༊*LR·27˚

846 44 9
                                    

Pagi menerpa penglihatan. Namun dia bukan bangun kerana itu tapi kerana katilnya yang bergegar hebat.

Pemandangan seseorang sedang melompat tinggi di atas katil menyerpa pandangan. Nafas di hela Panjang. Siapa lagi kalau bukan luna yang selalu membuat dia naik angin. Bukan luna lah kalau gadis itu tidak nakal kecuali kalau Russell bertukar garang.

Luna melompat di atas katil sambil tangan memegang perut. Takut perut jatuh hahaha. Wajahnya berseri-seri boleh melompat tanpa menyedari jika Russell sudah memandangnya tajam. Seri ibu mengandung terpancar jelas pada wajah indah itu. Luna memang sempurna di mata Russell. Gadis itu tiada cacat cela apapun. Dia isteri sempurna. Tiada yang boleh tandingi cinta hatinya itu. Dia memiliki badan seperti model, wajah yang sangat cantik, pandai memasak, pandai membuat kerja rumah, pandai layan suami dan paling penting dia seorang yang sayangkan agama walaupun masih tidak menutup aurat.

Hanya dia yang tidak pernah menghargai gadis pujaan ramai itu. Sungguh gadis itu tidak layak diperlakukan sepertimana dia melayannya suatu Ketika dulu. Gadis itu tidak pernah mengungkit tentang masa lalunya malah dia memaafkan dan melayannya dengan baik sekali. Dia rasa tidak layak untuk berdamping dengan luna. Tapi kini dia wajib menjaga dan membahagiakan gadis cantik itu.

" nanti jatuh la my love" ucapnya mendatar.

Luna hanya tersenyum indah mendengar amaran dari Russell, dia terus melompat dan duduk di atas badan Russell. Tangan Russell tangkas memegang pinggang luna kemas. Luna mencantumkan dahinya dengan dahi Russell. Senyuman tidak lekang dari terbentuk di bibir indahnya. Puncak hidung Russell di cium dan turun ke bibir pula. Lama berkeadaan begitu, luna mencapai tangan Russell, membawa melekap ke perut yang semakin membuncitnya. Dia meletakkan tangannya di atas tangan Russell.

" saya nak dia handsome macam awak, boleh tak?" amboi, dia ingat boleh pilih-pilih ke. Russell hanya tergelak kecil. Terhibur dengan soalan isterinya.

Luna melihat Russell hanya senyum terus memuncungkan mulut. Dia berdiri dan menyambung melompat. Dan.... Katil . patah.

Russell pantas menyambut luna yang hampir tergelincir dari katil. Mata mencerlung tajam ke arah luna. Gadis itu hanya terdiam memandang Russell. Meminta simpati dari mimik wajahnya yang di buat-buat comel.

" tengok tu. Tak dengar cakap suami. Tuhan balas cash" tubuh luna di cempung dan di bawa ke atas sofa. Katil dah rosak. Kena beli baru lah hm. Nasib kaya.

Luna hanya menunduk mendengar kata-kata suaminya yang sedikit membuatnya tersentuh. Ohh, lupa nak bagitahu. Rayden Russell sudah lama bertaubat. Mereka bahkan selalu solat berjemaah. Happy family. Bidadari aku ni gais...jangan malu-malu sayang... malu sama orang single sayang...kesian single...

Russell membawa masuk luna ke dalam bilik air untuk mandi. Dia perlu membawa luna ke tempat kerja kini. Dia tidak percaya jika gadis ini tidak melakukan perkara pelik jika berada di rumah sendiri. Dia tidak mahu mengambil risiko.

≪•◦ ❈ ◦•≫

Tangan sedang elok mengheret luna yang sudah mencemberutkan wajah. Dia mengamuk untuk makan coklat sedangkan sudah makan banyak. Russell terpaksa mengheretnya bila tiada tanda- tanda jika gadis itu akan berhenti mengamuk. Luna mengheret kasut yang di pakai tanpa menghiraukan Kawasan sekeliling.

Wajah kedua adik iparnya terpampang di depan muka. Dia mula tersnyum suka. Dah jumpa geng. Tidak lama kemudian, wajah kembar pula tersenggul dari muka pintu. Dia menepuk tangan kuat. Akhirnya geng sudah sampai.

Luna yang sedari tadi duduk di atas paha Russell bergegas turun meluru ke arah mereka. Muka di maniskan dengan harapan dapat bermain Bersama. Namun hampa, mereka sudah serik. Kenapa? Sebab lepas kejadian mereka bermain dulu, Russell menghukum mereka untuk tinggal di pulau tahanan miliknya selama 2 minggu. Tak best. Telefon pun di sita.

" kenapa semua masam ni? Taknak main?" tanya luna mesra.

" nak main game tak kak Tristan?" tanya vio tanpa membalas pertanyaan luna. Luna mengangguk laju.

" jom" hanya adik bongsu mereka yang tidak gentar dengan Russell.

Mereka mula bermain game di telefon pintar dengan tekun. Bermacam bunyi yang terhasil dari mulut dan telefon mereka.

FIRST KILL

DOUBLE KILL

TRIPLE KILL

SAVAGE

SAVAGE

YOU HAS BEEN SLAIN

YOUR ALLY HAS BEEN SLAIN

" arghhhh mati. Semua salah kau ni sam" kata vio manakala jeff hanya mengangguk mempersetujui.

" apa bodoh! Aku tak buat apa pun. Dahlah tinggal aku sorang-sorang kat atas ni"

" diam babi! Kalau kalah siap kau Samuel blackpaper."

" apa kau setan! Asal blackpaper sial"

" suka hati aku lah. Mulut aku"

" babi" mereka mula berperang mulut. Jeff dan luna masih tekun bermain.

"DIAM" tempik luna. Geram dengan dua ekor anak beruk tua itu.

Mereka sambung bermain dengan tekun. Muka sudah berkerut-kerut menahan emosi yang semakin memuncak.

" my love"

" mia ragazza?"

" my moon"

" sayang"

" LUNA!!" Russell sudah naik angin bila luna tidak menjawab panggilannya.

Luna memandang Russell dengan kening yang ternaik sedikit. Russell mengamit luna untuk duduk bersamanya. Dia cemburu bila luna tidak melayannya. Luna berjalan ke arah Russell dengan mata memandang ke dalam screen telefon. Jari masih laju menekan screen.

Russell mencapai telefon di tangan luna dan menariknya duduk di atas riba. Kini Russell pula yang mengambil alih game itu. Itu memang telefon Russell pun. Luna hanya pinjam saja, lebih tepat lagi... curi....

Luna melihat saja suaminya bermain. Hebat betul. Dahlah hesmes. Sexy pulak tu. Tangan gatal mula meliar ke dada bidang milik lelaki itu. Tidak lama selepas itu, dia menyembamkan muka ke dada Russell, suka dengan bau badan Russell. Dia menggeselkan hidung meliar ke seluruh dada berketul-ketul itu. Sesekali tangannya naik memegang rahang Russell. Hidung juga dinaikkan ke leher jejaka itu. Menghidu bau wangi badan Russell. Addicted.

Luna mengangkat kepala bila terdengar bunyi kucing dan anjing sedang bergomol. Siapa lagi kalau bukan vio dan sam yang berebut kill. Dah macam gay je bergomol macam tu. Tak malu ke.

Marchell menarik telinga adiknya dan di heret ke pintu. Kepala vio di kepit pada lubang pintu yang separa terbuka itu. Dia hanya mengendahkan tangan adiknya yang tergapai-gapai minta di lepaskan. Russell hanya membiarkan. Tangannya sibuk bermain dengan rambut ikal milik luna. Dihidu rambut luna dalam. Rasa nak terkam je.

wangi

" ARGGHHHHH TOLONGGG."

" LEPASLAHH BODOH. SAKIT NI"

"AKU CAKAP LEPASLAH ANAK HARAM"

" AKU BAGITAHU MOMMA NANTI MICHELL"

Setelah puas mengerjakan lelaki itu, dia melepaskan vio dan duduk di hadapan Russell. Mereka berbincang tentang kerja. Melihat Russell yang bercakap sambil leka bermain rambut luna membuatkan dia mengundurkan diri untuk pulang ke biliknya. Taknak lah duduk sini. Terasa single sangat.

Tiga beruk itu juga berlalu pergi ke bilik masing-masing untuk membuat onar. Mereka mula menonton cerita wonderpet dan barbie di dalam bilik salvio.

Pasangan itu pula sudah berlalu untuk pergi dating. Aumm. Rawrrrr.

C | |  MRS RUSSELL'S ADDICTED DEVIL  Where stories live. Discover now