༊*LR·18˚

1.2K 47 1
                                    

Mereka berjalan beriringan ke dalam syarikat milik luna. Sudah ditetapkan untuk pegawai-pegawai di situ membuka jalan jika CEO mereka datang setiap hari. Mereka berdiri di tepi pintu membentuk laluan dengan kepala di tunduk ke bawah. Mereka cukup kenal dengan sikap luna yang tegas dalam membuat kerja. Tiada siapa yang berani melawan luna melainkan Evrin Belrissa Qiandra, sahabat karib gadis itu. Kerana itu, Belrissa akan berjalan di belakang atau di samping luna jika gadis itu datang ke pejabat.

 Kerana itu, Belrissa akan berjalan di belakang atau di samping luna jika gadis itu datang ke pejabat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.





" good morning, Mrs Tristan" ucap mereka Bersama. Taknak ucap? Pergi mati.

Sesampainya di dalam bilik kerja. Dia terus duduk dan menyiapkan kerja yang tertangguh. Hampir 3 jam dia berada di dalam bilik untuk menyiapkan kerja, di kerling sedikit ke arah Russell yang sedang tidur di atas sofa di dalam bilik itu. Bibirnya mengukir senyum.

Bila teringat kisah semalam, dia tersenyum dengan muka yang sangat merah. Malu. Dilihat baju yang mereka pakai saat ini. Baju mereka sedondon lagi. Coklat cair menjadi pilihan. Nampak elegant dan kemas. Handsome. Perfect.

Jam di tangan dilihat. 11.10 minit pagi. Masa untuk turun ke dewan untuk melihat persiapan majlis tahunan mereka pada malam ini. Dia bangun menuju ke arah Russell. Pipi Russell di elus lembut. Jari telunjuknya di bawa ke atas dahi licin lelaki itu dan dengan perlahan dibawa ke mata, turun ke hidung yang mancung dan berakhir di bibir yang indah itu. Semua yang ada pada suaminya sempurna.

" done scanning my handsome face babygirl?" dengan suara serak basahnya dia bertanya. Luna terkejut, pantas tangan dilarikan namun sempat di tangkap oleh Russell.

Tangan luna di cium berkali-kali. Ditarik luna jatuh ke atas badannya. Telapak tangan luna terjatuh ke atas perutnya. Six pack Russell di usap. Liur ditelan kesat.

" Touch it girl. It's all yours my moon" Russell memejam mata dengan nafas bercelaru. Sentuhan luna meresahkan semua urat badannya. Tergoda.

" hm sayang"

" I don't think I can wait for any longer" mata dibuka menikam anak mata luna.

" eh ehh.. jom turun. Nanti lambat pulak. Kita nak pergi tengok persiapan kejap lepastu nak balik packing barang. Malam ni dah tak sempat. Awaklah ni nak flight malam ni jugak." Luna mencelah untuk menyelamatkan keadaan. Russell ketawa tampan.

C | |  MRS RUSSELL'S ADDICTED DEVIL  Where stories live. Discover now