************************************
VEER IS SEARCHING SOME FILES AND BANI IS SUNAYNIG AAPNI SAUTAN KO.....
BALWANT 🌚. HMMM EK KAAM KARTU MAI NIKALTA HU WOH DONO SATH AA JAYENGA....MAI Q KABBAB MAI HADDA BANU....
ANOTHER SIDE.....
BANI 😈. TCH TCH TCH BURA LAGA PAR MAI TOH SHARAM ACCEPT KAR RAHI THI KI AUR KITNA EK HUSBAND WIFE KA BICH GHUSSOGI BUT TUMHA SHARAM KAHA HAI MAI BHI NA BHULAKAD HO GAYI HU AREE TUM JESI LADHKI MAI SHARAM KAHA HOTI HAI AS IF AGAR HOTI TOH PEHLA HE YAHA SE JA CHUKI HOTI QKI TUM YAHA JIS HAAK SA REH RAHI HO WOH MERA HAAK HAI........
TEAR START FLOWING FROM MAYURI 👀 EYES..... AND SHE RUN FROM THERE.....
BANI BCOME SAD AND SAT ON SOFA AND TEARS START FALLING FROM HER EYES.....
MAYURI IS CRYING WHEN SHE BUMP WITH VEER.....
VEER 😟. MAYURI KYA HO GAYA RO Q RAHI HO BBY.....
MAYURI 😭. AGAR TUMHA BANI SA SHAADI KARNI HE THI TOH MUJHA PROMISE Q KIYA KI MERA SATH DOGA.....Q....TUM JANTAY HO MAI TUMHA NAHI CHOD SAKTI BCOZ ....
VEER PUT HIS HAND ON MAYURI HEAD AND HUG 🫂 HER ..... VEER CONSOLING MAYURI ..... BUT HE IS ANGERY TO AND GOES TOWARD HIS ROOM ANGERLY 😡......
BANI CLOSE HER EYES 👀 TEARS ARE CONTINUESLY FLOWING 😭. Q VEER Q TUMHARA LIYA SIRF SAKAL MATTER KARTI THI Q.... SIRF TUMHARI WAZA SA SIRF TUMHARI WAZA SA MERI LIFE ITNI BADAL GAYI .....
BANI OPEN HER EYES 👀 AND WIPE HER TEARS 😢....
BANI TO HERSELF 😖. NAHI BANI KAMZOR NAHI PADNA BILKUL NAHI TUJHA STRONG REHNA HOGA WARNA UNCLE SA KIYA PROMISE KESA PURA KARUNGI....
BANI TO HERSELF. VEER TUMNA PYAAR KA NATAK KARKE ACHA NAHI KIYA TUMHARI WAZA SA MAI BADAL GAYI SAB KUCH BADAL GAYE KUCH THEEK NAHI HAI....
VEER ENTER IN ROOM WITH FULL ANGER 😠.....
HE HOLD BANI NECK AND PINNED HER TO WALL ......HER BACK HIT TO WALL....
BANI HISSED IN PAIN. AHHHH......
VEER 😠. ASA KYA KIYA TUMNA KI MERI MAYURI RO RAHI HAI......BOLO
TEAR FALL FROM BANI EYES 👀 BUT BANI WIPE IT.....
BANI 😑. KUCH NAHI KIYA MAINA BSS USSA YA YAAD DILA DIYA KI TUM PEHLA MERAY PATI HO.....
VEER 😠. MUJHA TOH YAAD NAHI HAI KI TUMHARI SHAADI MUJHSA HUWI HAI....
BANI 🥺. YAAD TOH BAHUT KUCH NAHI HAI HAINA....
VEER EYES 👀 SOFTEN BUT AGAIN HE MAKE ANGERY FACE.....
BANI 😈. WESA TUMHARA MAANAY NA MAANAY SA KUCH NHI HOGA...AGAR MAI CAHU TOH 2 MIN 2 MIN MAI YA PROOF KAR SAKTI HU KI TUM MERAY HAI MERAY PATI HO AUR HUM DONO NA AAPNI FIRST NIGHT BHI SPEND KAR CHUKAY HAI....AS IF WITNESS BHI HAI HUMARI SHAADI KA AGAR YAKIN NA HO TOH UNHA BHI BULA LUNGI ......
VEER 😠.DEKHO......
BANI 😈 BLUSH. DIKHO NA VEER.....☺...NHI NHI WAIT ABHI TOH GUSSA THAY AUR AB ROMANTIC HO RAHAY HO TCH JO BHI DIKHANA HAINA BAAD MAI DIKHANA AABHI LATE HO RAHAY HAI AUR WESA BHI BIWI HU MAI TUMHARI MARTA DUM TAAK SATH RAHUNGI ..... ( PECK ON LIPS...)
VEER ANGER VANISHED IN A SEC .....
VEER SIGNATURE LAUGH 😃....
BANI BE LIKE 😑 " ABHI TOH GUSSA THA PHIR ROMANTIC HO GAYA AUR AB HAAS RAHA HAI...KAHI DIMAG MAI SADMA TOH NHI LAAG GAYA DO BIWIYO KA CHAKKAR MAI😅...."VEER 🤪 . BANI BANI BANI TOH TUM KEHNA CAHTI HO KI TUM BIWI HO MERI Q HAINA....
BANI NODE WITH A FAKE SMRIK 😈....
YOU ARE READING
ASLI GHARWALI...
RandomWHAT HAPPENS WHEN...... A CUTE INNOCENT GIRL CHANGE INTO A BAD GIRL.... AND CLAIM ANY MARRIED PERSON TO HER HUSBAND ....... AND PROVE IT TO.... 😈 KEEP SUPPORTING.... SUGGEST THIS STORY TO UR FRIENDS.....