tatlı dili, güzel kalbi ile tamamiyle benim çocukluğumdu. Cesurdu, korkmaz kolay kolay. Anası, babası çok çekince hayattan çocuk da daha dayanaklı oluyordu.
Yağız, Ege'ye çok düşkün. Fakat Ege bana biraz daha düşkün. Aslında Ege, çıkarına göre davranıyor. Nerede kazancı varsa oraya yöneliyordu. Akıllı bir çocuk yapmıştım (k).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şafak Sökmeden
AcciónBaşarılı bir Komiser ve yiğit bir Yüzbaşı'nın hikayesi. ⛓️ Yağmur taneleri çığrından çıkmış bir şekilde yüzlerimizi ıslatıyordu. "Yalandı." diyerek mırıldandım, ona karşı. Damlalar bile ona olan aşkımı dillendirirken saklamanın bir yararı olmadığını...