KAR DUNGI START LEKIN MERA TARGET HE PURA NHI HOTA .....
🥺 PADHNA LA BAAD NA EK VOTE WALA START BHI DABA DIYA KARO.......LET'S START.....
TRIO LAY DOWN......
DUR TO EFFECT OF SLEEPING PILLS 💊 MAYURI 😴......
BANI SMRIK.....SHE WAIT FOR ONE HOUR AND THEN SHE SEE THAT VEER IS ALSO 😴 WOH BHI GHODA BECH KAR....
SHE SLOWLY GET UP FROM BED AND PULL VEER JAHA WOH LETI THI WAHA.....
THEN SHE GO AND PUT PILLOW BETWEEN MAYURI AND VEER....
SHE UTHATAYI AAPNI MAKE UP KIT AND RUN TOWARD BATHROOM ....
BANI NA KIYA KUCH MAKE UP AND COME OUT FROM BATHROOM....AND LAY ON VEER........
PAR NEEND MAI VEER FLIP POSITION NOW VEER IS ON BANI .... BANI SMILE 😃....AND PLACE A KISS 💋 ON HIS CHEEKS.....
AND....
AND....
AND....
KUCH NAGI SO GAYI PURI RAAT THODI NA JAGAGI🤣....
IN MORNING 🌄.....
VEER WAKE UP AND LOOK THAT HE IS SLEEPING ON BANI HE BECOME SHOCKED 😲 😯......
BANI WHILE SLEEPING. U R MIN VEER ONLY MINE....😚
VEER HEAR THIS AND SMILE 😃 😊....
HE IS LOST IN BANI WHEN MAYURI ALSO WAKE UP AND SEE BOTH OF THEM EK DUSRA KA UPPAR 😅....
MAYURI ANGERLY 😡 SHOUT. KYA KAR RAHAY HO DONO.....
BANI LISTEN HER CHUDAIL👻 WALI AWAZ AND UTH GAYI YRRRR.....
BANI LOOK AT VEER AND FAKELY BLUSH 😊 😳.....
VEER IN MIND 😖. YA BLUSH Q KAR RAHI HAI......?
MAYURI INTERPUT BETWEEN HIS MIND TALK BY HIMSELF.....
MAYURI HOLD HIS ARM AND TRY TO PULL HIM....
MAYURI 😡. KYA KAR RAHAY HO USKA UPPAR.....
THIS TIME BANI FLIP AND COME UPON VEER AND PLACE HER HEAD ON HIS CHEST.....
VEER 😳😳....
MAYURI 😡. TUM ESKA UPPAR NAHI NAHI TUM VEER KA UPPAR KYA KAR RAHI HO....
BANI IN CLAM VOICE. JO HUSBAND AUR WIFE EK DUSRA KA UPPAR KARTA HAI OFCUSE WAHI KAR RAHAY THAY BUT U ....TUMHA KYA PROBLEM HAI HNN....HUMARA 3RD ROUND SHURU HONA WALA THA UNDER BLANKET JO TUMNA KHARAB KAR DIYA....U R SOO BAD....😖 HAINA VEER 😉....
MAYURI EYES BECOME TEARY 🥺🥺....
VEER PUSH BANI AND HUG MAYURI AND RUB HER BACK.....
VEER 😊. MAYURI BBY CLAM DOWN DON'T CRY YA LADHKI JHUTH BOL RAHI HAI....TRUST ME....
BANI ANGERLY 😡. HOW DARE U VEER....HIMMAT KESA HUWI MUJHA PUSH KARNA KI....
VEER 😠. BCOZ TUM JHUTH BOL RAHI THI.....
BANI ANGERLY😡 REMOVE HER TOP👚....
BANI 😡. TOH YA KYA H VEER PURI RAAT MUJHA KHA GAYE AUR AB JHUTH BOL RAHAY HO.....
BANI NA MAKE UP SA LOVE BITES BANAYI H. ...
MAYURI 😳🥺😭.....
VEER 😳😈😋....
YOU ARE READING
ASLI GHARWALI...
RandomWHAT HAPPENS WHEN...... A CUTE INNOCENT GIRL CHANGE INTO A BAD GIRL.... AND CLAIM ANY MARRIED PERSON TO HER HUSBAND ....... AND PROVE IT TO.... 😈 KEEP SUPPORTING.... SUGGEST THIS STORY TO UR FRIENDS.....