༊*LR·06˚

1.5K 93 8
                                    

" awak...." Panggil luna meleret

" awakkk bangunlah. Dah subuh ni"

" hmm.. kau nak apa?"

" jom solat sama-sama"

" kau solatlah dulu"

" jomlah berjemaah"

" EHH PEREMPUAN!! KAU TAK PAHAM BAHASA KE PEKAK HAA BODOH!! AKU DAH CAKAP TAKNAK TU TAKNAK LAHH BODOH!! DAH BODOH, PEKAK PULAK BETINA NI!!" kepala luna di pegang dan tampar hingga berdarah lagi. Habis bengkak hujung bibirnya.

" sampai hati awak cakap macam tu" teresak-esak luna menangis

" KAU TAK PAYAH MENANGIS LAH BODOH!! EHH SIAL BETUL LAH KAU NI!! PERGI MAMPUS LAH BODOH !!!" rambut luna ditarik sekuat hati, hampir tercabut rambut dari kulit kepala rasanya. Dia menarik rambut luna turun dari katil membawa ke tandas. Tab mandi dituju. Tab mandi yang dipenuhi air itu di isi sabun mandi. Dia menenggelamkan kepala luna kedalam tab yang sepenuhnya sabun. Setelah puas. Dia menolak luna ke lantai dan keluar.

Luna yang kehilangan nafas itu tercungap-cungap mencari udara. Tangannya menggapai Kawasan sekeliling namun hampa, dia ditinggalkan sendiri . luna menangis lagi. Muka nya hampir biru kerana direndam terlalu lama. Salahkah dia mengajak suaminya solat Bersama? Kenapa suaminya marah sebegitu rupa? Hatinya perlu tabah untuk menghadapi hari-hari mendatang.

Luna bangun mengambil wudhuk dan solat. Dia sentiasa memohon pertolongan dari tuhan. Kepalanya direbahkan di atas sejadah dengan air mata berjujuran.

' ya allah, ujian apa yang sedang engkau berikan kepada hamba ini ya allah. Sungguh aku tidak sanggup lagi untuk hidup begini.' Gumamnya sendirian.

Luna turun ke dapur untuk mengisi perut. Dia langsung tidak dibenarkan keluar dari rumah. Dia juga cuti Panjang dari bekerja. Untung dia anak CEO jadi ayahnya yang menguruskan syarikat tika ini.

Dia mencari makanan yang boleh di makan di dalam peti sejuk. Tanpa disedari, Russell belum berangkat ke kerja. Oleh kerana harini dia dikerjakan pada awal pagi, luna tidak sempat untuk turun menyiapkan sarapan seperti biasa. Walaupun suaminya tidak menjamah tapi dia tetap melaksanakan tugasnya sebagai seorang isteri.

Entah apa yang merasuki Russell tika ini, dia menghantuk kepala luna pada pintu peti sejuk.

" ehh sial! Kau lapar ke?"

" asal kau tak sediakan sarapan harini? Kau nak jadi isteri derhaka ehh?"

" ohh lupa, kau memang dah jadi isteri derhaka sejak jumpa dengan mamat sial tu kan" luna di hentam habis-habisan.

" kau dengar sini baik-baik ehh betina! AKU TAKNAK ADA ISTERI DERHAKA MACAM KAU !!! KAU HADAM NI BAIK-BAIK. DASAR PELACUR!!"

" PEREMPUAN MURAHAN"

" KAU TUNGGU APA LAGI KAT SINI!! SEMAK LA SIAL. PERGILAH NAIK ATAS. BODOH" jerkah Russell.

" apa salah saya Rayden, kenapa awak selalu sakitkan saya? Kat mana salah saya?"

" KAU DIAMM LAH BODOH!! AKU BENCI KAUU PEREMPUAN"

" saya mintak maaf Rayden, salah silap saya, saya betul-betul mintak maaf. Ampunkan saya awak" air mata laju mengalir dibiarkan sambil tangan memegang tangan Russell. Dia berlutut memegang kaki Russell pula dengan suara mengendur

" tolong maafkan saya, saya taknak jadi derhaka. Saya nak ke syurga dengan awak Rayden. Tto-tolong ampunkan saya... saya merayu"

" kau nak aku maafkan kau?" luna mengangguk cepat.

" cium kaki aku dulu" tanpa balasan, luna mencium kaki Russell. Russell menyepak kepala luna kuat.

" SAMPAI BILA-BILA PUN AKU TAKKAN MAAFKAN KAU LA PEREMPUAN!!! EHH AKU JIJIK LAH DENGAN KAU!! BERAMBUS LA SIAL."

" perempuan kotor macam kau ni tak layak berdamping dengan aku lah. Kau tu perempuan simpanan aku je" mata luna membulat terkejut dengan kata-kata suaminya. Terguris hati perempuannya bila di hina suami sendiri.

" ya allah, istighfar Rayden. Ingat tuhan. Awak sedang menghina ciptaan tuhan. Kalau betul awak benci sangat saya, kenapa awak beria sangat nak kawin dulu? Salah saya ke? Sedangkan awak yang bersusah payah halalkan saya tapi akhirnya awak hina saya macamni. Mana hati perut awak Rayden? Saya ni isteri awak Rayden. Awak sepatutnya bimbing saya ke jalan yang lebih baik. Bukan pukul saya, layan saya macam ni." Lembut sahaja suara luna berkata.

" kau tak payah nak ceramah aku lah pelacur! Kau nak kata aku tak ada agama ke sekarang ni? Jawablahhh!!!!"

" okey, kau nak aku bimbing kau ye... sini kau!!" tali pinggang di buka seraya membidas ke seluruh badan luna. Luna hanya mampu menangis dan meraung. Rayuan demi rayuan di pinta namun diendahkan. Russell memukul luna sekuat hati tanpa belas kasihan. Jalur-jalur tali pinggang berbekas di seluruh badan luna. Habis berbirat dengan pukulan si suami.

Tali pinggang tadi di ikat pada pergelangan tangan luna. Russell mengambil makanan yang tersisa di dalam peti sejuk dibawa keluar.

" my moon, kau lapar tadi kan? Mehh biar aku suap kau ehh?" dengan lagak orang baik dia bertanya.

" makan ni.. makanlah.. makan sampai licin" dia memaksa luna membuka mulut dan menyumbat dengan paksa ke dalam mulut luna. Luna tidak sempat menjerit lalu tersedak. Air pula dijirus ke muka luna oleh suaminya sendiri.

Teganya seorang suami memperlakukan isterinya begitu. Tiada hati perut.

C | |  MRS RUSSELL'S ADDICTED DEVIL  Where stories live. Discover now