༊*LR·39˚

641 35 2
                                    

“ FLUFFY!!!”

“ FLUFFY HERE!!!”

Luna memanggil ‘anak kesayangannya’ dari jauh. Haiwan berbulu tebal itu berlari dan mengaum melihat luna memanggil nama yang diberi oleh luna sendiri.
Mereka sedang berada di Taman LeithsiQus di Spanyol. Taman ini hanya berisikan mereka sahaja kerana Russell tidak mahu ramai menjadi penonton Fluffy. Hal itu akan menyusahkannya.

Fluffy pula dibawa dari Itali semata-mata kerana luna merindukannya. Fluffy ingin memeluk luna namun di tahan oleh Russell kerana takut akan mencederakan lagi luka di dada luna. Haiwan itu melekukkan bibir tanda protes tapi di ikutkan jua. Kepala di gerakkan menjadi lembik bila luna membelai kepalanya.

“ bapak kambing, saya laparrrrrrr” rayu luna

“ xander, bawak Fluffy balik dulu. Bagi makan sekali, dia belum makan lagi tu”

“ haa xander, takkan dengar je. Buatlah sekarang” arah salvio

“ hm” respond xander membuatkan luna tergelak. Nampak macam salvio di remehkan.

“ sweetheart, gelak apa?”

“ mbekkk. Mbekk. Mbekk.” Allahu luna. Membulat mata semua orang yang berada di situ

“ L-Luna? Kau kenapa Mia Ragazza?”

“ korang macam kambing. Saya ingatkan korang cakap guna Bahasa kambing.”
Semua manusia itu menepuk dahi.

“ ishhh. Saya lapar. Dah cakap kan tadi” tangan luna di Tarik mengikuti Russell.

Mereka berjalan masuk ke dalam Hotel D’Xander untuk makan malam mereka. Bilik VVIP di tuju oleh mereka. Luna dan Russell berjalan penuh gah Bersama kakitangan yang bersusun berbaris di samping mereka. Salvio pula berjalan seiring dengan xander di belakang.
Siapa cakap xander kena balik? Tak. Fluffy sudah ada penjaga khasnya. Xander yang memakai cermin mata hitam Bersama tuxedo merah menjadi tumpuan para gadis. Ini kerana hanya dia yang agak memakai pakaian yang ‘terbuka’ sedikit. Salvio memakai tuxedo hitam, bercermin mata dan mask menutupi sebahagian wajahnya. Manakala Russell memakai tuxedo coklat dan di padankan pula dengan luna yang memakai dress berwarna coklat, tidak dilupakan juga tudung putih susu untuk si gadis.

Sesampai sahaja di bilik makan malam mereka, semua mengambil tempat duduk dan memesan menu untuk makan malam mereka.

“ nasi lemak ada tak?” tanya luna

“ hehh, apa cari nasi lemak kat sini pulak.” Marah Russell

“ nasi ayam?” sambung salvio pula

“ ya Allah. Penatlah aku macam ni. Elok-elok lah. Aku lapar ni” ayokk Russell marah.

“ korang nak makan masakan melayu ye? Nanti aku list kan dalam menu baru” sampuk xander.

“ emm, I want Gazpacho and crema catalana as dessert” luna memulakan pesanan

“ Paella and Empanada. Avacado juice” di sambung pula oleh salvio

“ patatas Bravas and paella with Hot americano” xander mengangkat kepala dan memesan miliknya.

“ same goes with her but add Empanada. For drinks, I would like to have 2 Hot Latte. With her too” 

Selesai membuat pesanan, waiter terus berjalan keluar untuk menyediakan makanan. Kepala di tundukkan sedikit tanda hormat kepada mereka berempat.

“ wahhhh! So this is your Hotel?” tanya luna tanpa segan silu.

C | |  MRS RUSSELL'S ADDICTED DEVIL  Where stories live. Discover now